Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 lipca 2015, 11:13

autor: Krzysztof Nieradko

Assassin’s Creed: Syndicate – nie będzie problemów z wchodzeniem przez okna

Marc-Alexis Côté, dyrektor kreatywny ze studia Ubisoft Quebec, przyznał podczas jednego z wywiadów, że w nadchodzącym Assassin’s Creed: Syndicate gracze znajdą lepszy system nawigacji, który wyeliminuje m.in. problem z wchodzeniem do budynków przez okna.

Assassin’s Creed: Syndicate ukaże się na konsolach obecnej generacji w październiku. - Assassin’s Creed: Syndicate – nie będzie problemów z wchodzeniem przez okna - wiadomość - 2015-07-13
Assassin’s Creed: Syndicate ukaże się na konsolach obecnej generacji w październiku.

Możliwość wchodzenia do budynków w przypadku Assassin’s Creed: Unity była niewątpliwie przyjemną nowością w serii, jednak również w przypadku tego elementu rozgrywki pojawiło się sporo głosów niezadowolenia. Wszystko dlatego, że zaimplementowany przez twórców system nawigacji działał często bardzo nieprecyzyjnie, a co za tym idzie - nasz bohater najzwyczajniej w świecie w bezsensowny sposób skakał wokół wejścia. Na szczęście ten element rozgrywki ma zostać poprawiony w przypadku najnowszej odsłony cyklu – Assassin’s Creed: Syndicate.

Dyrektor kreatywny odpowiedzialny za wspomnianą produkcję, Marc-Alexis Côté, ujawnił w opublikowanym na kanale Resero wywiadzie, że ekipa z Ubisoft Quebec udoskonala system nawigacji, w tym opcję wchodzenia do budynków przez okno. Tym razem prowadzenie protagonisty ma być wyraźnie płynniejsze. Zgodnie z zapewnieniami, w Syndicate gracze będą mogli częściej „przylepiać” się do tych elementów, które faktycznie im w danym momencie odpowiadają.

Zmiany gracze odczuć mają również w przypadku samego poruszania się po świecie gry. Wszystko ze względu na obecność wyrzutnii liny z hakiem, która również ma wpłynąć na bardziej zręczną eksplorację. Wiktoriański Londyn będzie pod wieloma względami inny niż to, do czego przyzwyczaili się gracze bawiący się przy poprzednich odsłonach cyklu. Marc-Alexis Côté przyznał, że ulice w grze będą szersze, natomiast budynki - bardziej monumentalne. Dyrektor kreatywny stwierdził, że producenci przez lata pracy nad serią przekonali się, iż im sprawniej gracze mogą dostać się na wybrany dach, tym więcej radości czerpią z samej rozgrywki. W umieszczonym wyżej wywiadzie Côté zwraca też uwagę na obecne w grze punkty orientacyjne czy sposób zaprojektowania wiktoriańskiego Londynu, który powstał przy współpracy z londyńskimi historykami specjalizującymi się właśnie w tamtym okresie.

Assassin’s Creed: Syndicate trafi na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One w październiku tego roku. Edycja gry tworzona z myślą o komputerach PC ukazać ma się trochę później.