Wyszukiwarka gier
Symulator współczesnej metropolii: Transport i komunikacja miejska

Symulator współczesnej metropolii: Transport i komunikacja miejska

PC

Cities in Motion 2: The Modern Days

po premierze

Data wydania: 2 kwietnia 2013

Strategiczne, Ekonomiczne, Transport, Multiplayer, Singleplayer, Internet

Sequel bardzo udanej strategii ekonomicznej Cities in Motion. Pracami nad tytułem ponownie zajęło się studio Colossal Order we współpracy z firmą Paradox Interactive. Akcja Cities in Motion 2: The Modern Days osadzona została we współczesnej metropolii. Zadaniem gracza jest zaprojektowanie i zbudowanie funkcjonalnego układu komunikacyjnego, który zaspokoi potrzeby mieszkańców. Dostępne środki transportu obejmują m.in.

7.5

GRYOnline

6.8

Gracze

6.1

Steam

OCEŃ
Oceny

Seria Cities in Motion zadebiutowała w 2011 roku na komputerach PC grą z gatunku strategii ekonomicznych, ukazującą rozwój środków transportu na przestrzeni 100 lat. Pomysł spotkał się jednak z umiarkowanym przyjęciem. Deweloperzy ze studia Colossal Order wyciągnęli wnioski i tworząc kontynuację postanowili skupić się na tym, co graczom sprawiało największą przyjemność – budowaniu złożonych sieci komunikacyjnych.

Akcja Cities in Motion 2: The Modern Days osadzona została we współczesnej metropolii. Zadaniem gracza jest zbudowanie, przy użyciu całego wachlarza środków transportu, funkcjonalnego układu komunikacyjnego, który zaspokoi potrzeby mieszkańców i pozwoli na rozwój miasta.

W palecie dostępnych pojazdów komunikacji miejskiej po raz pierwszy pojawiły się trolejbusy, które zastąpiły znane z pierwszej części helikoptery. Twórcy postarali się o kompletne przemodelowanie systemu tworzenia rozkładu jazdy, jak również znacznie rozbudowanie możliwości dotyczących ustalania cen biletów. Cities in Motion 2 pozwala także na budowanie własnych fragmentów dróg, wybierając spośród kilku różnorodnych nawierzchni cechujących się odmiennym natężeniem ruchu.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows

Producent: Colossal Order

Wydawca: Paradox Interactive

Gry z serii

Symulator współczesnej metropolii: Transport i komunikacja miejska
Symulator współczesnej metropolii: Transport i komunikacja miejska

2GRY

Gry z serii Cities in Motion

Gry z serii Cities in Motion

Publicystyka

7.5
dobra

Recenzja GRYOnline

Symulator współczesnej metropolii: Transport i komunikacja miejska

Cities in Motion 2 to krok naprzód w porównaniu do poprzedniczki. Mamy mocniej rozbudowane i tętniące życiem metropolie , świetnie sprawdza się przemodelowany system rozkładu jazdy oraz sprzedaży biletów, cieszy także możliwość budowania własnych dróg i modyfikowania miejskiej zabudowy. Sequel zdecydowanie bardziej kompleksowo podejmuje temat prowadzenia przedsiębiorstwa komunikacyjnego i choć nie wszystko się udało, a tu i ówdzie są techniczne babolki, to doskonale widać, że Finowie tych dwóch lat nie przespali. Jest dobrze.

Recenzja gry Cities in Motion 2: The Modern Days - symulatora współczesnej metropolii
Recenzujący:
Amadeusz Cyganek
Platforma:
PC Windows PC Windows
Data recenzji:
7 kwietnia 2013
Cities in Motion 2 - poradnik do gry
Poradnik

Aktualizacja: 30 kwietnia 2013

Cities in Motion 2 - poradnik do gry

W poradniku do gry Cities in Motion 2 znanej również jako Symulator współczesnej metropolii: Transport i komunikacja miejska oprócz solucji kampanii zawarto informacje na temat pojazdów i budynków, zarządzania budżetem, interfejsu oraz rozbudowy miasta.

Cities in Motion 2 - poradnik do gry
Opinie

24 kwietnia 2013

Zarabianie na ekranie - porównujemy gry SimCity, Cities in Motion 2 i Cities XL 2012

Zarządzanie wielkomiejskimi metropoliami na ekranie komputera? Teraz to nie problem! Sprawdzamy, co oferują symulatory budowania miast – SimCity i Cities XL – oraz podpatrujemy proces tworzenia sprawnego systemu komunikacyjnego w Cities in Motion.

Zarabianie na ekranie - porównujemy gry SimCity, Cities in Motion 2 i Cities XL 2012
Zarabianie na ekranie - porównujemy gry SimCity, Cities in Motion 2 i Cities XL 2012

Wiadomości

Wieści ze świata (PlanetSide 2, Cities in Motion 2, Minecraft) 10/1/14

Dziś piszemy m.in. o wynikach sprzedaży Minecrafta na PlayStation 3, aktualizacjach strzelaniny PlanetSide 2, dodatku DLC do Cities in Motion, kontynuacji klasycznej bijatyki Shaq Fu, a także o drugim sezonie beta testów Hearthstone: Heroes of Warcraft. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

gry

Marcin Skierski

10 stycznia 2014 14:45

Wieści ze świata (PlanetSide 2, Cities in Motion 2, Minecraft) 10/1/14

Cities in Motion 2 - zapowiedziano dodatek Marvellous Monorails. Seria pojawi się na Linuksie

Gra Symulator współczesnej metropolii: Transport i komunikacja miejska (Cities in Motion 2: The Modern Days) otrzyma wkrótce dodatek Marvellous Monorails, wprowadzający do zabawy pięć pojazdów jednoszynowych. Oprócz tego firma Paradox Interactive ujawniła, że cała seria zostanie przeniesiona na system operacyjny Linux.

gry

Kamil Zwijacz

4 stycznia 2014 16:52

Cities in Motion 2 - zapowiedziano dodatek Marvellous Monorails. Seria pojawi się na Linuksie

Paradox Interactive wyda Cities in Motion 2: The Modern Days

Popularna symulacja transportowa doczeka się kontynuacji. Firma Paradox Interactive zapowiedziała wydanie Cities in Motion 2: The Modern Days. Gra, nad którą pracuje studio Colossal Order, ukaże się w drugim kwartale przyszłego roku w wersjach na komputery PC i Mac.

gry

Aleksander Kaczmarek

14 sierpnia 2012 19:34

Paradox Interactive wyda Cities in Motion 2: The Modern Days

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Symulator współczesnej metropolii: Transport i komunikacja miejska:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2 GHz, 3 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP(SP2)/Vista/7/8.

Małe dodatki

Lista małych dodatków do gry Symulator współczesnej metropolii: Transport i komunikacja miejska:

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.5

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 1 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
6.8

Ocena Graczy

Średnia z 199 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

6.1

Ocena STEAM

"Mieszane"

Średnia z 1172 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

7.5
Amadeusz Cyganek
PC

Amadeusz Cyganek

Recenzent GRYOnline.pl

2013.04.07

Finowie ze studia Colossal Order po raz kolejny próbują swoich sił w odwzorowaniu komunikacji miejskiej. Tym razem udowadniają, że skupienie się na wąskiej tematyce raczej im służy – nie zapomnijcie jednak skasować biletów!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2013-10-15
12:52

zanonimizowany949009 Junior

MrMUCHA w CitiesXL możesz tworzyć linie transportu i budować miasto

Komentarz: zanonimizowany949009
2014-04-12
16:05

Cziczaki Legend

Cziczaki

Słabe te Cities in Motion 2, pierwsza część była znacznie lepsza. W CiM2 nie podoba mi się budowanie metra, słaba grafika w porównaniu do poprzedniej części, mała ilość pojazdów, jak obywatel podróżuje samochodem to po dojechaniu do celu samochód po prostu znika i pojawia się obywatel, w pierwszej części parkowali na parkingu.
W ogóle da się wyłączyć te podświetlenie rozkładów? W pierwszej części możnabyło wyłączyć te długie kolorowe linie ze strzałkami, w CiM2 nie mogę tego znaleźć, wolałbym mieć to podświetlone tylko kiedy wyznaczam nowe trasy a nie przez całą grę.

Komentarz: Cziczaki
2014-07-21
12:50

zanonimizowany1002586 Junior

Czy pójdzie na AMD Athlon Dual Core 5050e 2,61 GHz, 2 GB RAM, NVidia Geforce 9500GT 512 MB i Windows XP? W wymaganiach jest 3 GB RAM, a ja mam 2 GB, ale często wymagania są zawyżane, więc czy da radę odpalić w miarę płynnie pograć?

Komentarz: zanonimizowany1002586
2014-08-15
19:52

Cziczaki Legend

Cziczaki

Nie, do tej gry zalecają sprzęt gdzie sama karta graficzna kosztuje ok. 14 tys. zł.

Komentarz: Cziczaki
2016-12-14
20:08

epijar Legionista

epijar
👎

Odradzam. Gra ma się skupiać na transporcie i widać, że miała pewne ambicje mikro zarządzania, bo można wejść dość głęboko w zarządzanie linią (rozkłady jazdy dzień/noc, dzień roboczy/weekend, godziny szczytu). Jednak wszystko to zostaje postawione pod znakiem zapytania, bo twórcy nie przemyśleli fizyki czasu gry. Pojazdy na pokonanie np. 12-o kilometrowej trasy potrzebują 12 godzin. Dosłownie piesi szybciej chodzą w tej grze niż twoje środki transportu. Nie rozpisuje się już na temat kompletnego braku stopniowania złożoności gry w trybie kampania (pierwsza misja daje ci od razu dostęp do wszystkiego na ogromnym mieście w którym nie masz konkurencji). Oprócz ładnej grafiki, gra nie prezentuje sobą nic.

Komentarz: epijar

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl