Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 października 2018, 10:56

autor: Adrian Werner

Ace Combat 7 - poznaliśmy zawartość europejskiej edycji kolekcjonerskiej

Poznaliśmy zawartość europejskiej edycji kolekcjonerskiej gry Ace Combat 7: Skies Unknown. W podełku znajdziemy m.in. metalowy model samolotu, naszywki oraz album z ilustracjami i czterema nowelami osadzonymi w uniwersum serii.

Gra opuści hangar na początku przyszłego roku. - Ace Combat 7 - poznaliśmy zawartość europejskiej edycji kolekcjonerskiej - wiadomość - 2018-10-05
Gra opuści hangar na początku przyszłego roku.

Firma Bandai Namco Entertainment ujawniła zawartość europejskiej edycji kolekcjonerskiej Ace Combat 7: Skies Unknown, czyli najnowszej odsłony popularnego cyklu lotniczych strzelanek autorstwa studia Project Aces.

Europejska edycja kolekcjonerska zawierać będzie:

  1. Pełną wersję gry.
  2. Przepustkę sezonową, oferującą trzy dodatkowe samoloty i tyle samo nowych misji, jak również tryb odtwarzania muzyki w grze.
  3. Ważący pół kilograma metalowy model bombowca Arsenal Bird.
  4. 150-stronnicowy album w formacie A4, z ilustracjami, wywiadami oraz czterema nowelami osadzonymi w uniwersum serii, których autorem jest scenarzysta gry Sunao Katabuchi.
  5. Metalowa przypinkę.
  6. Dwie naszywki, po jednej dla frakcji Erusea i Usea.

Na oficjalnej stronie ruszyły już pre-ordery edycji kolekcjonerskiej. Wydania konsolowe wyceniono na 169,99 euro, czyli ok. 732 złote. Natomiast wersja pecetowa kosztuje 159,99 euro (ok. 689 zł).

Przypomnijmy, że Ace Combat 7: Skies Unknown ukaże się 18 stycznia przyszłego roku na konsolach Xbox One i PlayStation 4. Gracze pecetowi będą musieli poczekać trochę dłużej i dołączą do zabawy dopiero 1 lutego.

Opóźnienie nie jest jedyną wadą edycji komputerowej. Bonusem pre-orderowym wydania na PlayStation 4 będzie bowiem pełna cyfrowa wersja gry Ace Combat 5: The Unsung War, a posiadacze Xboksa One otrzymają Ace Combat 6: Fires of Liberation. Niestety na PC nie przewidziano podobnych atrakcji. Ponadto autorzy szykują opcję zabawy z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości, ale ta funkcjonalność dostępna będzie tylko na PlayStation 4.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej