Armored Core 6 - finalne wymagania sprzętowe [Aktualizacja: tryby graficzne na konsolach]

Poznaliśmy ostateczne wymagania sprzętowe Armored Core 6: Fires of Rubicon na PC. Nowa gra studia FromSoftware wkrótce trafi do graczy.

Jakub Błażewicz

Armored Core 6 - finalne wymagania sprzętowe [Aktualizacja: tryby graficzne na konsolach], źródło grafiki: FromSoftware / Bandai Namco..
Armored Core 6 - finalne wymagania sprzętowe [Aktualizacja: tryby graficzne na konsolach] Źródło: FromSoftware / Bandai Namco..

Aktualizacja

Poznaliśmy tryby graficzne, z jakich będzie można korzystać w Armored Core 6 na konsolach. Podane wartości są maksymalne – będą dostosowywane dynamicznie. Oto one:

Tryby graficzne na konsolach Xbox

  1. Xbox Series X – do 2160p / 60 fps
  2. Xbox Series S – do 1440p / 60 fps
  3. Xbox One X – do 2160p / 30 fps
  4. Xbox One – do 900p / 30 fps

Tryby graficzne na konsolach PlayStation

  1. PS5 – do 2160p / 60 fps
  2. PS4 Pro – do 1800p / 30 fps
  3. PS4 – do 1080p / 30 fps

Oryginalna wiadomość (14 sierpnia)

Na powrót Armored Core w – miejmy nadzieję – glorii i chwale musimy jeszcze troszeczkę poczekać, ale przynajmniej dziś potwierdzono ostateczne wymagania sprzętowe Armored Core 6: Fires of Rubicon. Szczegóły w języku japońskim znajdziecie na oficjalnej stronie gry, Twitterze i na Steamie oraz na poniższej grafice.

Armored Core 6: Fires of Rubicon – minimalne wymagania sprzętowe PC

  1. System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i7-4790 / Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 7 1800X / AMD Ryzen 5 2600
  3. Pamięć RAM: 12 GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1650 / AMD Radeon RX 460 (4 GB VRAM)
  5. Miejsce na dysku: 60 GB
  6. Inne: DirectX 12

Armored Core 6: Fires of Rubicon– zalecane wymagania sprzętowe PC

  1. System operacyjny: Windows 10 / 11 (64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i7-7700 / Intel Core i5-10400 / AMD Ryzen 7 2700X / AMD Ryzen 5 3600
  3. Pamięć RAM: 12 GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB VRAM) / AMD Radeon RX 590 (8 GB VRAM) / Intel Arc A750 (8 GB VRAM)
  5. Miejsce na dysku: 60 GB
  6. Inne: DirectX 12
Armored Core 6 - finalne wymagania sprzętowe [Aktualizacja: tryby graficzne na konsolach] - ilustracja #1

Oficjalne wymagania sprzętowe Armored Core VI: Fires of RubiconŹródlo: FromSoftware / Twitter.

Da się zauważyć, że minimalne wymagania nieco wzrosły względem specyfikacji widniejącej wcześniej na Steamie, głównie w przypadku karty Nvidii. Dotychczas podawane procesory – Intel Core i5-8600K i AMD Ryzen 3 3300X – zastąpiły porównywalne lub słabsze modele: Core i7-4790, Core i5-8400, Ryzen 7 1800X oraz Ryzen 5 3600.

Na szczęście FromSoftware nie przesadziło ze zmianą GPU od „zielonych”. Dotychczas minimalna konfiguracja uwzględniała kartę GeForce GTX 960, którą teraz zastąpiono modelem GTX 1650. O dziwo układ od AMD pozostał ten sam.

W temacie kart graficznych wypada wspomnieć, że Armored Core 6 będzie wspierał ray tracing, aczkolwiek nacieszymy nim oczy tylko w garażu. Przynajmniej spędzimy w nim dużo czasu i tam będziemy mogli podziwiać swoje mechy.

Oczywiście ray tracing będzie wymagał mocniejszej karty graficznej niż modele podane w zalecanej specyfikacji. Na szczęście – i to chyba właśnie zasługa ograniczenia tej opcji do garażu – obejdzie się bez najnowszych modeli. Absolutnym minimum są GeForce RTX 2060 (6 GB) i Radeon RX 6600 (8 GB), a rekomendowane przez twórców układy to GeForce RTX 2070 (8 GB), Radeon RX 6650 XT (8 GB) oraz Intel Arc A770 (16GB).

Armored Core VI: Fires of Rubicon zadebiutuje 25 sierpnia. Gra zmierza także na konsole PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Na PC gra będzie zabezpieczona przed piratami, choć nie przy pomocy Denuvo.

Armored Core VI: Fires of Rubicon

Armored Core VI: Fires of Rubicon

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 25 sierpnia 2023

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

6.7

Gracze

9.2

Steam

8.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

7

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Bogata przyszłość Skyrima pokazana na Creation Mod Con 2023

Następny
Bogata przyszłość Skyrima pokazana na Creation Mod Con 2023

Kiedy dokładnie zagramy w Starfielda? Niektórzy z nas zrobią to wcześniej [Aktualizacja]

Poprzedni
Kiedy dokładnie zagramy w Starfielda? Niektórzy z nas zrobią to wcześniej [Aktualizacja]

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl