Wyszukiwarka gier
Astor: Blade of the Monolith

Astor: Blade of the Monolith

PCPlayStationXboxNintendo

Monolith: Requiem of the Ancients

po premierze

Data wydania: 30 maja 2024

RPG, TPP, Fantasy, Elementy przygodowe, Indie, RPG akcji, Singleplayer

Gra RPG akcji TPP, w której wcielamy się w bohatera imieniem Astor. W Monolith: Requiem of the Ancients przemierzamy fantastyczny świat, eliminując zastępy przeciwników i starając się znaleźć sposób na uratowanie krainy, nim pochłoną ją siły ciemności.

6.9

Gracze

7.2

Steam

6.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Monolith: Requiem of the Ancients jest dynamiczną grą RPG akcji. Produkcja została opracowana przez niezależny zespół C2 Game Studios z Kolumbii, a jej wydaniem zajęła się firma Versus Evil.

Fabuła

Monolith: Requiem of the Ancients zabiera nas w podróż do Gliese – fantastycznego świata, którego los wisi na włosku, od kiedy zaczęły mu zagrażać mroczne siły. Głównym bohaterem gry jest Astor; protagonista wyrusza w niebezpieczną podróż, by odkryć tajemnice przeszłości tej krainy, rozwikłać zagadkę zaginięcia jej mieszkańców w starożytności oraz znaleźć sposób na jej uratowanie.

Czytaj więcej

Platformy:

Nintendo Switch

Nintendo SwitchAngielskie napisy i dialogi

PlayStation 5

PlayStation 5Angielskie napisy i dialogi

Xbox Series X/S

Xbox Series X/SAngielskie napisy i dialogi

PC Windows

PC WindowsAngielskie napisy i dialogi

PlayStation 4

PlayStation 4Angielskie napisy i dialogi

Xbox One

Xbox OneAngielskie napisy i dialogi

Producent: C2 Game Studios

Wydawca: tinyBuild Games

Ograniczenia wiekowe: 12+

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Astor: Blade of the Monolith:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-2500K 3.3 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 950 lub lepsza, 15 GB HDD, Windows 10.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-8400 3.0 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 6 GB GeForce GTX 1060 lub lepsza, 15 GB HDD, Windows 10.

Oceny gry

Średnie Oceny:

6.9

Ocena Graczy

Średnia z 72 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

7.2

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 164 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
6.9

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 28 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Ocena STEAM

7.2

W większości pozytywne (164)

[title]

Główne zalety gry

  • Grafika: Wielu użytkowników chwaliło wizualizacje gry, opisując je jako zapierające dech w piersiach, kolorowe i artystycznie atrakcyjne. Środowiska i projekty postaci otrzymały wysokie oceny.
  • System walki: Niektórzy gracze cieszyli się z mechaniki walki, zauważając, że była płynna i angażująca, z różnorodnością broni i umiejętności, które pozwalały na dynamiczną rozgrywkę.
  • Eksploracja: Półotwarty świat i akt eksploracji były ogólnie dobrze odbierane, a gracze doceniali żywe krajobrazy i poczucie odkrywania.
  • Ogólne wrażenia: Kilka recenzji wskazywało, że gra była przyjemna i zabawna, z satysfakcjonującymi momentami rozgrywki i dobrym balansem wyzwań.

Główne wady gry

  • Problemy z walką: Kilku użytkowników krytykowało walkę za to, że była niezdarna i mało responsywna, z wolnymi animacjami i słabym wykrywaniem trafień. Pojawiły się skargi na to, że walka wydawała się powtarzalna i brakowało jej głębi.
  • Błędy i problemy techniczne: Wiele recenzji wspominało o różnych błędach, w tym o awariach, glitchach wpływających na sterowanie oraz problemach z podpowiedziami nawigacyjnymi. Te problemy techniczne wpływały negatywnie na ogólne wrażenia.
  • Powtarzalność: Gracze zwrócili uwagę, że gra stała się monotonna z upływem czasu, zbyt dużą ilością walki i niewystarczającą różnorodnością typów wrogów lub angażujących zadań pobocznych.
  • Fabuła i charakterystyka postaci: Narracja została opisana jako płytka i pozbawiona emocjonalnej głębi, z przewidywalną fabułą i milczącym protagonistą, co przyczyniło się do oderwania od historii.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Głębsza narracja: Użytkownicy wyrazili chęć posiadania bardziej angażującej i oryginalnej narracji, a także lepszego rozwoju postaci i emocjonalnego rezonansu.
  • Bardziej zróżnicowana rozgrywka: Wielu graczy uważało, że gra potrzebuje bardziej różnorodnych elementów rozgrywki poza walką, takich jak bogatsze zadania poboczne lub bardziej znaczące interakcje w świecie.
  • Poprawiona wydajność techniczna: Pojawiły się wezwania do większego dopracowania w zakresie błędów, glitchów i ogólnej stabilności, sugerując, że gracze pragnęli bardziej dopracowanego doświadczenia.
  • Udoskonalone mechaniki walki: Niektórzy użytkownicy wskazali, że system walki mógłby skorzystać na większej głębi, w tym poprawionym wykrywaniu trafień, lepszej sztucznej inteligencji wrogów oraz bardziej satysfakcjonującym sprzężeniu zwrotnym dla ataków.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż Astor: Blade of the Monolith ma swoje mocne strony, szczególnie w zakresie wizualizacji i niektórych aspektów rozgrywki, spotyka się z istotną krytyką dotyczącą mechaniki walki, problemów technicznych i głębi narracyjnej.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

6.9

37% rekomendacji (28)

Opecritic
6 / 10

DarkZero

Dominic Sheard

DarkZero
4 / 5

Video Chums

A.J. Maciejewski

Video Chums
4,5 / 5

eXputer

Daniyal Sultan Malik

eXputer
8 / 10

GBAtemp

GBAtemp
75 / 100

GamingTrend

David Burdette

GamingTrend

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl