Data wydania: 18 listopada 2007
Tajemnica Szamana to kolejna gra edukacyjna przygotowana przez firmę IRMA z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Program wchodzi w skład serii Komputerowa Gratka, a jego zawartość została dostosowana do poziomu intelektualnego dzieci w wieku od 3 do 7 lat.
Gracze
Tajemnica Szamana to kolejna gra edukacyjna przygotowana przez firmę IRMA z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Program wchodzi w skład serii Komputerowa Gratka, a jego zawartość została dostosowana do poziomu intelektualnego dzieci w wieku od 3 do 7 lat.
Omawiana produkcja przenosi młodych odbiorców na Dziki Zachód, gdzie wraz z czarodziejką Papatką odwiedzają indiańską wioskę, z misiem Barnabą budują linię kolejową, z szeryfem Filipem pilnują porządku w miasteczku, a z myszką Tosią pracują na rancho.
Rozgrywka została podzielona na kilkanaście etapów, a w ich skład wchodzi szereg zabaw i konkurencji, tj.: odczytywanie znaków dymnych, gra w generała, przeliczanie towaru, przepływanie rzeki, składanie lokomotywy oraz liczne kolorowanki, wierszyki i rymowanki. Ponadto maluchy mogą pośpiewać westernową piosenkę i obejrzeć multimedialną bajkę.
Oprócz rozrywki, program niesie ze sobą liczne walory edukacyjne: zawiera wiadomości o Indianach i Dzikim Zachodzie, uczy obsługi komputera, odczytywania krótkich wyrazów ze zrozumieniem. Dzięki niemu dzieci poznają również szereg zagadnień związanych z techniką (układanie linii kolejowych), przyrodą (kojot, skunks, piesek preriowy , bizon), geografią i historią. Ponadto jak wszystkie wcześniejsze odsłony Komputerowej Gratki, tak i ten tytuł nie zawiera scen przemocy.
Autor opisu gry: Karolina Talaga
Platformy:
PC Windows
Producent: IRMA
Wydawca: Egmont Polska Sp. z o.o.
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń
Wymagania sprzętowe gry Tajemnica Szamana:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 233 MHz, 32 MB RAM, Windows 98/2000/XP.
Średnie Oceny:
Średnia z 8 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.