Wyszukiwarka gier
Tooth and Tail

Tooth and Tail

PCPlayStation
po premierze

Data wydania: 12 września 2017

Strategiczne, RTS, Widok izometryczny, 2D, Podzielony/wspólny ekran, Multiplayer, Singleplayer, Internet

Utrzymana w oldskulowej, pixel-artowej stylistyce zręcznościowa strategia czasu rzeczywistego autorstwa studia Pocketwatch Games. Akcja Tooth and Tail rozgrywa się podczas zwierzęcej rewolucji, stylizowanej na konflikty z przełomu XIX i XX wieku, w której do gardeł rzuca się sobie kilka frakcji, składających się z różnych gatunków zwierząt.

6.5

Gracze

8.3

Steam

8.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Arcade’owa strategia czasu rzeczywistego od studia Pocketwatch Games, autorów wielokrotnie nagradzanej gry o rabusiach Monaco: What's Yours Is Mine. Celem deweloperów było stworzenie RTS-a stawiającego na kreatywność strategiczną, zamiast na trudne do opanowania, błyskawiczne zarządzanie rodem ze StarCrafta, rezultatem czego jest właśnie Tooth and Tale na PC i PS4.

Fabuła

Tooth and Tale rozgrywa się podczas zwierzęcej rewolucji, stylizowanej na konflikty z przełomu XIX i XX wieku, w której do gardeł rzucają się sobie skunksy z gazem musztardowym, dziki z miotaczami ognia, lisi snajperzy i bojowo nastawione myszy. Jak można wywnioskować, w walkach uczestniczy kilka frakcji, których armie składają się z przeróżnych gatunków zwierząt.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows

PlayStation 4

PlayStation 4

Producent: Pocketwatch Games

Wydawca: Pocketwatch Games

Publicystyka

Opinie

26 czerwca 2020

Steam Summer Sale 2020 – tanie gry, które warto kupić

Ruszyła letnia wyprzedaż Steam 2020! Na dworze raz upał, raz deszcz, a na Steamie? Na Steamie prawdziwa ulewa dobrych ofert – bierzcie póki ciepłe i korzystajcie z Summer Sale 2020. Powiadam bowiem, że jest w czym wybierać.

Steam Summer Sale 2020 – tanie gry, które warto kupić
Steam Summer Sale 2020 – tanie gry, które warto kupić

Wiadomości

Forts i Tooth and Tail z darmowym weekendem

W tym tygodniu w ramach darmowego weekendu Steam będzie można przetestować dwie strategie – Forts oraz Tooth and Tail. Obie te produkcje można też zakupić po obniżonej cenie.

promocje

Miłosz Szubert

8 czerwca 2018 10:55

Forts i Tooth and Tail z darmowym weekendem

Twórcy Monaco pracują nad Tooth and Tail – arcade'owym RTS-em ze zwierzętami w rolach głównych

Po przygodach złodziei w grze Monaco studio Pocketwatch Games zaoferuje nam arcade'owego RTS-a w klimatach zwierzęcej rewolucji. Tooth and Tail ma się wyróżniać specyficznym sterowaniem, które odda pod naszą kontrolę wyłącznie postać dowódcy.

gry

Łukasz Szliselman

26 lipca 2016 11:17

Twórcy Monaco pracują nad Tooth and Tail – arcade'owym RTS-em ze zwierzętami w rolach głównych

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Tooth and Tail.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Tooth and Tail:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki Intel HD lub lepsza, 2 GB HDD, Windows 7.

Oceny gry

Średnie Oceny:

6.5

Ocena Graczy

Średnia z 23 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

8.3

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 2855 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
8.0

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 27 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

7.5
gutosaw
PC

gutosaw

Ekspert

2024.01.03

Bardzo ciekawa strategia o dystopii w trakcie rewolucji. Główny wątek fabularny wyróżnia się przyłożeniem się do aspektu filozoficzno-społecznego. Mamy okazję spojrzeć na konflikt z różnych stron, które mocno różnią się motywacjami i wyznawanymi wartościami. W odpowiedni sposób prezentuje niedoskonałości każdego z podejść, co stanowi bardzo ciekawy komentarz na temat chęci zmian, , rewolucji. Wszystkie postaci, którymi przyjdzie nam kierować są ciekawe, posiadają swoje dobre i złe strony, a odkrywanie ich motywacji i systemu wartości jest nagrodą samą w sobie. Postaci poboczne są raczej jednak głównie po to, żeby nasi bohaterowie mieli jakieś tło dla swoich działań. Zarządzanie jednostkami i bazą jest unikalne. Naszym "kursorem" jest dowódca, który zleca budowanie siedlisk, ale też zarządza armią (automatycznie podzieloną względem typu jednostki). Jest to ciekawe, ale często niewystarczające do implementowania bardziej rozbudowanych taktyk. Działa to jako zachęta do tworzenia deathballi, co jednak pasuje w pewnym sensie do klimatu tej gry. Tylko jedna jednostka do kontroli ułatwia mikrozarządzanie, które często stanowi barierę dla nowych graczy w gatunku. Tutaj jest to proste, intuicyjne i nawet niedoświadczony gracz powinien umieć odpowiednio wykorzystać unikalne właściwości różnych jednostek. Jednostek jest sporo, a wszystkie potrafią być użyteczne (przynajmniej w kampanii). Chociaż sama gra wydaje się najbardziej premiować ofensywę i szybkie przejęcie inicjatywy, to misje są bardzo różnorodne i nagradzają również podejścia defensywne i ekonomiczne. Dodatkowym atutem są wyzwania specjalne, które potrafią wymusić bardzo nietypowe strategie. Niestety wybór strategii zależy bardziej od mapy i celu misji niż od AI, które jest bardzo nierozbudowane i stosuje głównie taktykę wysyłania kupy jednostek aż osiągną cel. Dodatkowo ograniczenie w postaci dowódcy-kursora wydaje się ich nie obowiązywać.Jest coś takiego w stylistyce portretów zwierząt-żołnierzy co trafia w mój gust (jak np. w Spór o Bór, Redwall). Portrety jednostek w tej grze są piękne i świetnie pasują do rewolucyjnego klimatu. Niestety pikselart psuje odbiór tej gry. Jednostki (a nie ich portrety) wyglądają nieciekawie, mało szczegółowo, często nawet ciężko odróżnić jakie to stworzenie. Rewolucyjny klimat ratuje jednak muzyka Austina Wintory. Ścieżka dźwiękowa potrafi oddać sedno każdej frakcji, misji i dobrze wspiera kampanię - chaos, zniszczenie, ale też odbudowę i nadzieję zawartą w rewolucji.Gra jest unikalna, tania i relatywnie krótka. Jeśli do kogoś przemawia rewolucja zwierzęca, to zdecydowanie polecam.

Ocena OpenCritic

8.0

79% rekomendacji (27)

Opecritic
8 / 10

TechRaptor

Alec Blouin

TechRaptor

ACG

Jeremy Penter

ACG
8,1 / 10

AusGamers

Kosta Andreadis

AusGamers
7 / 10

TheSixthAxis

Jim Hargreaves

TheSixthAxis

Eurogamer

Cassandra Khaw

Eurogamer

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry MMO
2017-09-17
07:46

lolkowatylol Junior

bardzo ciekawa strategia na split screena - polecam

Komentarz: lolkowatylol
2024-01-03
16:20

gutosaw Konsul

gutosaw

Bardzo ciekawa strategia o dystopii w trakcie rewolucji. Główny wątek fabularny wyróżnia się przyłożeniem się do aspektu filozoficzno-społecznego. Mamy okazję spojrzeć na konflikt z różnych stron, które mocno różnią się motywacjami i wyznawanymi wartościami. W odpowiedni sposób prezentuje niedoskonałości każdego z podejść, co stanowi bardzo ciekawy komentarz na temat chęci zmian, , rewolucji. Wszystkie postaci, którymi przyjdzie nam kierować są ciekawe, posiadają swoje dobre i złe strony, a odkrywanie ich motywacji i systemu wartości jest nagrodą samą w sobie. Postaci poboczne są raczej jednak głównie po to, żeby nasi bohaterowie mieli jakieś tło dla swoich działań.

Zarządzanie jednostkami i bazą jest unikalne. Naszym "kursorem" jest dowódca, który zleca budowanie siedlisk, ale też zarządza armią (automatycznie podzieloną względem typu jednostki). Jest to ciekawe, ale często niewystarczające do implementowania bardziej rozbudowanych taktyk. Działa to jako zachęta do tworzenia deathballi, co jednak pasuje w pewnym sensie do klimatu tej gry.
Tylko jedna jednostka do kontroli ułatwia mikrozarządzanie, które często stanowi barierę dla nowych graczy w gatunku. Tutaj jest to proste, intuicyjne i nawet niedoświadczony gracz powinien umieć odpowiednio wykorzystać unikalne właściwości różnych jednostek. Jednostek jest sporo, a wszystkie potrafią być użyteczne (przynajmniej w kampanii).

Chociaż sama gra wydaje się najbardziej premiować ofensywę i szybkie przejęcie inicjatywy, to misje są bardzo różnorodne i nagradzają również podejścia defensywne i ekonomiczne. Dodatkowym atutem są wyzwania specjalne, które potrafią wymusić bardzo nietypowe strategie. Niestety wybór strategii zależy bardziej od mapy i celu misji niż od AI, które jest bardzo nierozbudowane i stosuje głównie taktykę wysyłania kupy jednostek aż osiągną cel. Dodatkowo ograniczenie w postaci dowódcy-kursora wydaje się ich nie obowiązywać.

Jest coś takiego w stylistyce portretów zwierząt-żołnierzy co trafia w mój gust (jak np. w Spór o Bór, Redwall). Portrety jednostek w tej grze są piękne i świetnie pasują do rewolucyjnego klimatu. Niestety pikselart psuje odbiór tej gry. Jednostki (a nie ich portrety) wyglądają nieciekawie, mało szczegółowo, często nawet ciężko odróżnić jakie to stworzenie. Rewolucyjny klimat ratuje jednak muzyka Austina Wintory. Ścieżka dźwiękowa potrafi oddać sedno każdej frakcji, misji i dobrze wspiera kampanię - chaos, zniszczenie, ale też odbudowę i nadzieję zawartą w rewolucji.

Gra jest unikalna, tania i relatywnie krótka. Jeśli do kogoś przemawia rewolucja zwierzęca, to zdecydowanie polecam.

Komentarz: gutosaw
2024-01-03
16:21

Admin Senator

Admin

Tooth and Tail - recenzje graczy

Komentarz: Admin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl