Wyszukiwarka gier
Stellaris: Federations

Stellaris: Federations

PCPlayStationXbox

Dodatek do gry Stellaris

po premierze

Data wydania: 17 marca 2020

Strategiczne, Science fiction, Ekonomiczne, RTS, 4X, Sandbox, Kosmiczne, Grand strategy, Multiplayer, Singleplayer, Internet

Czwarte duże rozszerzenie do opracowanej przez wewnętrzne studio Paradox strategii Stellaris o zarządzaniu kosmicznym imperium. Dodatek Federations skupia się na rozbudowie dyplomacji oraz tytułowych federacji.

8.9

Gracze

OCEŃ
Oceny

Federations to dodatek do kosmicznej strategii pt. Stellaris. Kładzie on nacisk na dyplomację oraz tytułowe federacje. Za opracowanie rozszerzenia odpowiada Paradox.

Mechanika

Stellaris: Federations w dużym stopniu rozbudowuje rolę dyplomacji w grze. Za sprawą dodatku imperia biorą udział w posiedzeniach galaktycznego senatu. W czasie jego obrad gracz może przegłosować korzystne dla siebie ustawy, jak np. zaangażowanie we wspólną obronność. Polityczne wpływy można pozyskiwać między innymi wykonując przysługi dla przywódców innych państw. Rozbudowaniu uległa również rola federacji w grze. Przynależność do jednej z nich może przynieść graczowi wiele korzyści. Za sprawą opcji dyplomatycznych można zwiększyć spójność wspólnoty oraz odblokować bonusy dla wszystkich państw członkowskich.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows 17 marca 2020

Xbox One

Xbox One 17 czerwca 2021

PlayStation 4

PlayStation 4 17 czerwca 2021

Gry z serii

Stellaris: Federations
Stellaris: Federations
Stellaris: Federations

3GRY

Gry z serii Stellaris

Zapoczątkowana w 2016 roku seria strategii kosmicznych. Cykl Stellaris został wykreowany przez zespół Paradox Development Studio, czyli firmę wyspecjalizowaną w gatunku gier strategicznych, mającą w swoim portfolio między innymi takie marki, jak Europa Universalis, Hearts of Iron, Victoria oraz Crusader Kings.

Gry z serii Stellaris
Stellaris

Podstawka dla Stellaris: Federations

Stellaris

Stellaris

Publicystyka

Wiadomości

Stellaris: Federations powala pójść w ślady imperatora Palpatine'a ze Star Wars

Stellaris: Federations to najnowszy dodatek do kosmicznego RTS-a od Paradox Development Studio. Jak sama nazwa wskazuje, pozwala on na (między innymi) rozbudowane zarządzanie federacją. Okazuje się, że dzięki nowym możliwościom możemy pójść w ślady Imperatora Palpatine'a ze Star Wars.

gry

Damian Gacek

23 marca 2020

Stellaris: Federations powala pójść w ślady imperatora Palpatine'a ze Star Wars

Wysyp zapowiedzi na PDXCON 2019 (m.in. Hearts of Iron 4: La Resistance, Stellaris: Federations)

Podczas imprezy PDXCON 2019 firma Paradox Interactive zaszalała. Wydawca m.in. pokazał pierwszy zwiastun Werewolf: The Apocalypse - Earthblood, a także zapowiedział dodatki Hearts of Iron IV: La Resistance, Age of Wonders: Planetfall - Revelations, Stellaris: Federations, Prison Architect - Psych Ward: Warden's Edition oraz BattleTech: Heavy Metal.

gry

Adrian Werner

19 października 2019

Wysyp zapowiedzi na PDXCON 2019 (m.in. Hearts of Iron 4: La Resistance, Stellaris: Federations)

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Stellaris: Federations:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3-530 2.93 GHz / AMD FX-6350 3.9 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 460 / Radeon HD 5870 lub lepsza, 10 GB HDD, Windows 7 SP1 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-3570K 3.4 GHz / AMD Ryzen 5 2400G 3.6 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 560 Ti lub lepsza, 10 GB HDD, Windows 10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.9

Ocena Graczy

Średnia z 124 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

Oceń Grę

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2020-05-29
14:44

Ragn'or Senator

Ragn'or

Podczas wojny także można wysuwać roszczenia na układy które nas interesują. Roszczenia kosztują punkty wpływu. Tylko nienasycony rój, albo eksterminatorzy (połączona świadomość) nie płacą punktów wpływu, tylko zajmują wszystko. Działa to też w drugą stronę, tracisz bezpowrotnie systemy zajęte przez wroga. Symuluje to dobrze brak dyplomacji u roju i eksterminatorów.

Komentarz: Ragn'or
2020-05-29
11:53

MOD Generał

A złoźyłeś przed wojna roszczenia co do układów wroga? Najpierw składasz roszczenia, potem wypowiadasz wojnę, wygrywasz ja, na końcu w dyplomacji wybierasz odpowiednie zakończenie wojny w którym układy przechodzą do Ciebie.

Komentarz: MOD
2020-05-29
11:44

marcin0218 Pretorianin

Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego jak zajmę np 10 układów wroga, zostaje on wyniszczony, koniec wojny, on upokorzony na ileś tam lat, ale jego układu nie przechodzą do mojego imperium tylko jest status quo? :(((

Komentarz: marcin0218
2020-05-11
00:15

zanonimizowany1172697 Chorąży

👍

Na dniach (właściwie już godzinach) zapowiedziana potężna aktualizacja. Dla mnie osobiście jedyny minus całej sytuacji jest taki, że jednocześnie pojawiła się w końcu Aurora C# (i ją 'rozwalam' jako pierwszą). Tak czy inaczej niezmiernie cieszy coraz większa głębia Stellaris. Tak trzymać. :)

Komentarz: zanonimizowany1172697
2020-04-30
18:47

Fasola Jasio Generał

Fasola Jasio

No to masz odpowiedź. Ja za to uwielbiam tą grę bo można świetnie się bawić mając małe imperium. W tej rozgrywce mam ustawioną domyślną ilość planet 1x ale zazwyczaj gram na 0,25 i powiem, że pod koniec rozgrywki nie ma wielkiej różnicy bo przy ustawieniu 0,25 jest mnóstwo anomalii które dodają do planety modyfikator zdolna do terraformowania.

Komentarz: Fasola Jasio

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl