Assassin’s Creed: Syndicate – nie będzie problemów z wchodzeniem przez okna
Marc-Alexis Côté, dyrektor kreatywny ze studia Ubisoft Quebec, przyznał podczas jednego z wywiadów, że w nadchodzącym Assassin’s Creed: Syndicate gracze znajdą lepszy system nawigacji, który wyeliminuje m.in. problem z wchodzeniem do budynków przez okna.
Krzysztof Nieradko

Możliwość wchodzenia do budynków w przypadku Assassin’s Creed: Unity była niewątpliwie przyjemną nowością w serii, jednak również w przypadku tego elementu rozgrywki pojawiło się sporo głosów niezadowolenia. Wszystko dlatego, że zaimplementowany przez twórców system nawigacji działał często bardzo nieprecyzyjnie, a co za tym idzie - nasz bohater najzwyczajniej w świecie w bezsensowny sposób skakał wokół wejścia. Na szczęście ten element rozgrywki ma zostać poprawiony w przypadku najnowszej odsłony cyklu – Assassin’s Creed: Syndicate.
Dyrektor kreatywny odpowiedzialny za wspomnianą produkcję, Marc-Alexis Côté, ujawnił w opublikowanym na kanale Resero wywiadzie, że ekipa z Ubisoft Quebec udoskonala system nawigacji, w tym opcję wchodzenia do budynków przez okno. Tym razem prowadzenie protagonisty ma być wyraźnie płynniejsze. Zgodnie z zapewnieniami, w Syndicate gracze będą mogli częściej „przylepiać” się do tych elementów, które faktycznie im w danym momencie odpowiadają.
Zmiany gracze odczuć mają również w przypadku samego poruszania się po świecie gry. Wszystko ze względu na obecność wyrzutnii liny z hakiem, która również ma wpłynąć na bardziej zręczną eksplorację. Wiktoriański Londyn będzie pod wieloma względami inny niż to, do czego przyzwyczaili się gracze bawiący się przy poprzednich odsłonach cyklu. Marc-Alexis Côté przyznał, że ulice w grze będą szersze, natomiast budynki - bardziej monumentalne. Dyrektor kreatywny stwierdził, że producenci przez lata pracy nad serią przekonali się, iż im sprawniej gracze mogą dostać się na wybrany dach, tym więcej radości czerpią z samej rozgrywki. W umieszczonym wyżej wywiadzie Côté zwraca też uwagę na obecne w grze punkty orientacyjne czy sposób zaprojektowania wiktoriańskiego Londynu, który powstał przy współpracy z londyńskimi historykami specjalizującymi się właśnie w tamtym okresie.
Assassin’s Creed: Syndicate trafi na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One w październiku tego roku. Edycja gry tworzona z myślą o komputerach PC ukazać ma się trochę później.
- Assassin's Creed: Syndicate - kompendium wiedzy
- Widzieliśmy Assassin’s Creed: Syndicate – GTA w wiktoriańskim Londynie

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany449082 Generał
"(...)* będzie pod wieloma względami inny niż to, do czego przyzwyczaili się gracze bawiący się przy poprzednich odsłonach cyklu"
* Pod (...) wstaw dowolną część dowolnego cyklu.
Gdybym dostawal złotówkę za każdym razem gdy to słyszę...
Ravios Pretorianin

@Persecuted Jak dla mnie to model walki wygląda komicznie ;_; Mam nadzieję że go zmienią. A świat wydaje mi się pustawy (ale być może na premierę to też ulegnie zmianie).
nagytow Legend

Tytulu newsa nie da sie brac na powaznie. Pomijajac juz jak brzmi, to najwazniejszym problemem Unity nie byly okna.