Wyszukiwarka gier
Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii

Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii

PC

Terrorist Takedown: War In Colombia

po premierze

Data wydania: 19 maja 2006

Akcji, FPP, Terroryzm, Współczesne konflikty, FPS, Polskie, Strzelanki, Singleplayer

War In Colombia (pol. Wojna w Kolumbii) to kolejna część serii dynamicznych gier akcji, pt. Terrorist Takedown. Za jej stworzenie ponownie odpowiadają pracownicy polskiego studia developerskiego City Interactive. Jak wskazuje nazwa opisywanej produkcji, gracze tym razem przenoszą się do Ameryki Południowej.

3.6

GRYOnline

5.7

Gracze

OCEŃ
Oceny

War In Colombia (pol. Wojna w Kolumbii) to kolejna część serii dynamicznych gier akcji, pt. Terrorist Takedown. Za jej stworzenie ponownie odpowiadają pracownicy polskiego studia developerskiego City Interactive. Jak wskazuje nazwa opisywanej produkcji, gracze tym razem przenoszą się do Ameryki Południowej (do tej pory walki z terrorystami odbywały się na Bliskim Wschodzie).

Osoby siedzące przed komputerami wcielają się w żołnierza amerykańskiej jednostki do zadań specjalnych (U.S. Army Special Task Force), którzy został zrzucony na tyłach wroga. Przydzielone zadanie polega na wyeliminowaniu szefa olbrzymiego kartelu narkotykowego, który działa w nieuprzemysłowionych, górskich rejonach Kolumbii. Rząd Stanów Zjednoczonych chce raz na zawsze rozprawić się z procederem szmuglowania kokainy. Sprawa jest jednak utrudniona, gdyż aż 70% tamtejszego społeczeństwa żyje z produkcji, dystrybucji, oczyszczania czy przemytu narkotyków, tak więc jakiekolwiek siły interwencyjne są bardzo niemile wdziane.

Czytaj więcej

Gry z serii

Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii
Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii
Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii

6GIER

Gry z serii Army Ranger: Mogadishu

Gry z serii Army Ranger: Mogadishu

Publicystyka

2.5
słaba

Recenzja GRYOnline

Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii

Bohaterem historii jest Jeff – członek sił specjalnych Stanów Zjednoczonych. Jeff niczym Chuck Norris zostaje zrzucony w głąb kolumbijskiej dżungli. Jego zadaniem jest walka z lokalnym kartelem narkotykowym Benedictions.

Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii - recenzja gry
Recenzujący:
Adam Kaczmarek
Platforma:
PC Windows PC Windows
Data recenzji:
24 maja 2006

Wiadomości

Terrorist Takedown 2 wykorzysta silnik użyty w grze F.E.A.R.

Druga odsłona cyklu Terrorist Takedown, nad którą aktualnie pracuje warszawska firma CITY Interactive, będzie napędzana silnikiem Jupiter Engine Extended, który został użyty m.in. w grze F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.

gry

Krystian Smoszna

23 sierpnia 2007 09:26

Terrorist Takedown 2 wykorzysta silnik użyty w grze F.E.A.R.

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii.

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 1GB HDD.

Oceny gry

Średnie Oceny:

3.6

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 3 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
5.7

Ocena Graczy

Średnia z 957 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

2.5
Adam Kaczmarek
PC

Adam Kaczmarek

Recenzent GRYOnline.pl

2006.05.24

Bohaterem historii jest Jeff – członek sił specjalnych Stanów Zjednoczonych. Jeff niczym Chuck Norris zostaje zrzucony w głąb kolumbijskiej dżungli. Jego zadaniem jest walka z lokalnym kartelem narkotykowym Benedictions.

4.5
PC

Michał_K

Ekspert

2023.08.03

W porównaniu do pozostałych gier z tej serii - sprzed silnika JupiterEx znanego z "F.E.A.R." - "Wojna w Kolumbii" to nawet ambitny projekt, tyle że wadliwy, bo na nie najlepiej działającym silniku "Chrome". Aż boję się zaczynać od dawna wyczekiwanego momentu zagrania w pełną wersję "Chrome", bo demo pamiętam z czasów, kiedy mój PC nie dawał rady z grafiką, a tutaj nawet pole widzenia i grafika na max nie ratują słabego wrażenia. Jedyne co bardzo lubię to odbicia wody, czasami oświetlenie i wylatujący w powietrze żołnierze. Fajnie, że ograniczono te idiotyczne misje "jeżdżone".

4.0
Szugob
PC

Szugob

Ekspert

2018.03.22

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl