28. elementy zręcznościowe
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 28. Najpopularniejsze gry o tematyce elementy zręcznościowe.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Scarlet Deer Inn
Przygodowe 2024
Nastawiona na narrację niezależna gra przygodowa inspirowana słowiańskim folklorem oraz filmami tworzonymi przez Studio Ghibli. Scarlet Deer Inn wyróżnia się animacjami postaci, które wykonane zostały za pomocą haftu, a następnie przeniesione do wirtualnego świata.
Henry Halfhead
Logiczne 2025
Gra logiczno-zręcznościowa TPP, w której wcielamy się w bohatera przejmującego kontrolę nad rozmaitymi obiektami. W Henry Halfhead rozwiązujemy zagadki polegające na odpowiednim wykorzystywaniu możliwości każdego z ponad 150 obiektów oddanych nam do dyspozycji.
Everhood
RPG 4 marca 2021
Pierwsza część serii muzycznych gier RPG, w której wkraczamy w zakręcony fantastyczny świat i pomagamy głównemu bohaterowi przetrwać liczne rytmiczne starcia z jego mieszkańcami. Everhood opracowała dwójka niezależnych twórców – Chris Nordgren oraz Jordi Roca.
Goodbye World
Przygodowe 16 listopada 2022
Podzielona na 13 rozdziałów platformowa przygodówka autorstwa niezależnego Isolation Studio. W Goodbye World śledzimy losy dwóch przyjaciółek, które z trudem wiążą koniec z końcem. W czasie, gdy Kanii szuka sposobu na stworzenie dochodowej gry, Kumade podejmuje pewną decyzję.
The Master's Pupil
Logiczne 28 lipca 2023
Artystyczna gra logiczna nawiązująca do życia i twórczości Claude'a Moneta. W The Master’s Pupil rozwiązujemy zagadki oparte na mieszaniu kolorów, przesuwaniu elementów czy wykorzystywaniu praw fizyki.
Lost Recall
Logiczne 13 października 2023
Gra logiczna z lekko zarysowanymi elementami zręcznościowymi. W Lost Recall przejmujemy kontrolę nad robotami, których zadaniem jest wykorzystywanie obecnych na planszach obiektów w taki sposób, by zapewnić sobie dostęp do wyjścia.