Crimson Viper | Postacie Street Fighter IV

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Crimson Viper

Część graczy uważa, że jest bardzo podobna do Cammy, ale przy bliższym kontakcie, okazuje się postacią znacznie lepszą - Crimson Viper | Postacie Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry

Część graczy uważa, że jest bardzo podobna do Cammy, ale przy bliższym kontakcie, okazuje się postacią znacznie lepszą. Jej Burning Kick, Super Jump (przerwany Ultra Combo) jest wspaniałym, a co ważniejsze bezpiecznym sposobem na skracanie dystansu. Większość jej ciosów, przewraca przeciwnika i może być przerwanych za pomocą Ciosy specjalne. Jej słabą stroną jest niska stamina oraz mała siła ciosów.

Ciosy zwykłe

  1. HP - Hard Punch

Możemy go przerwać za pomocą Thunder Knuckle, Seismic Hammer, Burning Kick lub Super Jump.

  1. P+MP - Overhead Attack

Wspaniały cios na high. Leci nad niektórymi fireballami i ma dobry zasięg. Możemy go także kontytuować, poprzez MP (kucając), cancel Thunder Knuckle.

Ciosy specjalne

  1. qcb+P - Thunder Knuckle (armor breaking)

Wersja z LP uderza na low i przechodzi przez fireballa (timing), z MP na high. HP jest dobry na nadlatujących przeciwników. Atak nie ma praktycznie żadnego opóźnienia, więc możemy go często powtarzać. Ma również wysoki priorytet i jest dobrym juggle starterem. Jedyne czego możemy się obawiać ze strony przeciwnika,to bloku.

  1. qcb+K - Burning Kick

Bardzo bezpieczny atak, nawet jeśli zostanie zablokowany. Wykonany w odpowiednim momencie, mija fireballa. W combosach, najlepiej sprawdza się wersja Ex .

  1. qcb+K (w powietrzu) - Aerial Burning Kick

Wersja z LK, jest dobra na wszelkie Shoryukeny i ataki z powietrza. Bardzo dobry atak, którym można przerwać zwykły cios z wyskoku (HP lub HK). Jeśli w locie wykonamy go z HK, uderzymy przeciwnika w tył głowy, jeśli z LK uderzymy go frontalnie. Bardzo denerwujący atak. W combosach sprawdza się wersja Ex .

  1. p, d, dp+P - Seismic Hammer

Zasięg tego ataku, jest zależny od wciśniętego puncha. Wersja z LP, ma najsłabszy zasięg, ale jest bardzo bezpieczna. Dobry atak na lądujących przeciwników. Wykonany z bliska, jest dobry juggle starterem . Problem może stanowić dobór dystansu. Wersja Ex wybiera za nas. Jest to też dobry sposób na postacie z wolnym fireballem (Chun-Li, Guile). Ma jednak spore opóźnienie.

  1. d, g - Super Jump

Podobny do ruchu Rolento ze Street Fighter Alpha. Ten jest jednak znacznie szybszy. W jego trakcie, możemy wciśnąć gt lub gp. Możemy nim przerwać:

  • LP lub LP (kucając)
  • MP lub MP (kucając)
  • HP lub HP (kucając)
  • LK (kucając)
  • MK (kucając)

Super Jump możemy także przerwać za pomocą Ultra Combo . Wymaga to trochę wprawy, ale jest bardzo szybkie i często gwarantowane.

Ataki Ex

  1. qcb+2xP - Ex Thunder Knucke (armor breaking)

Dobry na przeciwnika, którego Ultra Combo nie trafiło. Wyprowadzenie tego ciosu, zajmuje chwilę, więc wykorzystanie go w combosie, jest bardzo trudne.

  1. qcb+2xK - Ex Burning Kick

Bardzo dobry w combosach. Ma wysoki priorytet i dobrze sprawdza się na przeciwniku, który wykonuje tzw. anti-air move (atak na nadlatującego oponenta).

  1. p, d, dp+2xP - Ex Seismic Hammer

W przeciwieństwie do wersji podstawowej, jest bardzo szybki i może być używany w combosach. Nie musimy też dobierać odpowiedniego dystansu, gdyż atak ten trafia nie zależnie od miejsca, w którym stoi przeciwnik.

Super Combo

  1. qcf, qcf+P - Emergency Combination

Ultra Combo

  1. qcf, qcf+3xP - Burst Time (armor breaking)

Możemy nim przerwać Super Jump. Poza tym dobrze jest go wykonywać po Focus Attack , na zakończenie combosa, lub gdy przeciwnik jest ogłuszony, gdyż to Super Combo ma dziwny zasięg i nie wszystkie jego "części" sięgają celu. Nie używamy go na nadlatujących przeciwnikach.

Combo

  1. HK (z powietrza), MP (kucając), cancel MP Thunder Knuckle.
  2. Seismic Hammer, cancel Super Jump, LK Burning Kick ( w powietrzu), MK, HP Thunder Knuckle.
  3. HK (z powietrza), HP, cancel Ex Seismic Hammer, cancel Super Jump, Aerial Burning Kick, Ultra Combo.
  4. HP (kucając), Ex Seismic Hammer, cancel Super Jump, HK Aerial Flame Kick, Ex Thunder Knuckle, Ultra Combo.
1 - Crimson Viper | Postacie Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry
2 - Crimson Viper | Postacie Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry
Podobało się?

0

Street Fighter IV

12 lutego 2009

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2009-08-13
14:15

zanonimizowany653201 Legend

przyda mi się ten poradnik

Komentarz: zanonimizowany653201
2009-08-13
23:15

Paczis Pretorianin

Spoko poradnik trochę ciężko na początku skapować z tymi wyjaśnieniami ale jak sie załapie to idzie świetnie!

Komentarz: Paczis
2009-08-21
14:06

zanonimizowany640077 Legionista

no fajny poradnik ale jak to sie robi?

Komentarz: zanonimizowany640077
2009-09-04
09:08

zanonimizowany577349 Pretorianin

Fajny poradnik, brawo GOL.

Komentarz: zanonimizowany577349
2009-09-17
11:41

novembre Pretorianin

Bardzo dobry opis. Dzięki.

Komentarz: novembre

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl