Twórcy Avatar: Frontiers of Pandora szykują sporo „bajerów” dla wersji PC, nowy trailer je pokazuje
Nowy trailer Avatar: Frontiers of Pandora prezentuje rozmaite funkcje graficzne, które będą dostępne na PC.

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, za trzy i pół miesiąca ukaże się Avatar: Frontiers of Pandora – przygodowa gra akcji autorstwa Ubisoft Massive, osadzona w tytułowym uniwersum wykreowanym przez Jamesa Camerona. Premiera produkcji została zaplanowana na 7 grudnia. Tytuł ukaże się na PC, PS5 i XSX/S.
Dziś do sieci trafił zwiastun prezentujący rozmaite funkcje graficzne i inne „bajery” dedykowane pecetowej wersji gry. Możecie go obejrzeć poniżej.
Z materiału dowiadujemy się, że grając w Avatar: Frontiers of Pandora na PC, będziemy mogli:
- włączyć wysokiej jakości odbicia i cienie – tylko w trybie ray tracingu – a także skorzystać z rozszerzonych ustawień graficznych, które uczynią wszelkie efekty wizualne znacznie bardziej atrakcyjnymi niż normalnie;
- przeprowadzić test wydajności gry w „kontrolowanym środowisku”, by dobrać takie ustawienia graficzne, które zapewnią nam najlepszy kompromis pomiędzy liczbą klatek na sekundę a jakością oprawy wizualnej – w tym ostatnim pomoże także technologia skalowania obrazu AMD FSR 2;
- wybrać rozdzielczość „idealnie dopasowaną” do naszego ekranu bądź ekranów – niezależnie od tego, ile mają one cali, czy są ultrapanoramiczne, czy korzystamy z jednego, czy z kilku naraz etc.
- „wykorzystać pełny potencjał” naszego komputera, gdyż gra została jakoby zoptymalizowana zarówno pod konfiguracje z najwyższej półki – dlatego też zrobi użytek z wielu rdzeni procesora – jak i pod te nieco starsze, o ograniczonej mocy. Nie podano jednak jeszcze wymagań sprzętowych.
Dla przypomnienia dodam, że od razu po premierze Avatar: Frontiers of Pandora – podobnie jak Star Wars: Outlaws – będzie dostępny na PC wyłącznie w aplikacji Ubisoft Connect. Tytuł trafi na Steama i do Epic Games Store, lecz dopiero jakiś czas po debiucie. Podobnie jak wszystkie nowe gry Francuzów, Avatar będzie również dostępny w ramach subskrypcji Ubisoft+ – na PC i XSX/S.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- trailery (gry)
- Massive Entertainment / Ubisoft Massive
- action adventure
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany1390890 Pretorianin
Będzie DLSS 2
https: // news.ubisoft . com/en-us/article/BkC0DoN1xbtIRELFWWZm7/frontiers-of-pandora-pc-features-revealed
Mogli się przyłożyć i dać FSR 2.1 albo 2.2, jakość obrazu jest o wiele lepsza niż w 2.0
Tyle dobrze że gra działa na Snowdrop a nie na pozostałych silnikach Ubi które do teraz obsługują 1-2 rdzenie.
FSR 3.0 dopiero na zimę 2022/2023, optymistycznie Grudzień.
tynwar Senator
Jak zwykle znowu wyścig graficzny. I po co jak może 10% graczy odpalić będzie mogło grę na najwyższych ustawieniach, po co gracze oczekują bajerów graficznych, na których i tak ich sprzęt nie pozwoli? Ten cały wyścig graficzny tylko wydłuża czas produkcji, podnosi koszty, wymusza konkretnych priorytetów na korzyść grafiki kosztem reszty gry. To na ogół odbija się na jakości gry nie dotyczącej grafiki, fabuła, gameplay lub inne elementy obrywają, bo idą na dalszy plan. A nic wielkiego już z tego całego wyścigu nie ma i to od prawie dekady i od dawna nie ma sensu, a jedynie podnosi wymagania w zamian za wątpliwy skok jakości grafiki. Że też gracze muszą kierować się jakością grafiki w grach...
prawdziwy Konsul

gra nie wygląda jakoś mega, wygląda pięknie, ale chowa sie przy tym co zostało wygenerowane do kin. Mogliby dać ustawienia graficzne-kinowe wrażenia i może za 10 lat ktoś by osiągnął fullhd w 30 klatkach, ale wyglądało by to jak w kinie.
MilornDiester Generał

Niby wszystko ładnie a mi i tak strasznie plastikowo wygląda ten świat...
Nie wiem do końca z czego to wygląda ale mam wrażenie niesamowitej wręcz sztuczności...