W ciągu najbliższych kilku tygodni na rynku zadebiutują dwa najbardziej oczekiwane FPS-y tego roku - Call of Duty: Ghosts i Battlefield 4. Firmy Activision Blizzard i Electronic Arts przygotowują się do tego starcia, wypuszczając pierwsze reklamy omawianych produkcji.
Marcin Skierski
Wielkimi krokami zbliżają się premiery dwóch najbardziej oczekiwanych pierwszoosobowych strzelanin tego roku – Call of Duty: Ghosts i Battlefield 4. Z tej okazji w sieci zaczęły pojawiać się reklamy promujące nadchodzące gry.
W obu przypadkach krótkie spoty powstały z udziałem prawdziwych aktorów, którzy ekscytują się nadejściem Call of Duty: Ghosts lub Battlefielda 4. W liczbie nietypowych reklam tradycyjnie przoduje firma Activision Blizzard, która wypuściła ich kilka. Według amerykańskiego wydawcy, premiery Call of Duty: Ghosts nie może doczekać się każdy - lekarz, pracownik biurowy, woźny na nocnej zmianie, zięć na kolacji z teściami czy kobieta w trakcie wizyty u dentystki. Sami zobaczcie reklamy widoczne w tej wiadomości, by sprawdzić o czym mowa.
Firma Electronic Arts przy promowaniu gry Battlefield 4 korzysta z bardziej standardowych środków. Trwający minutę spot reklamowy stanowi zlepek niezwykle efektownych fragmentów rozgrywki połączonych wypowiedziami potencjalnych graczy, którzy nie mogą doczekać się wkroczenia na pole bitwy. Wszystko to wzbogacono o doskonale znany fanom motyw muzyczny.
31 października bieżącego roku na rynku europejskim zadebiutuje Battlefield 4 w wersjach na PC, PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Z kolei 5 listopada doczekamy się nadejścia Call of Duty: Ghosts na tych samych platformach sprzętowych oraz Wii U. Obie gry są również tytułami startowymi na PlayStation 4 oraz Xboksa One, a więc ukażą się w dniu premiery tych konsol.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic