W siedem tygodni od premiery, nietypowa i wysoko oceniana gra logiczna Antichamber sprzedała się w liczbie ponad 100 tysięcy egzemplarzy. Trzeba to uznać za spory sukces, bo została stworzona praktycznie przez jedną osobę i kosztuje niemało pieniędzy jak na produkcję niezależną.
Marcin Skierski
Alexander Bruce, twórca gry Antichamber, zdradził w wywiadzie dla serwisu Polygon aktualne wyniki sprzedaży swojego dzieła. Deweloper ma spore powody do zadowolenia.
Ta nietypowa produkcja logiczna rozeszła się do tej pory w liczbie ponad 100 tysięcy egzemplarzy, a szczególnie pierwszy tydzień po premierze był dla dewelopera „fenomenalny”, jeśli chodzi o popularność tego tytułu. Bruce stwierdził, że już pierwsze 24 godziny sprzedaży Antichamber przekroczyły jego najśmielsze oczekiwania.
Powyższy wynik może nie robić zbyt dużego wrażenia w porównaniu do popularności wysokobudżetowych hitów, ale tutaj mamy do czynienia z niezależną produkcją o oryginalnym pomyśle, stworzoną praktycznie przez jedną osobę. W dodatku cena nie jest niska, bo wynosi 18,99 euro (ok. 79 złotych) na Steamie. Premiera gry odbyła się 31 stycznia wyłącznie w cyfrowej dystrybucji na PC, więc od jej debiutu minęło siedem tygodni.
Antichamber to niezależna gra logiczna, która początkowo w mniej rozbudowanej formie była znana jako mod Hazard: Journey of Life do gry Unreal Tournament 3. W głównej mierze rozgrywka polega na eksplorowaniu oryginalnie wyglądających lokacji i rozwiązywaniu zagadek. Tak naprawdę ciężko opisać ją słowami, więc polecamy obejrzeć poniższy materiał filmowy przygotowany jakiś czas temu przez redakcję tvgry.pl.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Lumines Arise otworzyło pokaz State of Play. To nowa odsłona kultowej serii
GRYOnline
Gracze
Steam
2