Wyszukiwarka gier
Master Levels for Doom II

Master Levels for Doom II

PC

Dodatek do gry Doom II: Hell on Earth

po premierze

Data wydania: 26 grudnia 1995

Akcji, FPP, Science fiction, FPS, Strzelanki, Multiplayer, Singleplayer, LAN

Przygotowany przez studio id Software we współpracy z firmą GT Interactive zestaw dodatkowych map do wydanej w 1994 roku gry Doom II: Hell on Earth. W skład pakietu zatytułowanego Master Levels for Doom II weszło 20 całkiem nowych map (plus jedna ukryta), przygotowanych na licencji i pod nadzorem id Software przez kilku niezależnych twórców.

7.6

Gracze

7.4

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń
PC Windows

PC Windows

26 grudnia 1995

Angielskie napisy i dialogi.

Statystyki graczy z Moje Gry

28graczy grało w tę grę.

12graczy ukończyło tę grę.

16 graczy dodało tę grę do Ulubionych.

Oceny i Recenzje

Producent: id Software

Wydawca: GT Interactive

Ograniczenia wiekowe: 16+

Master Levels for Doom II to przygotowany przez studio id Software we współpracy z firmą GT Interactive zestaw dodatkowych poziomów do wydanej w 1994 roku strzelaniny FPS Doom II: Hell on Earth. Produkcja jest odpowiedzią twórców gry na zalewającą Internet lawinę nieoficjalnych (i często odpłatnych) pakietów map, tworzonych przez graczy, pragnących wzbogacić się na ogromnej popularności Dooma.

W skład zestawu weszło dwadzieścia nowych poziomów, przygotowanych na licencji i pod nadzorem studia id Software przez kilku niezależnych twórców, takich jak John W. Anderson, Jim F. Flynn, Christen David Klie, Sverre Andre Kvernmo, Tom Mustaine oraz Tim Willits. W grze znalazł się także ukryty, 21-szy poziom o nazwie The Express Elevator to Hell. Ze względu na specyfikę zestawu, poszczególne mapy nie są połączone w typowe dla gier z serii Doom epizody, a każda z nich stanowi odrębną całość. Pod względem jakości, w niczym nie ustępują one jednak oryginalnym poziomom z gry, a w niektórych aspektach nawet je przewyższają.

Czytaj więcej

Gry z serii

Master Levels for Doom II
Master Levels for Doom II
Master Levels for Doom II

17GIER

Gry z serii Doom

Cykl FPS-ów będący jednym z prekursorów gatunku pierwszoosobowych strzelanek. Seria została wykreowana przez studio id Software i ma niejako trzech „ojców” – Johna Carmacka, Johna Romero oraz Toma Halla. Niemniej na przestrzeni lat w jej rozwój były zaangażowane również takie zespoły, jak Midway Games czy Nerve Software. Choć cykl zadebiutował na komputerach osobistych, z czasem zaczął coraz wyraźniej zaznaczać swoją obecność również na konsolach, a także na urządzeniach mobilnych.

Gry z serii Doom
Doom II: Hell on Earth

Podstawka dla Master Levels for Doom II

Doom II: Hell on Earth

Doom II: Hell on Earth

Publicystyka

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.6

Ocena Graczy

Średnia z 46 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

7.4

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 805 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

7.4

W większości pozytywne (805)

[title]

Główne zalety gry

  • Różnorodność poziomów: Gra wprowadza dwadzieścia nowych poziomów, które wzbogacają uniwersum Doom, oferując świeże treści dla fanów.
  • Kreatywne wyzwania: Niektóre poziomy są chwalone za swoją kreatywność i wymagającą rozgrywkę, która wymaga od graczy strategicznego myślenia i umiejętnego wykonania.
  • Czynnik zabawy: Wiele osób zgłasza, że gra sprawia im radość, szczególnie tym, którzy cenią sobie klasyczne doświadczenie Doom.
  • Nadzór id Software: Poziomy były nadzorowane przez id Software, co nadaje pewną wiarygodność tej kolekcji, mimo mieszanych opinii na temat jakości poszczególnych map.

Główne wady gry

  • Niekonsekwentna jakość: Wiele recenzji podkreśla, że projekt poziomów znacznie się różni, a niektóre mapy wydają się pośpieszne, źle zaprojektowane lub frustrujące w nawigacji.
  • Przestarzałe mechaniki: Gra korzysta z DOSBoxa, co niektórzy gracze uważają za niewygodne i przestarzałe, co wpływa na ogólne wrażenia z gry.
  • Brak spójności: Gracze zauważyli, że mapy często brakuje spójnego projektu i kierunku, co utrudnia pełne cieszenie się rozgrywką.
  • Frustrujący poziom trudności: Niektóre poziomy są opisywane jako zbyt trudne lub nużące, opierające się na tanich sztuczkach zamiast angażujących wyzwań.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Episodyczny postęp: Brak znanej struktury epizodycznej, w której gracze mogą przechodzić przez poziomy w bardziej spójny sposób, był znaczącą wadą dla niektórych recenzentów.
  • Ulepszenia jakości życia: Użytkownicy wyrazili chęć posiadania nowoczesnych funkcji, takich jak osiągnięcia, lepsze sterowanie i zaktualizowana grafika, które są dostępne w nowszych wydaniach Doom.
  • Ulepszony wybór poziomów: Niektórzy gracze pragnęli lepszego systemu organizacji i wyboru poziomów, ponieważ obecna metoda była postrzegana jako myląca i niedopracowana.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż "Master Levels for Doom II" oferuje nowe treści dla fanów serii, jest obciążona niespójnościami w jakości poziomów, przestarzałymi mechanikami i brakiem nowoczesnych funkcji, które mogłyby poprawić doświadczenie z gry.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl