Studio Treyarch ujawniło szczegółowe wymagania sprzętowe gry Call of Duty: Black Ops 4, wliczając w to konfiguracje do zabawy na monitorach z wysoką częstotliwością odświeżania oraz w rozdzielczości 4K. Dowiedzieliśmy się również, o której dokładnie godzinie produkcja wystartuje w Polsce.

Już tylko dwa dni dzielą nas od premiery Call of Duty: Black Ops 4, czyli tegorocznej odsłony popularnej serii FPS-ów firmy Activision. Osoby czekające na ten tytuł zainteresować powinna garść nowych informacji, ujawnionych przez autorów.
Przede wszystkim opublikowano dokładne wymagania sprzętowe gry. Co ciekawe, podano nie tylko standardowe minimalne i rekomendowane konfiguracje, ale również poinformowano, jaki sprzęt zalecany jest do zabawy na najwyższym poziomie rywalizacji na monitorach z wysoką częstotliwością odświeżania oraz w rozdzielczości 4K.
Przypomnijmy, że Call of Duty: Black Ops 4 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra ukaże się 12 października tego roku, równocześnie na wszystkich trzech platformach sprzętowych. Autorzy podali także dokładne godziny premier dla różnych terytoriów w przypadku wydania PC. W Polsce zabawa ruszy o 6:00. W serwisie Battle.net już rozpoczął się pre-load, a pliki instalacyjne „ważą” 55 GB. Nie wiemy, czy gracze komputerowi, którzy skorzystają z tej opcji, będą musieli dodatkowo pobrać 50-gigabajtowego patcha. Wydaje się jednak mało prawdopodobne, aby było to konieczne.
Produkcja zapowiada się na ciekawą odsłonę serii. Po raz pierwszy zdecydowano się porzucić kampanię fabularną dla pojedynczego gracza. W zamian otrzymamy wzorowany na grach battle royale tryb Blackout, który został ciepło przyjęty podczas wrześniowej otwartej bety. Poza tym dostaniemy klasyczne starcia PvP oraz kooperacyjne kampanie zombie.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.