Patch 4.0 doprowadził do podwojenia liczby grających w Battlefielda 2042 na Steamie. MImo to osiągane przez grę wyniki nie są imponujące.
W zeszłym tygodniu zadebiutował wielki patch 4.0 do Battlefielda 2042. Uznaliśmy, że warto sprawdzić, czy doprowadził on do odrodzenia gry.
Przed premierą aktualizacji sytuacja gry była tragiczna, więc łatka była postrzegana jako szansa na odwrócenie trendu utraty graczy. Czy jej się to udało?
Należy oczywiście pamiętać, że te wyniki obejmują jedynie komputerowe wydanie gry dostępne na Steamie (wielu pecetowców bawi się też przez platformę Origin). Mimo to są dobrym „barometrem” nastrojów graczy względem produkcji.
Słaby wzrost zainteresowania grą po patchu nie jest specjalnym zaskoczeniem. Już w ubiegłym tygodniu pisaliśmy, że patch 4.0 zawiódł oczekiwania społeczności. Wprowadzone przez niego poprawki są korzystne, ale Battlefielda 2042 wciąż trapi wiele denerwujących błędów oraz innych problemów.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
16

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.