W nowym wywiadzie deweloperzy z rodzimego studia Bloober Team przyznali, że musieli mocno naciskać na firmę Konami w kwestii pecetowej wersji Silent Hill 2 Remake.
Już tylko dwanaście dni dzieli nas od premiery Silent Hill 2 Remake, czyli nowego wydania kultowego survival horroru z 2001 roku. Gra trafi równocześnie na PlayStation 5 i PC. Okazuje się, że początkowo powstanie wersji pecetowej wcale nie było pewne. Informacje te pochodzą z wywiadu, jakiego deweloperzy z odpowiedzialnego za remake polskiego studia Bloober Team udzielili serwisowy Bankier.pl.
Remake Silent Hill 2 ukaże się 8 października tego roku, równocześnie na PlayStation 5 i PC. Osoby, które kupią edycję Deluxe, będą mogły rozpocząć zabawę dwa dni wcześniej. Produkcja zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.
Remake jest konsolowym ekslusive’em dla PS5 dzięki umowie podpisanej przez Konami z firmą Sony. Pozostanie ona w mocy do 8 października 2025 roku i po tym terminie produkcja będzie mogła trafić również na Xboksa Seriess X i Xboksa Series S.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.