Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikRPGPC
Okładka Ultima VI: The False Prophet (PC)
OkładkaUltima VI: The False Prophet (PC)

Ultima VI: The False Prophet PC

Powracamy do świata Britanni, gdzie podziemny kataklizm sprowadził na powierzchnię Gargulce poszukujące swej świętej księgi Codex of Ultimate Wisdom.

RPG | klasyczne RPG | Xbox Game Pass | EA Play

Ultima VI: The False Prophet Premiera PC

15czerwca1990

producent: Origin Systems wydawca: Origin Systems Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Szósta część sagi o Avatarze kończy Wiek Oświecenia i zarazem wprowadza nową jakość w gatunek cRPG oferując rzut izometryczny zamiast dotychczasowego widoku 2D. Niestety, pierwsza tego typu próba wypadła dość słabo, głównie z powodu niedopracowania okna akcji oraz nieporęcznego interfejsu.

Fabuła The False Prophet, uboższa niż w poprzednich częściach, ponownie przenosi nas do świata Britanni. Tym razem jako Avatar musimy walczyć z Gargulcami, które wyszły na powierzchnię z podziemi Stygian Abbys, po tym jak ich świat został zniszczony przy uwalnianiu Lorda Britisha w Warriors of Destiny. Po wydostaniu się przejęły kontrolę nad ołtarzami poświęconymi ośmiu przymiotom głównym.

Podróżujemy wraz z przyjaciółmi, Dupree, Iolo i Shamino przez w pełni interaktywny świat, gdzie prawie wszystko co można dotknąć można również użyć. W czasie wędrówki okazuje się, że Gargulce wcale nie są złe, lecz pragną tylko odzyskać swoją własność – Codex of Ultimate Wisdom. Aby zaprowadzić pokój musimy umieścić Codex w eterycznej próżni.

Tryb gry: single player  

Ocena użytkowników: 8,5 / 10 na podstawie 79 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe Ultima VI: The False Prophet: 16+

Ultima VI: The False Prophet Wymagania sprzętowe

PC Windows

PC Windows

  • Zalecane:
  • PC AT
  • 4MB RAM