Call of Duty: Ghosts i Battlefield 4 - starcie gigantów w reklamach TV

W ciągu najbliższych kilku tygodni na rynku zadebiutują dwa najbardziej oczekiwane FPS-y tego roku - Call of Duty: Ghosts i Battlefield 4. Firmy Activision Blizzard i Electronic Arts przygotowują się do tego starcia, wypuszczając pierwsze reklamy omawianych produkcji.

Marcin Skierski

31

Wielkimi krokami zbliżają się premiery dwóch najbardziej oczekiwanych pierwszoosobowych strzelanin tego roku – Call of Duty: Ghosts i Battlefield 4. Z tej okazji w sieci zaczęły pojawiać się reklamy promujące nadchodzące gry.

W obu przypadkach krótkie spoty powstały z udziałem prawdziwych aktorów, którzy ekscytują się nadejściem Call of Duty: Ghosts lub Battlefielda 4. W liczbie nietypowych reklam tradycyjnie przoduje firma Activision Blizzard, która wypuściła ich kilka. Według amerykańskiego wydawcy, premiery Call of Duty: Ghosts nie może doczekać się każdy - lekarz, pracownik biurowy, woźny na nocnej zmianie, zięć na kolacji z teściami czy kobieta w trakcie wizyty u dentystki. Sami zobaczcie reklamy widoczne w tej wiadomości, by sprawdzić o czym mowa.

Firma Electronic Arts przy promowaniu gry Battlefield 4 korzysta z bardziej standardowych środków. Trwający minutę spot reklamowy stanowi zlepek niezwykle efektownych fragmentów rozgrywki połączonych wypowiedziami potencjalnych graczy, którzy nie mogą doczekać się wkroczenia na pole bitwy. Wszystko to wzbogacono o doskonale znany fanom motyw muzyczny.

31 października bieżącego roku na rynku europejskim zadebiutuje Battlefield 4 w wersjach na PC, PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Z kolei 5 listopada doczekamy się nadejścia Call of Duty: Ghosts na tych samych platformach sprzętowych oraz Wii U. Obie gry są również tytułami startowymi na PlayStation 4 oraz Xboksa One, a więc ukażą się w dniu premiery tych konsol.

  1. Zapowiedź – Testujemy multiplayer w Call of Duty: Ghosts – więcej, szybciej, lepiej
  2. Zapowiedź – Testujemy wersję beta gry Battlefield 4 – rzeź w Szanghaju
Battlefield 4

Battlefield 4

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 29 października 2013
Battlefield 4 - Encyklopedia Gier
7.7

GRYOnline

7.5

Gracze

8.5

Steam

7.9

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

Project CARS zaprasza nas do nowej generacji graficznej

Następny
Project CARS zaprasza nas do nowej generacji graficznej

castAR - trwa zbiórka pieniędzy na holograficzne okulary od byłej szefowej działu technologicznego Valve

Poprzedni
castAR - trwa zbiórka pieniędzy na holograficzne okulary od byłej szefowej działu technologicznego Valve

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl