Zobacz nowe fragmenty rozgrywki z A Plague Tale: Requiem
W trakcie Tribeca Games Spotlight 2022 pokazano nowy materiał poświęcony A Plague Tale: Requiem. Zawierał on krótkie fragmenty rozgrywki oraz pokazał kulisy produkcji gry.

Do sieci trafi zapis prezentacji A Plague Tale: Requiem, czyli kontynuacji popularnej przygodowej gry akcji A Plague Tale: Innocence z 2019 roku.
Materiał przygotowano z myślą o wirtualnej imprezie Tribeca Games Spotlight 2022, która odbyła się wczoraj wieczorem.
Prezentacja zawiera liczne krótkie fragmenty rozgrywki i scenek przerywnikowych oraz wypowiedzi deweloperów biorących udział w produkcji.
Przypomnijmy, ze A Plague Tale: Requiem zmierza na PC oraz konsole Xbox Series X/S, PlayStation 5 i Nintendo Switch. Ta ostatnia wersja wykorzysta technologię streamingu.
Gra ma zadebiutować w tym roku, ale na razie twórcy nie są gotowi podać dokładniejszego terminu premiery. Kilka miesięcy temu poznaliśmy zawartość i cenę edycji kolekcjonerskiej gry (co ciekawe, to wydanie nie będzie dostępne na Nintendo Switcha).
Warto na koniec wspomnieć, że A Plague Tale: Requiem nie jest jedyną nadchodzącą atrakcją dla fanów marki. Niedawno ogłoszono, że cykl zostanie zaadaptowany na serial telewizyjny.
- Recenzja gry A Plague Tale: Innocence – średniowieczne The Last of Us
- A Plague Tale: Innocence – poradnik do gry

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Jerry_D Senator
Mnie momentami doskwierała liniowość. Nie w sensie,, że chciałbym otwarty świat, tylko było parę takich miejsc, gdzie nijak nie dało się zdecydować czy przeciwnika ominąć, czy unieszkodliwić i jakim sposobem, tylko dało się zrobić wyłącznie tak, jak to sobie twórcy przewidzieli.
I oczywiście nie przepadam za wymuszaniem otwartych konfrontacji w skradance, co też się parę razy zdarzyło. Zwłaszcza finałowa walka nie pasowała mi do całości. Kiedy gra polega przede wszystkim na skradaniu, bo zabija cię jeden cios, taka otwarta, siłowa konfrontacja się strasznie gryzie.
Ale nie mogę zaprzeczyć, że na dwójkę czekam.
Harry M Legend

Jedynka była GE-NIAL-NA. Może jedynie rozgrywka mi czasami nie pasowała (to jak Amicia była w stanie wyrżnąć kilkunastu przeciwników z procy), ale pozostałe elementy były dopieszczone pod każdym względem. Jestem ogromnie ciekawy kontynuacji - jeżeli będzie chociaż na takim samym poziomie co poprzedniczka, to ja już jestem kupiony.
onek Pretorianin
Lubię sobie wchodzić na nexusmods ( fajna strona ) i wyobrażać sobie co by ten mod zmieniłby w tej grze , jak by sie w tedy grało , czy by było lepiej ?
Jerry_D Senator
Też nie bardzo wiem, co w tej grze jest sens zmieniać, poza jakimiś modami wpływającymi na poprawę grafiki (a i to ostrożnie, żeby nie zaburzyć klimatu).
W ogóle A Plague Tale nie jest jakimś szczególnie długim tytułem, więc moim zdaniem trudno się zdążyć znudzić. Powiedziałbym, że takie mody mniej lub bardziej zmieniające grę w co innego pasują co tytułów na kilkadziesiąt/kilkaset godzin. No chyba, że ktoś krótką grę przechodził wielokrotnie i zna na pamięć, to wtedy jest jak najbardziej sens wprowadzać sobie modami coś nowego.
animatiV Generał

Ewentualnie mody typu Utility, cheaty itp. ale szczerze to nie wiem co można by było dodać lub zmodyfikować w tej grze żeby nie stracić klimatu. Może podmiana tekstur lub ogólna poprawa oprawy graficznej.
Samemu jestem graczem który lubi się bawić w modowanie i zdecydowanie przedłuża to moje zainteresowanie grą ale są też takie produkcje do których ciężko coś wymyślić.