Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Obóz Bajari | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach poradnik So Blonde: Blondynka w opałach

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Obóz Bajari

Dziewczyna kieruje się do bębniarza i wręcza mu MP3-kę. Sugeruje, by przesłuchał parę kawałków i spróbował zagrać inny rytm. Postanawia pokazać mu, jak interesująco może to brzmieć.

Tak pojawia się kolejna mini-gierka - Obóz Bajari | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Tak pojawia się kolejna mini-gierka. Przy pomocy klawiszy ze strzałkami ("w lewo" - dla nutek zielonych, "w dół" - dla czerwonych, "w prawo" - dla niebieskich) wystukuj rytm, naciskając owe klawisze w momencie, kiedy spadające nutki docierają do każdego z trzech bębnów (a dokładnie do widocznej nad nimi poziomej czerwonej linii). Odpowiedni klawisz trzeba nacisnąć w chwili, gdy przypisana mu nutka rozbłyśnie białą otoczką. Wówczas odgłosy uderzeń będą głuche i rytmiczne. Jeśli wciśniesz klawisz za szybko lub za późno, dźwięk uderzenia będzie nieprzyjemnie zgrzytliwy. Zabawa ma trzy poziomy: łatwy, średni i wysoki (wskaźnik po prawej) - by bębniarz uznał umiejętności So za zachęcające do wypróbowania nowego rytmu, dziewczyna musi przekroczyć poziom średni. Każda prawidłowo wybita nutka podwyższa poziom wskaźnika. Natomiast nietrafione uderzenia NIE obniżają go, zatem mniej zręczne osoby mogą np. skupić się tylko na jednym kolorze nutek, co powinno wystarczyć do osiągnięcia zadowalającego wyniku. Sunny spróbuje wystukać 5 rytmów, jednak zaakceptowanie choćby jednego z nich przez bębniarza wystarcza do zaliczenia zabawy.

Zmiana rytmu wybijanego przez bębniarza prowokuje wodza Bajari do wyjścia z szałasu, co daje So okazję do wszczęcia pogawędki - Obóz Bajari | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Zmiana rytmu wybijanego przez bębniarza prowokuje wodza Bajari do wyjścia z szałasu, co daje So okazję do wszczęcia pogawędki. Zaproszona do chaty wodza, blondynka siada na krześle po prawej i wyłuszcza sprawę Miguela. Otrzymuje zgodę na odwiedzenie obozu jenieckiego. Skończywszy rozmowę, zaczepia żonę wodza, Tanę. Okazuje się, że kobieta ma prośbę, potrzebuje prezentu urodzinowego dla męża, najlepiej jakiegoś wisiora i w tym celu wręcza So dublona . Rozejrzawszy się po szałasie, dziewczyna wychodzi na zewnątrz i udaje się pod bramę obozu jenieckiego (w prawo).

Tam zaczepia strażnika, a ten na rozkaz wodza wpuszcza ją do środka - Obóz Bajari | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Tam zaczepia strażnika, a ten na rozkaz wodza wpuszcza ją do środka. Na terenie obozu So zahacza grupkę trzech więźniów, jednak od żadnego z nich nie otrzymuje odpowiedzi. Dopiero pokazawszy im amulet Carlo, dowiaduje się, że uczestniczą w zawodach... milczenia, które właśnie udało się blondynce przerwać. Następnie zagaduje czwartego, siedzącego nieco na osobności i ten jest poszukiwanym Miguelem. Mężczyzna przekonuje blondynkę, że ucieczka nie jest dobrym rozwiązaniem, jednak by bankier uwierzył Sunny, że odnalazła jego syna, dobrze byłoby, by ten napisał do ojca list. Potrzebna jest więc kartka papieru i ołówek. Miguel prosi też o złapanie sześciu żółwi, których wyścigi umilą panom obozowy żywot.

Zobowiązawszy się do ich zdobycia, Sunny opuszcza wioskę Bajari. Dotarłszy na rozstaje, kieruje się na rynek, gdy od strony polany pojawia się Morgana ze swą świtą. Brunetka ma pewne plany wobec naszej bohaterki, a odór bijący od Carlo sprawia, że So traci przytomność.