Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lipca 2020, 11:05

AC Valhalla - gra zaoferuje 25 unikalnych archetypów wrogów

W rozmowie z dziennikarzem serwisu GamingBolt Darby McDevitt, główny scenarzysta Assassin's Creed: Valhalla, zdradził, że w tytule znajdzie się 25 archetypów przeciwników. Każdy będzie posiadał własny styl walki, a także mocne i słabe strony.

Kolejny dzień i kolejne nowe informacje na temat Assassin's Creed: Valhalla. Podczas wywiadu dla serwisu GamingBolt Darby McDevitt, czyli główny scenarzysta nadchodzącej odsłony popularnego cyklu studia Ubisoft, poruszył temat przeciwników, z jakimi przyjdzie nam się zmierzyć. Według słów twórcy, w grze znajdzie się aż 25 unikalnych archetypów.

AC Valhalla - gra zaoferuje 25 unikalnych archetypów wrogów - ilustracja #1
W Assassin’s Creed: Valhalla przyjdzie nam się zmierzyć z różnymi rodzajami przeciwników.

Zgodnie z zapewnieniami McDevitta, każdy z rodzajów wrogów, którzy znajdą się w Assassin's Creed: Valhalla, będzie posiadał własny styl walki, indywidualne mocne i słabe strony, a nawet osobowość. Cytując słowa McDevitta:

Niektórzy [przeciwnicy – przyp. red.] mogą zostać zastraszeni przez Eivora i zaczną unikać konfrontacji, podczas gdy inni będą bardziej zdeterminowani i zrobią wszystko co w ich mocy, aby wykończyć cel, nawet jeśli skończy się to dla nich otrzymaniem obrażeń.

Oponenci mają także korzystać z elementów otoczenia, by uzyskać przewagę, a także uczyć się strategii używanej przez gracza, by jak najlepiej się bronić. Wszystko po to, by stanowili oni unikalne wyzwanie.

AC Valhalla - gra zaoferuje 25 unikalnych archetypów wrogów - ilustracja #2
Walki w Assassin’s Creed: Valhalla mają stanowić satysfakcjonujące doświadczenie.

Opór przeciwnika będziemy mogli przełamać na różne sposoby. W tytule znajdzie się na przykład opcja skorzystania z systemu obrony. Jeśli dobrze poradzimy sobie w defensywie, wówczas pojawi się szansa na wykorzystanie słabości wroga i wykończenie go w brutalny sposób. To jednak tylko jedna z wielu możliwości. Model walki ma zapewnić satysfakcjonujące doświadczenie. Ponownie McDevitt:

Co do systemu walki w Assassin's Creed: Valhalla, chcieliśmy odwzorować surowość wikingów i staraliśmy się oddać wagę ciosów podczas starć. Wikingowie mogli być brutalni, lecz byli też wszechstronnymi wojownikami, co w grze znajdzie swoje odzwierciedlenie w szerokim wachlarzu oręża do wyboru, możliwości walki dwiema broniami i najróżniejszych dostępnych technikach.

Część z elementów, o których opowiedział McDevitt, możecie zobaczyć na poniższym gameplayu. Został on zaprezentowany podczas niedawnego wydarzenia Ubisoft Forward.

O tym, jak to wszystko sprawuje się w akcji, każdy będzie mógł przekonać się osobiście 17 listopada 2020 roku. Tego dnia Assassin's Creed: Valhalla zadebiutuje na PC, PlayStation 4, Xboksie One oraz Google Stadia. W późniejszym terminie produkcja pojawi się także na Xboksie Series X oraz PlayStation 5. Na wszystkich tych platformach tytuł będzie posiadał polską wersję językową (obejmującą wyłącznie napisy).

  1. Oficjalna strona serii Assassin's Creed
  2. Grałem w AC Valhalla – Assassin's Creed podąża drogą Kratosa, z Grecji na daleką północ

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

więcej