Bethesda ujawnia trzy nowe lokacje z gry Starfield
Bethesda opublikowała trzy krótkie filmy prezentujące różne lokacje z gry Starfield i opisujące jej mieszkańców.
Krystian Rzepecki

Starfield jest jednym z najbardziej wyczekiwanych tytułów, a zarazem jednym z najbardziej tajemniczych. Nadal niewiele wiemy na temat gry, a wyobraźnię graczy wciąż rozpala zwiastun z targów E3 2021, w całości wykonany na nowym silniku Creation Engine 2. Starfield ma być jednocześnie pierwszą grą opartą na tej technologii. Na najnowszych filmach (wrzuconych poniżej) możemy poznać trzy różne lokacje wraz z grafikami koncepcyjnymi i krótkim komentarzem.
Pierwszym miejscem jest port kosmiczny w New Atlantis, stolicy frakcji United Colonies. Jest to najpotężniejsza politycznie i militarnie frakcja w grze, a jej członkowie stanowią mieszankę różnych ras i kultur.
Druga lokacja to Neon, miasto zbudowane na gigantycznej platformie rybackiej położonej na pokrytej morzem planecie. Korporacja odpowiedzialna za połowy odkryła gatunek ryb, z którego wytwarza narkotyk o nazwie Aurora. Jest on legalny wyłącznie w Neon i na nim opiera się gospodarka całego miasta. To przystań pełna rozrywek, odwiedzana przez podróżników szukających wrażeń.
Ostatni film prezentuje miasto Akila, stolicę frakcji Free Star Collective – konfederacji trzech systemów gwiezdnych, dla których wolność i indywidualizm stanowią świętość. Akila otoczona jest murem oddzielającym mieszkańców od dzikiego świata opanowanego przez drapieżne bestie ashta, które przypominają hybrydę wilka i welociraptora.
Nadal nie wiadomo, jak będzie wyglądała rozgrywka w Starfieldzie, ale po tych krótkich prezentacjach możemy się spodziewać świata pełnego ciekawej zawartości. Premiera gry odbędzie się 11.11.2022 r. i na platformach PC oraz Xbox Series X/S.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Uruk-Hai666 Generał

Zobaczymy co wyjdzie, jestem pełen nadziei lecz ostrożny, ogrywam The Outer Worlds które jest genialne w swojej prostocie, to tylko gra AA, ale daje mi dużo frajdy.
Titanguar Pretorianin
Wszystko w materiałach zbyt przypomina rzeczy, które już były w popkulturze, więc Bethesda nieźle się nagimnastykuje, żeby nadać im ciekawe ujęcia
zanonimizowany1349061 Generał
Bahal to albo członek Bethesda Polska albo jakiś youtuber/turbo fanboj tych giereczek od Beci.
"Oni robią gry, jakich nikt nie robi"
No tak mało kto robi pseudo "rpgi" z kulawą fabuła, postaciami bez polotu, nudnymi zadaniami i powtarzalnymi "lochami", słabymi dialogami i to wszystko wystrugane z drewna.
zanonimizowany208826 Generał
Czemu oni się czepili tego SF i nie mogą się odczepić.
Ulepszyli by system walki i poszli np w stronę naturalnego średniowiecza i zrobili cos na wzór Kingdom Come Deliverance. Pewnie wówczas zarzucano by im że gra słaba bo nie ma symulacji lub jest próbą skopiowania. Mi jednak brakuje naturalnych gier średniowiecznych z fajną fabułą ale bez robienia z nich SIMSÓW - nic do Simsów nie mam ale chciałbym wczuć się w historię bez ciągłego słuchania JESTEM GŁODNY, co psuje mi grę. Wykorzystując doświadczenie z Gothic 1 powinni skupić się na systemie walki i historii, zrobieniu walk osad , podbijaniu zamków - nie tak jak w MOUNT AND BLADE. Możliwość dołączenia do danej frakcji, zrobił bym to lekko w klimacie Władcy Pierścieni ale bez magii i magicznych stworzeń.