The Last Remnant - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Last Remnant - poradnik do gry

The Last Remnant, najnowsze dziecko firmy Square Enix, to jRPG naprawdę ogromnych rozmiarów - The Last Remnant - poradnik do gry

The Last Remnant, najnowsze dziecko firmy Square Enix, to jRPG naprawdę ogromnych rozmiarów. Główny scenariusz jest stosunkowo krótki, jednak wykonując wszystkie questy, badając miejsca nie objęte podstawowym wątkiem fabularnym, możemy przy nim spędzić 80-90 godzin. Poradnik ten opisuje dokładnie mechanikę gry, misje poboczne oraz zadania w gildiach. Odzielny rozdział, poświęciłem rozwojowi i umiejętnościom postaci.

Mikołaj "Mikas" Królewski

Informacje o The Last Remnant - poradnik do gry

Autor : Mikołaj Mikas Królewski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 18, ilustracje: 67 .

Popularne strony w The Last Remnant - poradnik do gry

The Last Remnant - screen - 2009-03-09 - 138154The Last Remnant - screen - 2009-03-09 - 138153The Last Remnant - screen - 2009-03-09 - 138152The Last Remnant - screen - 2009-03-09 - 138151The Last Remnant - screen - 2009-03-09 - 138150The Last Remnant - screen - 2009-03-09 - 138149The Last Remnant - screen - 2009-03-09 - 138148The Last Remnant - screen - 2009-03-09 - 138147The Last Remnant - screen - 2009-03-09 - 138146

26.03.2009 20:14
frer
124
Legend

W grę nie grałem, ale jak ma być taka krótka jak ten poradnik to może być cienko. :)

28.03.2009 07:52
👍
odpowiedz
Loxik
1
Junior

Poradnik króciutki, ale sama gra starcza na mnóstwo godzin (dla lubiących szperać spokojnie grubo ponad 100h)

09.04.2009 15:31
odpowiedz
bomen2
2
Junior

Hmmm... Nie chciałbym tu nikogo o plagiat oskarżać (bo może autor i themasterjaffer@yahoo.com to ta sama osoba), ale poniższy poradnik zdaje się być dosyć wybiórczym tłumaczeniem http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/950908/55345

03.05.2009 12:48
👎
odpowiedz
zanonimizowany458855
17
Chorąży

Przyłączę się do poprzednika stwierdzając, że poradnik jest słabiuteńki i na żenującym merytorycznie poziomie. Gratulacje za szczegółowe objaśnienie mechanizmów walki, trybu wydawania rozkazów i zarządzania podelgłymi jednostkami a raczej zapełny ich brak. Generalnie ŻENADA... Odradzam absolutnie korzystanie z tej pomocy przeznaczonej zapewne dla inteligentnych inaczej...

18.05.2009 11:24
👎
odpowiedz
Wredniak2003
21
Centurion

Nie dość że niektórych elementów brak to nawet te które są nie zachwycają. Choćby spis umiejętności. Choćby w dualwield brakuje Third eye i Spring Squall. Psionics śmiech na sali ma JEDNĄ umiejętność a w grze jest ich chyba 6 (Bluff, Addle, Confuse, Enrage, Maledict, Mixed Message), Zupełnie brak shards które pojawiają się później w grze i należą do lepszych item arts. Brak wspomnienia czy dana umiejętność działa na jedną jednostkę wroga, całą unie czy może na obszar. Chyba żadna lista nie jest kompletna. Warto by też wspomnieć, że rozwijanie item arts zmniejsza ilość potrzebnych przedmiotów do danego arta.
Natomiast Torgal zyskuje Cerulean Rain (Weapon Art) tylko na drodze Mistic lub Balance. Przy Combat route dostaje Hawkarang (Weapon Art)
A to wszystko jeszcze zanim zacząłem czytać poradnik. Wobec takich błędów czy jest sens zaglądać dalej?
Dla porównania http://lastremnant.wikia.com/wiki/Combat_Arts

14.06.2009 23:53
odpowiedz
ujemny
53
Prezenter TV

Rzeczywiście w poradniku brakuje wielu informacji. Na obronę twórcy trzeba przyznać, że nie lada wyczynem jest odkrycie wszystkich technik ataku, o broniach nie wspominając. Szczęście odkrywa ogromną rolę, np. pomimo, że mój BR wynosi 120, i spełniam wszystkie wymagania odnośnie Mystic Arts: Arcana, moi podopieczni wykonali jedynie: Blackout V oraz Rejuvenating Water II. Czyli 2 z 6 najsilniejszych ataków w grze. Pozostałe to: Whiteout, Animalcule, Fatal Eclipse, oraz Crimson Flare.
Dodatkowo wiele wydarzeń można bardzo łatwo pominąć, np. pojedynek z The White Conqueror (Conqueror w nieco gorszej formie, niż podczas walki finałowej), czy też zadania dodatkowe zlecane przez zatrudnionych najemników. Na prawdę jest tego sporo.
I to w zasadzie ogromny plus gatunku jRPG: grę można przejść w parę dni bez konieczności pojedynkowania się z natruniejszymi przeciwnikami: The Fallen, The Lost, Demigod; bądź w parę miesięcy (sam gra 3 miesiąc).
Na koniec pytanie: czy istnieje sposób na częstsze pojawianie się żadnych przeciwników? Mam problem z Yamamai. Blisko 100 razy odwiedzałem Vale of the Gods, ale tegoż stwora nie spotkałem.

21.12.2009 17:16
👎
odpowiedz
Zakapior76
1
Junior

No niestety poradnik to kompletna klapa pomimo jak widać najszczerszych chęci autora.

11.03.2010 16:15
odpowiedz
Loleth
2
Junior

Problemem jets to, że w tą grę NIE DA SIĘ ZAGRAC!!! Czemu? Już tłumaczę. Potrzebuje aktywacji przez Stream. Jak sie już zarejestrujesz ściąga pliki ... instalacyjne. Ja się zastanawiam na co wydałam 80 zł? na opakowanie i płytę? Bo zainstalowało się 100 mb i reszte sciaga z internetu... jeśli wiecie jak to ominąc i normalnie z płyty odpalic dajcie znac na calipsochan@gmail.com ><

26.04.2017 14:40
odpowiedz
MrocznyWędrowiec
59
aka Hegenox

Bardzo fajna gra - ciekawa fabuła, niecodzienne sterowanie, płynnie śmiga nawet na starym sprzęcie. Można ukończyć względnie szybko, ale dla osób lubiących odkrywanie lokacji (jest sporo opcjonalnych), rozwój/maxowanie drużyny i nie mających nic przeciwko grindowaniu, może starczyć na dłuugi czas;) Ale poradnik słaby - lepiej skorzystać z wiki.

post wyedytowany przez MrocznyWędrowiec 2017-04-26 14:41:28