Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 stycznia 2012, 14:07

autor: Jaxa

Aktualizacja 1.1.0 – Rise of the Rakghouls (18/1/2012)

Potworna choroba, która skaziła Taris, zamieniająca ludzi w krwiożercze bestie dotarła na Kaon. Tylko od graczy zależy, czy rozprzestrzeni się dalej, czy zostanie zgaszona w zarodku.

Aktualizacja 1.1.0 – Rise of the Rakghouls (18/1/2012) - ilustracja #1

W niecały miesiąc po premierze – 17 stycznia – gracze na całym świecie otrzymają dostęp do pierwszego dużego rozszerzenia zawierającego nie tylko poprawki błędów, ale dużo nowej, niedostępnej wcześniej treści, która z pewnością zadowoli nawet najbardziej wybrednych.

Nowy Flashpoint!

Kaon Under Siege to kompletnie nowa przygoda, zaprojektowana dla czterech graczy posiadających 50. poziom. Grupa republikańskich lub imperialnych postaci wysłana zostaje na Kaon, planetę znajdującą się w Hegemonii Tion – neutralnym, acz ważnym ze strategicznego punktu widzenia sektorze Galaktyki. Ich celem jest powstrzymanie szybko rozprzestrzeniającej się plagi rakghouli i przekonanie mieszkańców Hegemonii do przyłączenia się do jednej ze stron.

Całkowicie przerobiona Operacja!

Kragga’s Palace, Operacja znana już z podstawowej wersji gry, doczeka się w nowym patchu całkowitej przeróbki. Hutt Kragga i Kartel kończą lawirowanie pomiędzy frakcjami i zrywają wszelkie traktaty zarówno z Imperium, jak i Republiką. Decydenci obu frakcji wysyłają najpotężniejszych ze swoich bohaterów, by ci zorientowali się w planach Kraggi i w razie potrzeby pokrzyżowali je. Sekrety pałacu potężnego Hutta będzie mogło poznać ośmiu (lub szesnastu) graczy w trybach Normal, Hard i Nightmare.

Pełna lista zmian

Ogólne

  1. Udostępniona zostanie możliwość włączenia anti-aliasingu w menu Preferences.

Klasy i Walka

Ogólne

  1. Leczenia wywołane przez umiejętności typu Crowd Control nie generują już threatu.
  2. Naprawiono wyświetlanie poprawnych wartości obrażeń w tooltipach umiejętności modyfikowanych przez punkty umiejętności.

Guard

  1. Można teraz przełączyć umiejętność na nowy cel bez wyłączania jej na poprzednim.
  2. Użycie tej umiejętności na celu, na którym już działa lub wrogim nadal wyłącza aktywnego Guarda.
  3. Wprowadzono wyraźny efekt wizualny dla postaci używającej Guard na innej postaci, a także dla postaci z aktywnym buffem Guard, jeżeli opuści zasięg chroniącej ją postaci.

Taunt

  1. Wprowadzono nowy efekt wizualny dla celu Taunta.

Klasy postaci

Jedi Consular

  1. Project: Umiejętność nie powoduje już trzęsienia ekranu.

Jedi Shadow

  1. Battle Readiness: Pozwala teraz Combat Technique aktywować się co 3 sekundy.
  2. Combat Technique: Zwiększono ilość leczenia otrzymywanego poprzez Combat Technique, skaluje się ono teraz poprawnie razem z poziomem i aktywuje się raz na 4,5 sekundy.
  3. Slow Time: Zwiększono obrażenia zadawane przez tę umiejętność o 15% i powodowane przez nią spowolnienie działa teraz na wszystkie cele.

Jedi Knight

  1. Force Leap: Umiejętność nie działa już na Portable Holo Dancers.

Sith Assassin

  1. Dark Charge: Zwiększono ilość leczenia otrzymywanego poprzez Dark Charge, skaluje się ono teraz poprawnie razem z poziomem i aktywuje się raz na 4,5 sekundy.
  2. Overcharged Sabre: Pozwala, by Dark Charge aktywowało się co 3 sekundy.
  3. Wither: Zwiększono obrażenia zadawane przez tę umiejętność o 15% i powodowane przez nią spowolnienie działa teraz na wszystkie cele.

Sith Warrior

  1. Intercede: Umiejętność nie działa już na Portable Holo Dancers.
  2. Shatter: Tooltip tej umiejętności wyświetla teraz poprawne obrażenia.

Imperial Agent

  1. Naprawiono błędy, które po ukryciu się za zasłoną i użyciu Explosive Probe, a potem Snipe, powodowały przerwanie Snipe.

Bounty Hunter

  1. Incendiary Missle: Nie jest już klasyfikowana jako AOE.

Towarzysze

Błędy ogólne

  1. Komentarze dźwiękowe C2-N2 i 2V-R8, związane z zakończeniem craftowania, nie pojawiają się już podczas walki.
  2. Zdolność Carbonized Steam nie jest już przerywana przedwcześnie.

Kira Carsen

  1. Naprawiono błąd uniemożliwiający pojawianie się nowych konwersacji. Gracze, którzy nie mogli rozmawiać z Kirą z powodu błędu, będą mogli normalnie odbyć zaległe rozmowy.

Błędy ogólne

  1. Towarzysze mogą sprzedawać szare przedmioty niezależnie od wielkości drużyny.
  2. Umiejętności leczące Towarzyszy nie zostawiają już na postaciach zielonej aury.
  3. Naprawiono problem z błędnym wyświetlaniem się Towarzyszy w scenkach.

Umiejętności załogi (crafting)

Błędy ogólne

  1. Naprawiono błąd uniemożliwiający pojawianie się na liście dostępnych misji tych, które właśnie ukończyliśmy.
  2. Naprawiono błąd z wyświetlaniem się wśród Crew Skills umiejętności, których postać nie wykupiła.
  3. Gracze bez adekwatnej umiejętności nie mogą dłużej zbierać surowców z górek, które zostały wykorzystane przez członka drużyny, ale nie zebrał on surowców.
Aktualizacja 1.1.0 – Rise of the Rakghouls (18/1/2012) - ilustracja #2

Flashpointy i Operacje

Ogólne

  1. Nowy Flashpoint na 50. poziom, Kaon Under Siege, do gry w trybie Normalnym i Trudnym.
  2. Zmodyfikowano pokłady Gava Daragona i Ziost Shadow, tak by umieścić na nich portal do Kaon Under Siege.
  3. Zmieniono poziom trudności niektórych przeciwników, spotykanych w trakcie Flashpointów.
  4. W ciałach pokonanych na Flashpointach przeciwników częściej znajdziemy kredyty.

Flashpointy

Cademimu

  1. Nie pojawiają się już obrażenia od ognia rakietowego, gdy silnik rakiety jest nieaktywny w trakcie starcia z Generałem Ortolsem.

Black Talon

  1. Niektórzy przeciwnicy nie są już niewidzialni.

The Foundry

  1. Naprawiono problem, który powodował, że ostatni boss zatrzymywał się na 10% życia.

The Battle of Ilum

  1. Zmniejszono wytrzymałość Krel Thaks i Allied Weequay Pirates w trybie Hard.

False Emperor

  1. Naprawiono obrażenia zadawane przez Sith Entity w trybie Hard.
  2. HK-47 ma teraz poprawną ilość życia w trybie Normalnym.

Operacje

Eternity Vault

  1. Gracze będą mogli poprawnie wyjąć nagrody ze skrzyni po pokonaniu Infernal Council.
  2. Przerobiono i poprawiono celność Perimeter Defense Cannon.
  3. Umiejętności SoaMind Trap i Force Throw – nie są już używane na tym samym graczu wielokrotnie. Mogą teraz zadziałać na każdego z członków drużyny.
  4. Kula piorunów przywoływana przez Soa zadaje obrażenia w mniejszym promieniu niż poprzednio.
  5. Salwy rakiet Annihilation Droids nie zadają już podwójnych obrażeń w trybie na 16 graczy.
  6. Soa będzie wzywał mniej kul piorunów w trakcie ostatniej fazy w trybie na 16 graczy.

Karagga’s Palace

  1. Dodano 4 nowych bossów w Karagga’s Palace.
  2. Gracze nie utkną już, próbując wyjść z instancji.

Błędy ogólne

Flashpointy

  1. Poprawiono błąd uniemożliwiający pojawianie się niektórych NPC.
  2. Pojawiać się teraz będzie poprawna informacja o błędzie, gdy jeden z członków drużyny będzie próbował wejść do innego Flashpointa niż reszta.
  3. Portale Flashpointów nie stają się już pomarańczowe w nieprawidłowych okolicznościach.
  4. Naprawiono błąd uniemożliwiający właściwe ustawienie trudności Flashpointa.
  5. Naprawiono błąd mapy kierujący graczy do złych Flashpointów.
  6. Naprawiono błąd utrudniający znajdowanie celów misji na pokładzie Gava Daragona.
  7. Naprawiono błąd uniemożliwiający niektórym graczom otwieranie skrzyń po pokonaniu bossa.
Aktualizacja 1.1.0 – Rise of the Rakghouls (18/1/2012) - ilustracja #3

Przedmioty

Ogólne

  1. Dodano Item Modification Table do stref Supplies Imperialnej i Republikańskiej Floty.

PvP

  1. Battlemaster Gear Token skonwertowano do Battlemaster Commendations, za które można kupić sprzęt typu Battlemaster. Pozwala to na zakup dowolnej części zestawu zamiast konkretnej, wskazanej przez token.
  2. Battlemaster Bag zawierają teraz Battlemaster Commendations zamiast Battlemaster Gear Token. Nadal zawierają też Champions Commendations.

Misje i NPC

Ogólne

  1. Można teraz odrzucić dowolną misję typu Bonus Series i każdą z misji wymaganych do ukończenia danego etapu Bonus Series.
  2. Zmniejszono poziom niektórym Wampom polującym na graczy na Hoth.

Misje

Imperium

  1. Presure points: Lerantha Lurker nie atakuje już postaci, nim nie skończy się sekwencja przywołania.
  2. Geroya be Haran: Cele misji świecą się tylko, gdy zostaną wybrane.
  3. In Cold Blood: Nie sumują sie już ładunki z debuffa Armor Piercing Cell.
  4. Shadow Spawn: Sith Spawn nie ogłusza już graczy na dłużej niż powinien.
  5. Thuggish Behavior: Poprawiono błąd z utknięciem graczy w walce. Liczba zabitych, konieczna do zaliczenia misji, została zredukowana.

Republika

  1. Climbing the Ladder: Konwersacja powiązana z misją nie kończy się już przedwcześnie.
  2. Droid Clean Up: Naprawiono problem, który powodował pozostawanie bonus mission w logu.
  3. The Summit: Ułatwiono starcie z Sidone.
  4. Vivicar Avaits: Zmniejszono liczbę przeciwników atakujących gracza w trakcie fazy Find the Way Past the Force Field.

NPC

Błędy ogólne

  1. Skrypt umiejętności Jilcolna Caderasa poprawnie bierze pod uwagę, czy postać jest odporna na odrzucenia.
  2. World Boss Primal Destroyer z Belsavis ma teraz deskryptor Overwhelming.
  3. World Boss The First z Dromund Kaas nie unika już Rapid Shot, a Agenci Imperialni nie są już wyrzucani poza osłonę podczas walki.

PvP

Ogólne

  1. Sala promu w Dorn Base Command Center na Hoth nie jest już traktowana jako teren sporny.
  2. Ka na Voss jest teraz Sanktuarium PvP.

Strefy Wojny (Warzones)

  1. Gracze na 50. poziomie biorą udział w swoim własnym przedziale Warzones, nie walczą już z graczami o niższych poziomach.

Ilum

  1. Dzienne i tygodniowe misje na Ilum wymagają teraz zabijania graczy z przeciwnej frakcji.
  2. Gracze otrzymują teraz Punkty Chwały (Valor) za zabijanie graczy z przeciwnej frakcji.
  3. Gracze otrzymują bonus do otrzymywanych Punktów Chwały zależny od liczby celów kontrolowanych przez ich frakcję.
  4. Dodatkowy bonus do Punktów Chwały otrzymywany jest po zabiciu wrogiej postaci w pobliżu celu kontrolowanego przez frakcję otrzymującego punkty.
  5. Pojawia się komunikat o otrzymanych Punktach Chwały.
  6. Dodano po trzy punkty odrodzenia dla każdej z frakcji.
  7. Towarzysze nie mogą wchodzić już do strefy PvP na Ilum.
  8. Pojawia się teraz komunikat, gdy wrogowie zbliżają się do celu.

Błędy ogólne

Ogólne

  1. Poprawnie działa teraz tablica Highest Protection per Single Life.
  2. Gracze, którzy opuścili Warzone przed końcem gry, nie mogą już otrzymać tytułu MVP.
  3. Flaga PvP będzie teraz zmieniana automatycznie po opuszczeniu strefy PvP.
  4. Gra reaguje dodatkowo, gdy przełączana jest flaga PvP.
  5. Tooltip buffa Bolster wyświetla prawidłowo informację o efekcie.

Huttball

  1. Naprawiono błąd, który powodował, że Frogdogs zostawali zwycięzcami przy wyniku 0:0, nawet jeżeli na końcu meczu to Rotworms byli w posiadaniu piłki.

Ilum

  1. Wieżyczki na Ilum nie zadają już obrażeń poza swoim polem rażenia.
  2. Gracze nie są już wyrzucani z wieżyczek bezpośrednio po użyciu ich.

UI

Mapy

  1. Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlanie się tytułu mini-mapy w trakcie ładowania się gry i przeładowania UI.
  2. Naprawiono błąd powodujący znikanie niektórych informacji mapy, gdy inne są update'owane.

Przedmioty

  1. Hiperlinki przedmiotów wyświetlają teraz poprawnie statystyki wynalezionych przedmiotów.
  2. Hiperlinki przedmiotów nie wyświetlają już zbędnych informacji przy oglądaniu schematów.
  3. Pojawia się informacja o błędzie podczas próby przełożenia przedmiotu do ekwipunku przedmiotów misyjnych.
  4. Przeciąganie przedmiotów na postać nie powoduje już zniszczenia przedmiotu tylko założenie go na odpowiednią lokalizację.
  5. Pojawiają się informacje o bonusach setowych w trakcie wyświetlania przedmiotów u sprzedawców.
  6. Przedmioty modyfikowalne mają teraz poprawny kolor w oknie losowania.
  7. Tooltipy porównawcze wyświetlają teraz poprawne informacje przy podglądaniu przedmiotów w oknie Crew Skills.

Błędy ogólne

  • Naprawiono tooltip dla umiejętności z cooldownem powyżej godziny.
  • Poprawnie działa teraz interfejs dzielenia przedmiotów na grupy.
  • Działające serwery wyświetlane są teraz zawsze powyżej niedziałających na liście Server Select.
  • Poprawiono literówkę w opcji Additional Commands.
  • Gracze, znajdujący się w pobliżu gracza otrzymującego nowy poziom Legacy, nie będą już otrzymywać komunikatu o zdobyciu nowego poziomu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ustawienia wyświetlania Legacy zmieniały się przy przelocie między planetami.
  • Pojawi się nowe okno dialogowe przy potwierdzaniu wysłania raportów o spamie.
  • Naprawiono sortowanie w panelu gildii.
  • Postać gracza odbierającego połączenie holonetowe nie będzie się już wyświetlać w ostatniej klatce filmu.
  • Naprawiono błąd powodujący nierozpoznawanie klawisza spacji przy przewijaniu ekranu startowego, po tym jak zmieniono jego przypisanie.
  • Poprawiono kolejną część błędów wywołujących problemy z grą na Taris.
  • Vanity pety nie mogą być już celem dla umiejętności.
  • Naprawiono problem, który powodował resetowanie się niektórych ustawień przy zmianie obszarów.
  • Aim Datacron na Ilum jest teraz dostępny i nie powtarza już swej sekwencji startowej.
GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic