Pojawiło się trochę nowych informacji na temat Call of Duty: Modern Warfare. Dowiedzieliśmy się, że w grze zabraknie trybu zombie. Ujawniono również, jak działać będzie cross-play oraz kto skomponuje ścieżkę dźwiękową.

Cały czas napływają do nas kolejne informacje na temat Call of Duty: Modern Warfare. Najświeższy zestaw konkretów dotyczy m.in. trybu zombie. Okazuje się, że zabraknie go w tegorocznej odsłonie cyklu.
Jacob Minkoff ze studia Infinity Ward wytłumaczył w wywiadzie z serwisem PlayStationLifeStyle, że w Call of Duty: Modern Warfare nie znajdziemy trybu zombie, gdyż nie pasowałby on do realistycznego klimatu, w jaki celują autorzy. Nie znaczy to jednak, że zabraknie rozgrywek kooperacyjnych. Na razie nie ujawniono zbyt wielu konkretów na ten temat, ale wiemy, że gracze będą mogli współpracować w ramach tzw. elitarnych operacji oddziałów specjalnych.
Twórcy zdradzili również trochę więcej informacji na temat cross-playa. Wzorem Fortnite system matchmakingu będzie brał pod uwagę, jakie urządzenie wykorzystujemy do sterowania. Osoby bawiące się na padach mają być kierowane tylko do lobby z innymi użytkownikami kontrolerów. Wyjątkiem będzie sytuacja, gdy utworzą drużynę z graczem bawiącym się za pomocą myszki i klawiatury, gdyż wtedy trafią do grup bez ograniczeń w kwestii sterowania.
Ponadto dowiedzieliśmy się, że w Call of Duty: Modern Warfare w meczu rywalizować będzie mogło do dwudziestu graczy. Na razie nie wiemy, czy obowiązywać to ma we wszystkich trybach, czy też część z nich posiadać będzie mniejsze limity.
Ostatnim nowym konkretem jest informacja, że ścieżkę dźwiękową do gry skomponuje Sarah Schachner. Artystka wcześniej odpowiadała za soundtrack do Call of Duty: Infinite Warfare.
Przypomnijmy na koniec, że Call of Duty: Modern Warfare ukaże się 25 października tego roku, równocześnie na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
35

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.