

Najciekawsze materiały do: Hellish Quart

Hellish Quart chwalone za realizm, zobacz analizę eksperta od walki bronią białą
wiadomość23 lutego 2021
Realizm Hellish Quart został oceniony przez Matta Eastona - nauczyciela walki bronią białą. Według niego gra dobrze odwzorowuje prawdziwe pojedynki.

Polski Hellish Quart zalicza udany debiut na Steam. Gracze zachwyceni
wiadomość18 lutego 2021
Historyczna bijatyka Hellish Quart opracowana przez rodzime studio Kubold została bardzo dobrze oceniona przez użytkowników platformy Steam. Produkcja przyciągnęła też do siebie całkiem sporo ludzi, szczególnie biorąc pod uwagę to, jak niszowym jest dziełem.

Hellish Quart - premiera polskiej gry szermierczej w Steam Early Access
wiadomość16 lutego 2021
Za kilka godzin w Steam Early Access zadebiutuje gra Hellish Quart, czyli polska bijatyka traktująca o XVII-wiecznych pojedynkach szermierczych.

Hellish Quart - polskie starcia na szable trafią do wczesnego dostępu
wiadomość7 stycznia 2021
Polskie Hellish Quart w końcu doczekało się daty premiery. Na razie tylko w ramach wczesnego dostępu na Steamie i GOG.com, niemniej dzieło studia założonego przez jednego z animatorów Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu będziemy mogli sprawdzić już wkrótce.

Pojedynki na szable w grze twórcy animacji do Wiedźmina
wiadomość20 lipca 2020
Jeżeli jesteście fanami szermierki, uwielbiacie realistyczne animacje albo kochacie historyczną poprawność, to mamy dla Was dobrą wiadomość. Powstaje Hellish Quart – bijatyka na miarę XVII wieku.

Nie tylko Wiedźmin 3 - najciekawsze słowiańskie gry
artykuł21 lutego 2021
Lubimy polskie gry - lubimy też gry, które osadzone są w znanych nam realiach. Dlatego dziś postanowiliśmy przyjrzeć się słowińskim produkcjom. A co przez nie rozumiemy - zobaczycie w tekście!
Powiedzenia "Machasz waść jak cepem" albo "Kończ waść wstydu oszczędź" nabiorą teraz nowego znaczenia.
Nie grałem, ale poczytałem, widziałem filmiki, recenzje i w ogóle porównałem wiele gier wschodzących na rynku, bo sam chciałem sobie coś znaleźć. Wniosek? Wszystko zależy od twórców, widziałem kilka gier, też z Polski (Here be Dragons, pierwsza z brzegu), które w wersji rozwiniętej i dopracowanej byłyby bestsellerami pokroju Valheima. Niestety z jakichś powodów takie perełki się duszą w zarodku, nawet pomimo super ocen i wsparcia.
Mogę domniemywać, że jak się wchodzi na rynek bijatyk, to presja rośnie w miarę wzrostu zysków. Ale na naszym rynku ta gra w pełni rozwinięta byłaby lepsza niż te wszystkie Tekkeny, Mortal Kombaty, Fightery... Ale wiecie o co chodzi, globalizacja, mass media, mcdonaldyzacja... Nasza klasa nie wygra z Facebookiem, przykro mi.


Bardzo miodna gierka. Early access a lepiej mi się w to gra niż SC 6 czy MK 11 i to po masie dodatków i patchach. Z ciekawości zagrałem Survival Isabellą cały czas trzymając long guard. Nie jest łatwo, zwłaszcza że gram na klawiaturze. No ale ważne że jest ciekawie i zabawnie, jest satysfakcja z gry :) Cóż, za bardzo się podpalam, a podczas Survivalu obrona to 99% sukcesu. Jeden błąd, przeciwnik będzie szybszy o ułamek sekundy i pozamiatane. Dodatkowo wydaje mi się że po dzisiejszym patchu AI zostało znacząco poprawione, albo mi się tylko wydaje :P
Oto jak to wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=2vtAdQpZyQ4