Studio Treyarch ujawniło szczegółowe wymagania sprzętowe gry Call of Duty: Black Ops 4, wliczając w to konfiguracje do zabawy na monitorach z wysoką częstotliwością odświeżania oraz w rozdzielczości 4K. Dowiedzieliśmy się również, o której dokładnie godzinie produkcja wystartuje w Polsce.

Już tylko dwa dni dzielą nas od premiery Call of Duty: Black Ops 4, czyli tegorocznej odsłony popularnej serii FPS-ów firmy Activision. Osoby czekające na ten tytuł zainteresować powinna garść nowych informacji, ujawnionych przez autorów.
Przede wszystkim opublikowano dokładne wymagania sprzętowe gry. Co ciekawe, podano nie tylko standardowe minimalne i rekomendowane konfiguracje, ale również poinformowano, jaki sprzęt zalecany jest do zabawy na najwyższym poziomie rywalizacji na monitorach z wysoką częstotliwością odświeżania oraz w rozdzielczości 4K.
Przypomnijmy, że Call of Duty: Black Ops 4 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra ukaże się 12 października tego roku, równocześnie na wszystkich trzech platformach sprzętowych. Autorzy podali także dokładne godziny premier dla różnych terytoriów w przypadku wydania PC. W Polsce zabawa ruszy o 6:00. W serwisie Battle.net już rozpoczął się pre-load, a pliki instalacyjne „ważą” 55 GB. Nie wiemy, czy gracze komputerowi, którzy skorzystają z tej opcji, będą musieli dodatkowo pobrać 50-gigabajtowego patcha. Wydaje się jednak mało prawdopodobne, aby było to konieczne.
Produkcja zapowiada się na ciekawą odsłonę serii. Po raz pierwszy zdecydowano się porzucić kampanię fabularną dla pojedynczego gracza. W zamian otrzymamy wzorowany na grach battle royale tryb Blackout, który został ciepło przyjęty podczas wrześniowej otwartej bety. Poza tym dostaniemy klasyczne starcia PvP oraz kooperacyjne kampanie zombie.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.