Seria gier Zaginione Myszki

Niespodzianka z jajka
30 stycznia 2008
Towarzyskie, Singleplayer.
Niespodzianka z jajka to kolejna gra edukacyjna, w której młodzi użytkownicy komputerów spotykają się z sympatyczną czarodziejką Papatką oraz innymi mieszkańcami Tęczowej Polanki: myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą.

Porwana Królowa
30 stycznia 2008
Towarzyskie, Singleplayer.
Porwana Królowa to kolejna gra edukacyjna dla najmłodszych (w wieku od 3 do 7 lat) z serii Komputerowa Gratka. Produkcja firmy IRMA ma za zadanie dostarczyć dzieciom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o przyrodzie, a także stać się dla nich cennym źródłem rozrywki.

Wodnik Moczarek
30 stycznia 2008
Towarzyskie, Singleplayer.
Wodnik Moczarek to gra edukacyjna wydana w ramach serii Komputerowa Gratka, w której młodzi użytkownicy komputerów spotykają się z czarodziejką Papatką oraz jej przyjaciółmi: myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą. Tym razem zadaniem graczy jest uporządkowanie domu tytułowego Wodnika Moczarka, który musi zdobyć serce swojej wybranki - Wodniczki Celestyny.

Zimowa olimpiada
30 stycznia 2008
Towarzyskie, Singleplayer.
Zimowa olimpiada to gra edukacyjna dla najmłodszych. Produkcja firmy IRMA ma za zadanie dostarczyć dzieciom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o otaczającym je świecie, a także stać się dla nich cennym źródłem rozrywki i ciekawostek na temat tytułowej imprezy sportowej.
Gracze

Eliksir zamiany
18 listopada 2007
Towarzyskie, Singleplayer.
Eliksir zamiany to kolejna gra edukacyjna, w której dzieci spotykają się z czarodziejką Papatką oraz innymi mieszkańcami Tęczowej Polanki: myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą. Tym razem zadaniem młodych graczy jest pomóc przyjaciołom w uwolnieniu Papatki uwięzionej przez złego Gryziwąsa w tytułowym eliksirze zamiany.

Przygoda z Psikusiem
18 listopada 2007
Towarzyskie, Singleplayer.
Przygoda z Psikusiem to kolejna gra edukacyjna z serii Komputerowa Gratka, stworzona z myślą o dzieciach w wieku od 3 do 7 lat. Produkcja ta ma za zadanie dostarczyć młodym odbiorcom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o otaczającym świecie, a przy okazji stać się dla nich źródłem doskonałej zabawy.

Tajemnica Szamana
18 listopada 2007
Towarzyskie, Singleplayer.
Tajemnica Szamana to kolejna gra edukacyjna przygotowana przez firmę IRMA z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Program wchodzi w skład serii Komputerowa Gratka, a jego zawartość została dostosowana do poziomu intelektualnego dzieci w wieku od 3 do 7 lat.

Afrykańskie Czary
29 czerwca 2007
Logiczne, Edukacyjne, Singleplayer.
Afrykańskie Czary to gra edukacyjna dla najmłodszych. Produkcja firmy IRMA ma za zadanie dostarczyć dzieciom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o przyrodzie, a także stać się dla nich cennym źródłem rozrywki i ciekawostek na temat Czarnego Lądu.

Fałszywy Mikołaj
1 czerwca 2007
Towarzyskie, Singleplayer.
Fałszywy Mikołaj to gra edukacyjna wydana w ramach serii Komputerowa Gratka. Jej celem jest bezpieczne wprowadzenie małych dzieci w nieznany świat komputerów oraz związanych z nimi gier.
Gracze

Zaginione Myszki
1 czerwca 2007
Towarzyskie, Singleplayer.
Zaginione Myszki to gra edukacyjna dla najmłodszych. Jej celem jest zaaplikowanie dzieciom solidnej dawki wiedzy, podanej w atrakcyjnej, kolorowej formie. Pośrednio produkt przygotowuje również nasze pociechy do obcowania z komputerami osobistymi oraz związaną z nimi branżą elektronicznej rozrywki.

Gdzie są skrzypce Filipa
1 czerwca 2007
Towarzyskie, Singleplayer.
Gdzie są skrzypce Filipa to gra edukacyjna wchodząca w skład serii Komputerowa Gratka. Tytuł dedykowany jest w szczególności najmłodszym odbiorcom, gdyż przedstawione w nim treści pokrywają się z programem nauczania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Gracze

Pingwin Zenek w opałach
1 czerwca 2007
Towarzyskie, Singleplayer.
Pingwin Zenek w opałach to gra edukacyjna dla najmłodszych. Jej celem jest zaaplikowanie dzieciom solidnej dawki wiedzy, podanej w atrakcyjnej, kolorowej formie, za którą odpowiada autorski, trójwymiarowy silnik graficzny.
Gracze

Kto uwolni Wiosnę
1 czerwca 2007
Towarzyskie, Singleplayer.
Kto uwolni Wiosnę to gra edukacyjna dla najmłodszych. Jej celem jest zaaplikowanie dzieciom solidnej dawki wiedzy, podanej w atrakcyjnej, kolorowej formie.
Gracze

Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1
1 czerwca 2007
Towarzyskie, Singleplayer.
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1 to zbiór pięciu programów edukacyjnych, dedykowanych najmłodszym użytkownikom komputerów osobistych. W skład pakietu wchodzą następujące tytuły: Afrykańskie Czary, Jak Wykurzyć Smoga, Muszelkowe Serce, Przygoda w Górach oraz Tajemnice Zamku Borsuka.
Gracze

Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2
1 czerwca 2007
Towarzyskie, Singleplayer.
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2 to zbiór pięciu programów edukacyjnych, dedykowanych najmłodszym użytkownikom komputerów osobistych. W skład pakietu wchodzą takie tytuły, jak: Zaczarowana Żabka, Wesołe Miasteczko, Tęczowy Festyn, Złoty Gryziwąs oraz Zimowe Szaleństwa z Pingwinem.
Gracze

Muszelkowe Serce
4 października 2006
Towarzyskie, Singleplayer.
Muszelkowe Serce to gra edukacyjna wydana w ramach serii Komputerowa Gratka. Program dedykowany jest w szczególności najmłodszym odbiorcom, gdyż przedstawione w nim treści zostały dostosowane do poziomu intelektualnego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Przygoda w górach
4 października 2006
Towarzyskie, Singleplayer.
Przygoda w górach to kolejna gra edukacyjna z serii o nazwie Komputerowa Gratka, stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (w wieku od 3 do 7 lat). Jej celem jest dostarczenie dzieciom solidnej porcji wiedzy o otaczającym je świecie poprzez zabawę.

Tajemnice Zamku Borsuka
18 maja 2006
Towarzyskie, Singleplayer.
Tajemnice Zamku Borsuka to kolejna gra edukacyjna przygotowana przez firmę IRMA z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Program wchodzi w skład serii Komputerowa Gratka, a jego zawartość została dostosowana do poziomu intelektualnego dzieci w wieku od 3 do 7 lat.

Zimowe Szaleństwa z Pingwinem
18 maja 2006
Towarzyskie, Singleplayer.
Zimowe Szaleństwa z Pingwinem to kolejna gra edukacyjna, w której młodzi użytkownicy komputerów spotykają się z sympatyczną czarodziejką Papatką oraz innymi mieszkańcami Tęczowej Polanki: myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą. Tym razem zadaniem graczy jest pomóc przyjaciołom odesłać tytułowego, niesfornego Pingwina do domu.

Złoty Gryziwąs
18 maja 2006
Towarzyskie, Singleplayer.
Złoty Gryziwąs to kolejna gra edukacyjna dla najmłodszych (w wieku od 3 do 7 lat) z serii Komputerowa Gratka. Produkcja firmy IRMA ma za zadanie dostarczyć dzieciom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o przyrodzie, a także stać się dla nich cennym źródłem rozrywki.

Jak Wykurzyć Smoga
15 marca 2006
Towarzyskie, Singleplayer.
Jak Wykurzyć Smoga to kolejna gra edukacyjna, w której młodzi użytkownicy komputerów spotykają się z sympatyczną czarodziejką Papatką oraz innymi mieszkańcami Tęczowej Polanki: myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą.

Tęczowy Festyn
15 marca 2006
Towarzyskie, Singleplayer.
Tęczowy Festyn to kolejna gra edukacyjna z serii Komputerowa Gratka stworzona z myślą o dzieciach w wieku od 3 do 7 lat. Produkcja ta ma za zadanie dostarczyć dzieciom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o otaczającym je świecie, a przy okazji także stać się dla nich źródłem doskonałej zabawy.

Wesołe Miasteczko
15 marca 2006
Towarzyskie, Singleplayer.
Wesołe Miasteczko to gra edukacyjna wydana w ramach serii Komputerowa Gratka. Tytuł dedykowany jest w szczególności najmłodszym odbiorcom, gdyż przedstawione w nim treści zostały dostosowane do poziomu intelektualnego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Zaczarowana Żabka
15 marca 2006
Towarzyskie, Singleplayer.
Zaczarowana Żabka to kolejna gra edukacyjna z serii o nazwie Komputerowa Gratka, stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (w wieku od 3 do 7 lat). Jej celem jest dostarczenie dzieciom solidnej porcji wiedzy o otaczającym je świecie poprzez zabawę.