Poznaliśmy trochę informacji o kulisach premiery Overwatcha 2 na Steamie. Był to katastrofalny debiut, który sprawił, że strzelanka Blizzarda stała się najgorzej ocenianą grą w tym serwisie.
Ostatnie lata były okresem powrotu wielu wydawców na Steam po nie do końca udanych eksperymentach z własnymi klientami. W dobiegającym końca roku dołączyło do nich wreszcie studio Blizzard, ale doprowadziło to do katastrofy. Pierwszą produkcją zespołu wydaną na Steamie była bowiem strzelanka Overwatch 2, której karta została zasypana negatywnymi recenzjami graczy tak mocno, że na pewien czas stała się najgorzej ocenianą pozycją w całym serwisie (nawet dzisiaj istnieje tylko jedna inna gra z gorszymi recenzjami). Teraz dowiedzieliśmy się trochę o kulisach tej porażki.

Przypomnijmy, że Overwatch 2 ukazał się na Steamie 10 sierpnia tego roku. Obecnie w tym serwisie tylko 15% recenzji graczy jest pozytywnych, co kategoryzuje się jako „przytłaczająco negatywny” odbiór gry. To nie przeszkadza jednak produkcji, dostępnej w modelu free-to-play, w uzyskiwaniu dobrych wyników aktywności – wczoraj w najgorętszym momencie dnia na Steamie bawiło się w nią ponad 32 tys. osób równocześnie.
Gracze
Steam
9

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.