
Gra przestała działać: 31 grudnia 2019
Zrealizowana w konwencji MMO, spin-offowa odsłona popularnej serii gier action-RPG, w której podstawowym zajęciem graczy jest polowanie na rozmaite potwory. Cykl zadebiutował w 2004 roku na konsoli PlayStation 2, a za jego powstanie od początku odpowiada japoński gigant Capcom, który tym razem połączył siły ze znaną z Call of Duty Online ekipą Tencent Games.
Monster Hunter Online to zręcznościowe MMO, należące do popularnej serii japońskich gier akcji. Produkcja powstała wspólnymi siłami wewnętrznych zespołów deweloperskich firm Capcom i Tencent Games. Całość korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.
Gracze wcielają się w łowców potworów. Walka jest zręcznościowa, więc większą rolę odgrywają umiejętności samych graczy niż charakterystyki ich postaci. Nacisk położony został na ścisłą współpracę z kolegami z drużyny. Wiele bestii jest tak potężnych, że samotne ich pokonanie graniczy z niemożliwością. Akcja toczy się na dużych rozmiarów kontynencie, na którym poza dzikimi terenami znalazło się również wiele wiosek i miast. W grze możemy zmierzyć się zarówno z nowymi potworami, jak i bestiami znanymi z poprzednich odsłon serii.
Bohaterowie poza tradycyjnymi zręcznościowymi atakami posiadają również potężne umiejętności specjalne aktywowane ręcznie. Nie zdominowały one jednak rozgrywki, jak w typowych MMORPG-ach i używane są sporadycznie. Gracze mogą łączyć te umiejętności w drużynowe kombosy.
Monster Hunter Online powstało w oparciu o technologię CryEngine 3. Ten nowoczesny silnik umożliwił autorom wprowadzenie destrukcji otoczenia. Niektóre monstra potrafią nawet wyrwać drzewo i posłużyć się nim jako maczugą lub cisnąć w bohaterów kawałkiem zburzonego budynku. Ponadto bronie postaci zostawiają trwałe blizny na ciałach bestii.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Platformy:
PC Windows 18 sierpnia 2013 31 grudnia 2019 (EOL)Wersja jezykowa nieznana
Gry podobne:



25GIER
Ciesząca się dużą popularnością seria gier RPG akcji. Cykl wywodzi się z Japonii, a za jego wykreowaniem stoi firma Capcom, która od początku sprawuje nad nim pieczę.
Zapowiedziano pecetowe MMO Monster Hunter Online. Gra wykorzysta silnik CryEngine 3 i oparta zostanie na tych samych rozwiązaniach, co konsolowe odsłony serii.
gry
Adrian Werner
19 kwietnia 2013 10:50