Breath of Fire 6 trafi na urządzenia mobilne i pecety w przyszłym roku

Firma Capcom poinformowała, że japońska wersja gry jRPG Breath of Fire 6 trafi na pecety i mobilny system Android w lutym przyszłego roku, a w marcu zawita na iOS-a. Kilka miesięcy później mamy doczekać się wydań anglojęzycznych.

Adrian Werner

Komentarze

Firma Capcom wreszcie poinformowała kiedy możemy spodziewać się premiery Breath of Fire 6, czyli mobilnej produkcji będącej bezpośrednią kontynuacją klasycznego cyklu jRPG-ów.

Wydawca poinformował, że Breath of Fire 6 wpierw trafi na system Android oraz pecety w lutym przyszłego roku, a miesiąc później zawita na iOS-a. Daty te dotyczą wersji japońskich –anglojęzyczne ukażą się niestety dopiero jakiś czas potem. Warto wspomnieć, że wydanie na PC powstaje głównie z myślą o komputerach z ekranami dotykowymi. Wszystkie edycje będą ze sobą kompatybilne i mają posiadać wspólne konta.

Gra przeniesie nas do znanej z poprzednich odsłon krainy fantasy. Akcja rozpocznie się tysiąc lat po tym, jak młody mężczyzna aktywował Moc Smoka i doprowadził do kataklizmu, zamieniającego większość powierzchni świata w pustynię. Ocaleli byli jednak w stanie odbudować cywilizację i przywrócić żyzność licznym ziemiom, a dzięki stuleciom pokojowego rozwoju. Niestety, kres tej sielance kładzie pojawienie się nowego mocarstwa znanego jako Imperium Insidia, które rozpoczyna systematyczny podbój całej krainy. Jednym z jego celów staje się rodzinna wioska kierowanego przez gracza bohatera. Zostaje ona spalona, a jej mieszkańcy wymordowani. Naszym zadaniem będzie oczywiście pomszczenie bliskich i znalezienie sposobu na powstrzymanie triumfalnego marszu Imperium.

Na początku rozgrywki gracze stworzoną własnego bohatera, wybierając jego płeć, wygląd, imię oraz statystyki i umiejętności początkowe. Same mechanizmy rozgrywki połączą klasyczne rozwiązania z jRPG-ów z elementami strategii ekonomicznej. Większość czasu spędzimy eksplorując świat, realizując zadania, rozwijając bohaterów oraz przede wszystkim walcząc z hordami wrogów. System walki ma być toczony w czasie rzeczywistym i mocno zręcznościowy, a kluczową rolę odegra w nim łączenie ataków w kombosy oraz sprawne wykorzystywanie kontrolowanych przez sztuczną inteligencję sojuszników, których w grze znajdzie się ponad trzystu do wyboru.

Wspomniane elementy strategii ekonomicznych zostaną zrealizowane poprzez obdarowanie bohatera własną wioską. Będziemy musieli gromadzić w niej surowce i konstruować budynki, co zapewni dostęp do ulepszeń i przedmiotów, przydatnych podczas sekcji RPG.

6.5

Gracze

OCEŃ
Oceny

1

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Transistor z milionem sprzedanych egzemplarzy

Następny
Transistor z milionem sprzedanych egzemplarzy

Najpopularniejsze zwiastuny 2015 roku na GRY-Online.pl

Poprzedni
Najpopularniejsze zwiastuny 2015 roku na GRY-Online.pl

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl