Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiPCX360
Okładka Bullet Witch (X360)

Bullet Witch

Trzecioosobowa strzelanka z elementami gry akcji, w której wcielamy się w wiedźmę stawiającą czoła inwazji demonów.

Akcji | TPP | TPS | reedycje/remastery/remaki | strzelanki

Okładka Bullet Witch (X360)

producent: Cavia

data premiery gry:

27lip2006

X360

25kwi2018

PC

Bullet Witch to trzecioosobowa strzelanka z elementami gry akcji. Tytuł zadebiutował na konsoli Xbox 360, a z czasem doczekał się pecetowej konwersji, opracowanej przez studio Marvelous.

Fabuła

Historia opowiedziana w Bullet Witch rozpoczyna się w 2013 roku, kiedy to Ziemia padła ofiarą inwazji ze strony hord piekielnych. Ludzkość nie dawała za wygraną i próbowała walczyć w obronie planety, jednak ruch oporu nie miał szans w starciu z demonicznymi istotami korzystającymi z dobrodziejstw ziemskiej technologii. Kiedy wydawało się, że sprawa jest już przesądzona, w obronie Ziemian stanęła ubrana w czerń wiedźma – Alicia. Bohaterka, wyposażona w karabin maszynowy w kształcie miotły, wypowiedziała wojnę potworom, na nowo rozbudzając w ludziach ducha walki.

Mechanika

W wydanym na platformie PC i X360 Bullet Witch akcję obserwujemy z kamery umieszczonej za plecami protagonistki. W toku zmagań Alicia zajmuje się przemierzaniem lokacji i eksterminacją demonów – mowa tak o szeregowych adwersarzach występujących w hurtowych ilościach, jak i o bossach górujących nad nimi pod względem rozmiarów, siły ataku oraz wytrzymałości na obrażenia.

Deweloperzy oddają do naszej dyspozycji rozbudowany zestaw narzędzi mordu. Wspomniany wcześniej karabin może przybrać cztery różne formy (z których najciekawszą jest działko obrotowe); dodatkowo drzemiący w nich potencjał można zwiększyć, wykorzystując rozmaite perki. Poza tym Alicia może wykorzystać potężne zaklęcia bojowe i przyzywać na pole bitwy pioruny, trąby powietrzne czy nawet meteoryty. Warto odnotować, że czarownica nie jest sama, gdyż na polu walki pojawiają się również żołnierze ruchu oporu, stanowiący dla niej pewne wsparcie.

Kwestie techniczne

Nad oprawą wizualną Bullet Witch czuwał Yasushi Nirasawa, czyli artysta, w którego portfolio można znaleźć takie projekty filmowe, jak Godzilla: Final Wars, Hellboy czy Final Fantasy: The Spirits Within. Edycja przeznaczona na komputery osobiste doczekała się poprawek graficznych w postaci wyższej rozdzielczości i ulepszonego oświetlenia; poza tym tytuł działa w wyższej liczbie klatek na sekundę. Ponadto autorzy pochylili się nad balansem rozgrywki, a także wzbogacili całość o wszystkie dodatkowe poziomy i kostiumy dla bohaterki, które wcześniej były dostępne w formie DLC.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Ocena gry 7,1 / 10 na podstawie 115 ocen czytelników.

Gry podobne do Bullet Witch

Klasyfikacja PEGI Bullet Witch

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Bullet Witch

PC Windows

Rekomendowane: Intel Core i5-6400 2.7 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 950 lub lepsza, 5 GB HDD, Windows 7/8/10
Minimalne: Intel Core i5-6300HQ 2.3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki Intel HD 530 lub lepsza, 5 GB HDD, Windows 7

Bullet Witch w złocie
Bullet Witch w złocie

wiadomość10 lutego 2007

Firma Atari ogłosiła, że zmierzająca na X360 gra Bullet Witch uzyskała status złoty, a co za tym idzie, już niedługo będzie można ją nabyć. W pierwszej kolejności swoją wersję dostaną Amerykanie. Stanie się to 27 lutego. Europejczycy, jak to zwykle bywa, będą musieli nieco poczekać – na szczęście niedługo, bo do 9 marca.

Bullet Witch dopiero w 2007 roku
Bullet Witch dopiero w 2007 roku

wiadomość16 sierpnia 2006

Kilka dni temu informowaliśmy Was o planach firmy Atari związanych z wydaniem gry Bullet Witch poza Japonią. Dziś przekazujemy nowe wieści na temat tej tworzonej z myślą o konsoli Xbox 360 pozycji.

Atari wypuści Bullet Witch poza Japonią
Atari wypuści Bullet Witch poza Japonią

wiadomość10 sierpnia 2006

Japoński rynek gier komputerowych od dawna jest dość hermetyczny. Mimo, że ukazuje się tam mnóstwo gier, to tylko niewielka część z nich trafia potem na półki amerykańskich i europejskich sklepów. Wczoraj doszły do nas informacje o porozumieniu Atari z AQ Interactive, na mocy którego ta pierwsza firma zajmie się wydaniem gry Bullet Witch na terenach Ameryki oraz Starego Kontynentu.

Czarownica z karabinem zamiast miotły
Czarownica z karabinem zamiast miotły

wiadomość3 stycznia 2006

Gdy pod koniec minionego miesiąca wspominaliśmy o kilku projektach, realizowanych w siedzibie dalekowschodniej korporacji AQ Interactive, uczyniliśmy to dość zdawkowo z uwagi na niewielką ilość dostępnych materiałów źródłowych. Teraz mamy Szanownym Czytelnikom znacznie więcej do zaprezentowania w kwestii jednego z zapowiedzianych tytułów - Bullet Witch (premiera jeszcze w bieżącym roku).

X360
PC