Druga odsłona cyklu Terrorist Takedown, nad którą aktualnie pracuje warszawska firma CITY Interactive, będzie napędzana silnikiem Jupiter Engine Extended, który został użyty m.in. w grze F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Druga odsłona cyklu Terrorist Takedown, nad którą aktualnie pracuje katowicki oddział firmy CITY Interactive, będzie napędzana silnikiem Jupiter Engine Extended, który został użyty m.in. w grze F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Gra została oficjalnie zapowiedziana w trakcie targów Games Convention w Lipsku. Twórcy nie udostępnili na razie jakichkolwiek materiałów graficznych, ale można być pewnym, że już niedługo przekonamy się, jak Terrorist Takedown 2 prezentuje się na obrazkach. Do premiery pozostało bowiem niewiele czasu – produkt ma trafić do sklepów w listopadzie.
O tym, że firma CITY Interactive zakupiła silnik Jupiter Engine Extended, dowiedzieliśmy się w marcu bieżącego roku. Terrorist Takedown 2 jest pierwszą i prawdopodobnie nie ostatnią produkcją Polaków, która będzie napędzana technologią opracowaną przez studio Lichtech, Inc.
Terrorist Takedown: War In Colombia
Data wydania: 19 maja 2006
GRYOnline
Gracze
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.