Data wydania: 27 lipca 2006
Trzecioosobowa strzelanka z elementami gry akcji, w której wcielamy się w wiedźmę stawiającą czoła inwazji demonów. W Bullet Witch zajmujemy się głównie przemierzaniem lokacji i eksterminacją przeciwników, których odsyłamy z do piekieł przy pomocy broni palnej oraz potężnych zaklęć bojowych.
Gracze
Steam
OpenCritic
Bullet Witch to trzecioosobowa strzelanka z elementami gry akcji. Tytuł zadebiutował na konsoli Xbox 360, a z czasem doczekał się pecetowej konwersji, opracowanej przez studio Marvelous.
Historia opowiedziana w Bullet Witch rozpoczyna się w 2013 roku, kiedy to Ziemia padła ofiarą inwazji ze strony hord piekielnych. Ludzkość nie dawała za wygraną i próbowała walczyć w obronie planety, jednak ruch oporu nie miał szans w starciu z demonicznymi istotami korzystającymi z dobrodziejstw ziemskiej technologii. Kiedy wydawało się, że sprawa jest już przesądzona, w obronie Ziemian stanęła ubrana w czerń wiedźma – Alicia. Bohaterka, wyposażona w karabin maszynowy w kształcie miotły, wypowiedziała wojnę potworom, na nowo rozbudzając w ludziach ducha walki.
W wydanym na platformie PC i X360 Bullet Witch akcję obserwujemy z kamery umieszczonej za plecami protagonistki. W toku zmagań Alicia zajmuje się przemierzaniem lokacji i eksterminacją demonów – mowa tak o szeregowych adwersarzach występujących w hurtowych ilościach, jak i o bossach górujących nad nimi pod względem rozmiarów, siły ataku oraz wytrzymałości na obrażenia.
Deweloperzy oddają do naszej dyspozycji rozbudowany zestaw narzędzi mordu. Wspomniany wcześniej karabin może przybrać cztery różne formy (z których najciekawszą jest działko obrotowe); dodatkowo drzemiący w nich potencjał można zwiększyć, wykorzystując rozmaite perki. Poza tym Alicia może wykorzystać potężne zaklęcia bojowe i przyzywać na pole bitwy pioruny, trąby powietrzne czy nawet meteoryty. Warto odnotować, że czarownica nie jest sama, gdyż na polu walki pojawiają się również żołnierze ruchu oporu, stanowiący dla niej pewne wsparcie.
Nad oprawą wizualną Bullet Witch czuwał Yasushi Nirasawa, czyli artysta, w którego portfolio można znaleźć takie projekty filmowe, jak Godzilla: Final Wars, Hellboy czy Final Fantasy: The Spirits Within. Edycja przeznaczona na komputery osobiste doczekała się poprawek graficznych w postaci wyższej rozdzielczości i ulepszonego oświetlenia; poza tym tytuł działa w wyższej liczbie klatek na sekundę. Ponadto autorzy pochylili się nad balansem rozgrywki, a także wzbogacili całość o wszystkie dodatkowe poziomy i kostiumy dla bohaterki, które wcześniej były dostępne w formie DLC.
Autor opisu gry: Radosław Grabowski
Platformy:
Xbox 360 27 lipca 2006
PC Windows 25 kwietnia 2018
Producent: Cavia
Wydawca: Atari / Infogrames
Gry podobne:
Firma Atari ogłosiła, że zmierzająca na X360 gra Bullet Witch uzyskała status złoty, a co za tym idzie, już niedługo będzie można ją nabyć. W pierwszej kolejności swoją wersję dostaną Amerykanie. Stanie się to 27 lutego. Europejczycy, jak to zwykle bywa, będą musieli nieco poczekać – na szczęście niedługo, bo do 9 marca.
gry
Artur Falkowski
10 lutego 2007
Kilka dni temu informowaliśmy Was o planach firmy Atari związanych z wydaniem gry Bullet Witch poza Japonią. Dziś przekazujemy nowe wieści na temat tej tworzonej z myślą o konsoli Xbox 360 pozycji.
gry
Bartłomiej Kossakowski
16 sierpnia 2006
Japoński rynek gier komputerowych od dawna jest dość hermetyczny. Mimo, że ukazuje się tam mnóstwo gier, to tylko niewielka część z nich trafia potem na półki amerykańskich i europejskich sklepów. Wczoraj doszły do nas informacje o porozumieniu Atari z AQ Interactive, na mocy którego ta pierwsza firma zajmie się wydaniem gry Bullet Witch na terenach Ameryki oraz Starego Kontynentu.
gry
Rafał Wilkowski
10 sierpnia 2006
Gdy pod koniec minionego miesiąca wspominaliśmy o kilku projektach, realizowanych w siedzibie dalekowschodniej korporacji AQ Interactive, uczyniliśmy to dość zdawkowo z uwagi na niewielką ilość dostępnych materiałów źródłowych. Teraz mamy Szanownym Czytelnikom znacznie więcej do zaprezentowania w kwestii jednego z zapowiedzianych tytułów - Bullet Witch (premiera jeszcze w bieżącym roku).
gry
Radosław Grabowski
3 stycznia 2006
Wymagania sprzętowe gry Bullet Witch:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-6300HQ 2.3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki Intel HD 530 lub lepsza, 5 GB HDD, Windows 7.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-6400 2.7 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 950 lub lepsza, 5 GB HDD, Windows 7/8/10.
Lista małych dodatków do gry Bullet Witch:
DLC Geist Search and Destroy 4 czerwca 2007
DLC Pixie Costume 4 czerwca 2007
DLC The Bound Soul Extra edition 4 czerwca 2007
DLC The Bound Soul Great spells unlocked 4 czerwca 2007
DLC The End of Chaos Great spells unlocked 4 czerwca 2007
DLC Secretary Costume 14 maja 2007
DLC One Shot Kill 14 maja 2007
DLC Dawn in the Valley Extra edition 14 maja 2007
DLC Dawn in the Valley Great spells unlocked 14 maja 2007
DLC Schoolgirl Costume 23 kwietnia 2007
DLC 10,000 ft of Flames Extra edition 23 kwietnia 2007
DLC 10,000 ft of Flames Great spells unlocked 23 kwietnia 2007
DLC 7 Minutes 23 kwietnia 2007
DLC Caterpillar City 2 kwietnia 2007
DLC City of Screams – Great spells unlocked 2 kwietnia 2007
DLC City of Screams Extra edition 2 kwietnia 2007
DLC Endless 2 kwietnia 2007
DLC Mummy Costume 2 kwietnia 2007
DLC Dynamite Beauty 28 marca 2007
DLC Clad in Streaming Black – Extra edition 28 marca 2007
DLC Clad in Streaming Black – Great spells unlocked 28 marca 2007
DLC White Witch 28 marca 2007
Średnie Oceny:
Średnia z 134 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"W większości pozytywne"
Średnia z 630 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Ocena OpenCritic
4% rekomendacji (11)
Cubed3
Gabriel Jones
GBAtemp
Pranavsingh Dhunnoo
Worth Playing
Cody Medellin
GameSpew
Richard Seagrave
Respawning
Aditya
boskimajkel Legionista
Może być. Miły odstresownik i do szybkiego przejścia. Kilka fajnych momentów i kilka dobrych pomysłów. Jeśli kolega ma to pożyczcie i skończcie.
dismayer Legionista
Gra wyszła 12 lat temu na Xboxa... Teraz graficznie raczej nie do przyjęcia :( gameplay też sztywny.
Jackdaqw Legionista
Dlaczego ktoś to teraz dopiero wydał na PC?