Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 września 2021, 09:23

autor: Adrian Werner

Back 4 Blood - pełne wymagania sprzętowe na PC

Ujawniono ostateczne wymagania sprzętowe Back 4 Blood, czyli strzelanki autorstwa znanego z Left 4 Dead studia Turtle Rock.

Poznaliśmy pełne i ostateczne wymagania sprzętowe Back 4 Blood, czyli kooperacyjnej strzelanki autorów Left 4 Dead. Informacje te udostępniono poprzez aktualizację karty gry w serwisie Steam.

Back 4 Blood – minimalne wymagania sprzętowe na PC (60 fps w 1080p i niskich ustawieniach)

  1. Procesor: Intel Core i5-8400 (2.8 GHz) lub AMD Ryzen 7 1800X (3.6 GHz)
  2. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 970 lub AMD Radeon RX 570
  3. DirectX: 12
  4. Pamięć RAM: 8 GB
  5. Miejsce na dysku: 40 GB
  6. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Back 4 Blood – zalecane wymagania sprzętowe na PC (60 fps w 1080p i wysokich ustawieniach)

  1. Procesor: i5-6600 (3.3 GHz) lub AMD Ryzen 5 2600 (3.4 GHz)
  2. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti lub AMD Radeon RX 590
  3. DirectX: 12
  4. Pamięć RAM: 12 GB
  5. Miejsce na dysku: 40 GB
  6. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Przypomnijmy, że Back 4 Blood zadebiutuje 12 października tego roku. Produkcja ukaże się równocześnie na PC oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Posiadacze różnych platform sprzętowych będą mogli bawić się wspólnie dzięki opcji cross-play. Gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli polskie napisy.

Od momentu rynkowego debiutu Back 4 Blood będzie dostępne w ramach abonamentu Game Pass, zarówno na konsolach Xbox One i Xbox Series X/S, jak i na pecetach z systemem Windows 10.

Gra budzi duże zainteresowanie. W ubiegłym miesiącu twórcy zorganizowali otwarte beta-testy, w których wzięło udział ponad 5,6 miliona graczy.

  1. Strona internetowa Back 4 Blood
  2. Strona internetowa Turtle Rock Studios

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej