Ubisoft pokazał, co Asssassin's Creed Mirage zaoferuje fanom tęskniącym za skradaniem rodem z pierwszych osłon asasyńskiego cyklu.
Nowy Assassin’s Creed jest reklamowany jako powrót do skrytobójczych, skradankowych korzeni cyklu. Najwyraźniej Ubisoft uznał, że przyszła pora potwierdzić to po raz kolejny. Do sieci trafił bowiem nowy materiał z Assasssin’s Creed Mirage, który w całości poświęcono skradaniu się i dyskretnemu eliminowaniu wrogów.
Filmik to nie tyle zwiastun, co demonstracja i krótkie omówienie różnych elementów związanych z tym aspektem gry. Uwzględnia to wyposażenie Basima i jego ulepszanie oraz systemy rozgłosu i ukrywania się na widoku (niekoniecznie w tłumie). Materiał możecie obejrzeć poniżej.
To zapewne jeden z ostatnich przedpremierowych materiałów na temat AC: Mirage przed debiutem nowego „Asasyna” 5 października na pecetach oraz konsolach XOne, PS4, XSX/S i PS5. Nie żeby wcześniej Ubisoft nie dołożył starań, by fani nie zapomnieli o zbliżającej się produkcji. Jak dotąd gracze przyjmowali materiały i zapewnienia wydawcy z ostrożnym entuzjazmem, ale dopiero premiera zweryfikuje obietnice Francuzów.
Nim jednak Basim wróci do graczy, zapraszamy Was na sesję pytań i odpowiedzi (AMA) z Kubą Paluszkiem, naszym recenzentem Assassin’s Creed Mirage, w środę o godzinie 19:15. Do wydarzenia możecie dołączyć poprzez kanał GRYOnline.pl w aplikacji Discord.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
9

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).