BattleTech ukaże się dopiero w przyszłym roku

Zespół Harebrained Schemes poinformował, że turowa strategia BattleTech zaliczy kilkumiesięczny poślizg i ukaże się dopiero na początku przyszłego roku.

Adrian Werner

BATTLETECH W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Harebrained Schemes
  2. Wydawca: Paradox Interactive
  3. Gatunek: turowa strategia
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: 2018 r.

Mamy złe wieści dla osób wyczekujących premiery gry BattleTech. Studio Harebrained Schemes poinformowało właśnie, że produkcja zaliczy poślizg i ukaże się dopiero na początku przyszłego roku. Przypomnijmy, że pierwotnie debiut produkcji planowany był na maj 2017 r., ale potem podjęto decyzję o przesunięciu go o kilka miesięcy.

Powodem kolejnego opóźnienia jest oczywiście chęć lepszego dopracowania gry i pełniejszego zaimplementowania sugestii graczy uzyskanych w trakcie beta-testów. Ponadto, produkcja powstaje dzięki środkom zgromadzonym podczas zbiórki na Kickstarterze. Udało się wtedy znacząco przebić cel minimalny, co zwiększyło skalę projektu, ale jednocześnie wydłużyło cykl deweloperski.

BattleTech ukaże się dopiero w przyszłym roku - ilustracja #1

Warto wspomnieć, że osoby, które wsparły grę na Kickstarterze lub za pomocą oficjalnej strony. mają obecnie dostęp do zamkniętej bety. W tym tygodniu dostaną oni patch, który wprowadzi spore zmiany w balansie rozgrywki, doda menu z opcją konfiguracji klawiszy oraz zaoferuje mocno ulepszoną sztuczną inteligencję przeciwników.

Ponadto autorzy wkrótce zaczną testowanie trybu mutliplayer. Wpierw w najbliższy weekend udostępnią go fanom, którzy wyrażą gotowość radzenia sobie z problemami technicznymi, a kilka tygodni później sieciowe starcia na stałe dołączą do zamkniętej bety. Na początek potyczki wieloosobowe będą miały jedynie postać pojedynków jeden na jednego.

  1. Oficjalna strona gry
BattleTech

BattleTech

PC
po premierze

Data wydania: 24 kwietnia 2018

Informacje o Grze
8.8

GRYOnline

8.0

Gracze

8.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

7

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Assassin’s Creed Origins – spojrzenie z bliska na Bayeka i Senu

Następny
Assassin’s Creed Origins – spojrzenie z bliska na Bayeka i Senu

Nowe sterowniki firm Nvidia i AMD - wsparcie dla Agents of Mayhem i kart grafiki Radeon RX Vega

Poprzedni
Nowe sterowniki firm Nvidia i AMD - wsparcie dla Agents of Mayhem i kart grafiki Radeon RX Vega

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl