Assassin's Creed Origins na PC otrzyma Panel Kontrolny Animusa

Firma Ubisoft poinformowała, że pecetowa wersja Assassin's Creed Origins otrzyma tzw. Panel Kontrolny Animusa, umożliwiający swobodną konfigurację 75 parametrów gry, od tempa ruchu bohatera po siłę wrogów oraz schematy ich zachowań. Ponadto kwiecień na wszystkich platformach upłynie pod znakiem powracających Prób Bogów.

Adrian Werner

Panel Kontrolny Animusa pozwoli nam m.in. zmieniać skórkę głównego bohatera. - Assassin's Creed Origins na PC otrzyma Panel Kontrolny Animusa - wiadomość - 2018-04-04
Panel Kontrolny Animusa pozwoli nam m.in. zmieniać skórkę głównego bohatera.

Najbardziej oddani fani Assassin's Creed Origins zdążyli już dawno przejść całą grę i dwa dodatki DLC, czyli The Hidden Ones i The Curse of the Pharaohs. Firma Ubisoft szykuje jednak coś, co powinno ich zachęcić do powrotu do tej produkcji. W tym miesiącu wersja pecetowa otrzyma tzw. Panel Kontrolny Animusa, zapewniający możliwość swobodnego modyfikowania wielu elementów rozgrywki.

Gracze będą mogli skonfigurować 75 parametrów podzielonych na 11 kategorii. Dostępne mają być opcje np. zmiany głównego wyglądu bohatera, czy ustalanie prędkości jego poruszania się, jak i decydowania o sile przeciwników oraz ich spostrzegawczości.

Aby ułatwić rozpoczęcie zabawy autorzy przygotują trzy gotowe zestawy zmian. Również sami gracze otrzymają możliwość dzielenia się własnymi konfiguracjami z resztą społeczności za pośrednictwem oficjalnego forum.

Wśród dostępnych opcji pojawi się również możliwość korzystania z pomocy wielu wytresowanych zwierząt jednocześnie. - Assassin's Creed Origins na PC otrzyma Panel Kontrolny Animusa - wiadomość - 2018-04-04
Wśród dostępnych opcji pojawi się również możliwość korzystania z pomocy wielu wytresowanych zwierząt jednocześnie.

Panel Kontrolny Animusa udostępniony zostanie wyłącznie graczom pecetowym. Natomiast posiadacze wszystkich wersji Assassin's Creed Origins będą mogli w sprawdzić się w kolejnych Próbach Bogów aktywowanych w systemie tygodniowej rotacji.

Termin:

Próba Bogów:

3–10 kwietnia

Sobek na zwykłym plus Anubis na wysokim poziomie trudności.

10–17 kwietnia

Sechmet na zwykłym plus Sobek na wysokim poziomie trudności.

17–24 kwietnia

Anubis na zwykłym plus Sechmet na wysokim poziomie trudności.

24 kwietnia – 1 maja

Sobek na zwykłym plus Anubis na wysokim poziomie trudności.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed Origins ukazało się 27 października zeszłego roku na PC, Xboksie One i PlayStation 4. Gra została ciepło przyjęta - edycja na konsolę firmy Microsoft posiada średnią ocen na poziomie 85% według serwisu Metacritic. Produkcja przypadła do gustu również naszemu recenzentowi, który wystawił jej notę 9.0/10. Ponadto dzięki głosom czytelników GRYOnLine tytuł zwyciężył w plebiscycie Gra roku 2017.

  1. Recenzja gry Assassin's Creed Origins – najlepsza gra w historii tej serii?
  2. Oficjalna strona gry
  3. Assassin’s Creed: Origins – kompendium wiedzy
Assassin's Creed Origins

Assassin's Creed Origins

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 27 października 2017

Informacje o Grze
7.9

GRYOnline

7.9

Gracze

8.6

Steam

8.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

41

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2018-04-04
15:31

Heinrich07 Generał

Niemożliwe, a podobno Ubisoft to taka sama firma jak EA i w ogóle nie sluchają graczy, trzepią tylko kasę i w ogóle.

UBISOFT MIAŻDŻY HEJTERÓW, ZOBACZ JAK

Komentarz: Heinrich07
2018-04-04
15:44

darden Pretorianin

darden

sir Xan "Nieważne, ile razy biję mieczem, a ludzie są zaskakujące wytrzymali, nawet jeśli są mało opancerzone. Albo nasz bohater jest zdecydowanie za mocny niczym półbogiem. Bolączka niedopracowany RPG. :)" nie zgodzę się gry nie są robione tylko dla hardkorowych graczy ale również dla tych którzy graja słabiej bądź nie lubia tak wysokich poziomów rozgrywki dlatego taki panel wydaje się rozwiązaniem idealnym. Każdy będzie mógł grać na takim poziomie jakim chce

Komentarz: darden
2018-04-04
18:22

Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Koktajl Mrozacy Mozg

[1] Wiele gier ma taki bajer ale nie az tak zaawansowany aby zmieniac 75 zmiennych. Realizm jest zazwyczaj w cutscenkach takich jak zabicie od 1 machniecia nozek czy krotkiej serii z pistoletu ;)

Komentarz: Koktajl Mrozacy Mozg
2018-04-04
18:35

boy3 Legend

Ja na moim miejscu skracam punkty życia Bayeka i ludzkie przeciwnicy do bardzo minimalnie
+++++++++++

Komentarz: boy3
2018-04-05
02:31

yadin Legend

yadin

Niech lepiej zróżnicują poziom odporności i rodzaj przydatności poszczególnych strojów bohatera. Poza tym, że czasem się lepiej wygląda, nic a nic nie wynika z faktu kupowania drogich sukienek.

Komentarz: yadin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl