Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release NVIDIA Press Release 6 czerwca 2019, 20:55

Call of Duty: Modern Warfare na PC będzie obsługiwać technikę DirectX Raytracing

NVIDIA współpracuje z Infinity Ward nad wprowadzeniem do nowego Modern Warfare w wersji na PC technik DirectX Raytracing (DXR) oraz NVIDIA Adaptive Shading.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Firmy NVIDIA oraz Activision ogłosiły, że NVIDIA jest oficjalnym partnerem wersji PC gry Call of Duty®: Modern Warfare® – najnowszej odsłony bestsellerowego cyklu, której premiera zaplanowana jest na 25 października tego roku.

Call of Duty: Modern Warfare na PC będzie obsługiwać technikę DirectX Raytracing - ilustracja #1

NVIDIA współpracuje z Infinity Ward nad wprowadzeniem do nowego Modern Warfare w wersji na PC technik DirectX Raytracing (DXR) oraz NVIDIA® Adaptive Shading.

Call of Duty: Modern Warfare na nowo zdefiniuje całą serię w październiku tego roku”, powiedział Matt Wuebbling, szef działu marketingu GeForce w firmie NVIDIA. „NVIDIA jest dumna, że może współpracować przy tym epickim tytule i przyczynić się do stworzenia porywających doznań. Nasze zespoły inżynierów ściśle współpracują z Infinity Ward w celu wykorzystania technik NVIDIA RTX do stworzenia realistycznych efektów i niesamowitych wrażeń z rozgrywki jakie oferuje Modern Warfare”.

Najsłynniejsza część serii Call of Duty jest zaprojektowana zupełnie od nowa i powraca w nowej jakości. Wydana przez Activision i opracowana przez studio Infinity Ward, komputerowa wersja Call of Duty: Modern Warfare ukaże się na platformie Blizzard Battle.net. Modern Warfare to spójna narracja i ujednolicona progresja w ramach wszystkich trybów: chwytającej za serce epickiej kampanii dla pojedynczego gracza, pełnym akcji trybie dla wielu graczy oraz nowej zabawie w kooperacji.

“Karty graficzne NVIDIA bardzo pomogły nam w pracach nad opracowaniem Modern Warfare na PC” - powiedział Dave Stohl, szef studia Infinity Ward. „Bezproblemowo zaimplementowaliśmy w naszym potoku renderującym funkcje RTX, takie jak śledzenie promieni i adaptacyjne cieniowanie. To świetny dodatek do naszej istniejącej technologii i z niecierpliwością czekamy, aż nasi fani wkrótce tego doświadczą”.

DXR zapewnia twórcom treści i producentom gier możliwość implementacji renderingu w czasie rzeczywistym w kinowej jakości. DXR to wysoce skalowalna technika śledzenia promieni i działa na kartach graficznych NVIDIA Turing, NVIDIA Volta i NVIDIA Pascal.

NVIDIA Adaptive Shading to nowa, zaawansowana technika cieniowania, która umożliwia programistom zwiększenie wydajności i osiągnięcie wierności wizualnej w czasie rzeczywistym, która wcześniej była niemożliwa do osiągnięcia w grach. Dostosowując szybkość cieniowania w poszczególnych częściach ekranu, technika ta redukuje działania które musi wykonać procesor graficzny, co zwiększa wydajność bez pogorszenia jakości obrazu.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.