Clive Barkers Undying: Pora wstawać

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Odrobina snu - i już czeka nas ciężkie zadanie - 02: Pora wstawać ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Odrobina snu - i już czeka nas ciężkie zadanie. Bierzemy zwój z czarem Ectoplasm oraz naboje ze stolika i wychodzimy na korytarz, skręcając dalej w prawo. Napotkany po drodze lokaj powie, iż ktoś włamał się do pokoju Lizbeth. Udajemy się więc, żeby to sprawdzić. Spacerująca po salach pokojówka opowie nam historię śmierci panny Lizbeth. Dowiemy się także, że zarządca widuje ją czasami za domem, spacerującą po okolicy. Będziemy musieli z nim porozmawiać, a dostać się do niego można przez drzwi w kuchni, prowadzące na zewnątrz do ogrodów. Po zakończeniu rozmowy udajemy się do pokoju po lewej, gdzie używając przy portrecie Lizbeth czaru Scrye, zobaczymy ją w teraźniejszej formie (brr!!). Z łazienki zabieramy apteczkę, a z pokoju naprzeciwko bierzemy ze stołu książkę, która zawiera trochę informacji na temat swojej właścicielki. Dowiemy się z niej także co ściągnęło Lizbeth do ruin pobliskiego klasztoru.

Kiedy oddalimy się trochę od pokojów, usłyszymy dźwięk rozwalanej szyby. W drodze na miejsce wypadku minie nas uciekający lokaj. W pokoju Lizbeth spotkamy kilka Howlerów, które właśnie zamordowały pokojówkę. Kiedy się z nimi rozprawimy, kierujemy nasze kroki w miejsce, gdzie udał się lokaj. Na końcu korytarza przechodzimy przez drzwi do głównej sali.

Teraz wchodzimy do sali po lewo, gdzie trzymając się dalej lewej strony, przejdziemy do pokoju narodzin Lizbeth - 02: Pora wstawać ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Teraz wchodzimy do sali po lewo, gdzie trzymając się dalej lewej strony, przejdziemy do pokoju narodzin Lizbeth. Po uaktywnieniu czaru Scrye da się słyszeć jej dziecięcy krzyk. Następnie zabieramy apteczkę z pobliskiej łazienki, list ze stolika i likwidujemy atakujących nas Howlerów. Teraz przechodzimy do sali naprzeciwko, gdzie kolejny stwór zeskoczy na nas z sufitu. Po jego unicestwieniu możemy spokojnie zabrać leżący na łóżku list. Kiedy przeczytamy wszystkie zebrane materiały i dowiemy się więcej o całej rodzinie Covenant, ruszamy schodami z głównej sali na dół. Pod nimi znajdziemy grupkę Howlerów męczących ciało biednej pokojówki oraz klucz do pomieszczeń służących (Servant Key). Następnie, stojąc tyłem do schodów, udajemy się w lewo, gdzie po skręceniu dalej w prawo trafimy do większej sali z portretem rodziny Covenant. Po użyciu Scrye zobaczymy ich w teraźniejszej postaci. Kiedy będziemy chcieli przejść do wschodniego skrzydła willi, drzwi zatrzasną się nam przed nosem, a zza pleców usłyszymy szyderczy śmiech Lizbeth. Wracamy się po schodach do korytarza, skąd wybiegnie na nas para Howlerów. Podążając dalej korytarzem skręcającym w prawo, dojdziemy do pomieszczenia z dwojgiem drzwi, z których jedne tylko będą otwarte. Po ich przejściu znajdziemy się w kuchni. W pokoiku po prawej na stole leży apteczka, którą zabieramy i wchodzimy następnie do pomieszczeń kuchennych. Stojąca przy drzwiach pokojówka oznajmi, że dała klucz do ogrodów koleżance, która w tej chwili sprząta pokój Keisingera we wschodnim skrzydle. Da nam także klucz potrzebny do otwarcia zatrzaśniętych niedawno drzwi. Z nowego wpisu do pamiętnika dowiemy się, iż Keisinger ma na pieńku z Patrickiem. Jego zdaniem to właśnie Otto jest sprawcą wszystkich problemów Covenantów.

Musimy udać się z powrotem do drzwi koło rodzinnego portretu - 02: Pora wstawać ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Musimy udać się z powrotem do drzwi koło rodzinnego portretu. Kiedy będziemy chcieli opuścić kuchnię, zza drzwi wyskoczy na nas Lizbeth wraz z kilkoma Howlerami. Następnie otworzą się przed nami drzwi biblioteki, gdzie spotkamy poszukującego czegoś Aarona. Pozostawi on na półce księgę, w którą należy strzelić z pistoletu. Spadnie ona wtedy na ziemie i będziemy mogli się dowiedzieć, co go tak w niej zaciekawiło. Kontynuujemy drogę do wschodniego skrzydła, gdzie w korytarzu spotkamy kolejnych przeciwników w postaci Howlerów. W sali z portretem Aaron będzie chciał zwrócić na niego naszą uwagę. Kiedy skończy mówić, otwieramy pobliskie drzwi i wchodzimy do nowego pomieszczenia. Tam za pokojem z dwoma zbrojami wchodzimy do pomieszczenia, gdzie spotkamy pokojówkę. Wyjaśni nam ona, iż było to kiedyś biuro Bethany.

Z listu znajdującego się na stoliku dowiemy się też, iż magia była nie tylko jej hobby - 02: Pora wstawać ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Z listu znajdującego się na stoliku dowiemy się też, iż magia była nie tylko jej hobby. Po użyciu Scrye przy obrazie wiszącym nad kominkiem wychodzimy na zewnątrz, a dalej kierujemy się przez drzwi naprzeciwko (te po prawej). W większej sali zauważymy na jaj końcu spoglądającego w naszą stronę Aarona, po chwili rzucą się w naszą stronę poczwary. Kiedy już się nimi zajmiemy, zabieramy księgę, którą Aaron upuścił uciekając w pośpiechu. Teraz wchodzimy przez duże drzwi pośrodku sali do kolejnego korytarza. Czeka nas pojedynek z kilkoma Howlerami, ale jeśli załatwimy jednego stojącego na końcu z daleka, to nie zdąży on zwołać wtedy swoich kumpli i będziemy mieć automatycznie mniej roboty. Teraz przechodzimy przez drzwi, za którymi znajdziemy się w korytarzu, ale na razie wchodzimy do sali naprzeciwko. Zabieramy apteczkę i książkę leżącą na łóżku, po czym wychodzimy i skręcamy w lewo. Korytarzem dojdziemy do kaplicy, w której natkniemy się na kilku mnisich duchów.

Biegniemy do samego przodu, gdzie na krzyżu znajduje się kolejny Amplifier - 02: Pora wstawać ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Biegniemy do samego przodu, gdzie na krzyżu znajduje się kolejny Amplifier. Teraz kierujemy się do niewielkiego pomieszczenia znajdującego się z tyłu sali. Wychodząc do niego po schodach, zabieramy leżący na belkach klucz, którym otwieramy znajdującą się nieopodal szafkę. Uzbrajamy się w czar Ectoplasm, dzięki któremu uda nam się przedrzeć przez zastępy niezadowolonych duchów mnichów. Nie należy z nimi walczyć, ponieważ są nieśmiertelni i będą się za każdym razem odradzać. Wychodzimy z powrotem do korytarza, gdzie mijamy drzwi do pokoju z łóżkami, w którym niedawno byliśmy. Kiedy skręcimy w prawo, zgasną światła i zostaniemy zaatakowani przez kilku Howlerów. Damy sobie z nimi radę! Podążamy dalej przez kilka pokoi zabierając po drodze apteczkę leżącą koło okna do długiego korytarza z poruszającymi się na wietrze zasłonami przy oknach. W międzyczasie zaatakuje nas sporo potworów - dla zaoszczędzenia amunicji radzę używać czarów. Na jego końcu zabieramy apteczkę ze stolika, po czym wchodzimy przez duże drzwi do większego pokoju. Kiedy będziemy chcieli zabrać kolejny Amplifier ze stolika, spadnie nań żyrandol, a wokół zrobi się ciemno. Po oczyszczeniu okolicy z przeciwników wychodzimy z powrotem na korytarz i dalej do pokoiku po prawej. Tam po zebraniu z ławki naboi kierujemy się do pomieszczenia ze schodami. Po wyjściu na górę skręcamy do pierwszych drzwi po prawo i przechodząc przez kolejne pokoje natrafimy w końcu na pokój Keisingera. Z notatki na łóżku dowiemy się, iż to on może być odpowiedzialny za śmierć Bethany. Kiedy dokładnie rozejrzymy się po okolicy, zauważymy dziwnie wyglądające drzwi. Kiedy się do nich zbliżymy, zostaną wyrwane przez nieznana siłę, a przed nami ukaże się niesamowity widok innego wymiaru.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2001-07-25
20:59

zanonimizowany1179 Junior

😊

Teraz kiedy wiem jak gość pisze naprawdę widząc kolejną jego pracę przyznaję iż mój pierwszy komentaż to był wielki Kiks...

Komentarz: zanonimizowany1179
2010-09-20
15:11

zanonimizowany751914 Pretorianin

😍

ALE TŁUMY POSTÓW!!!!

Komentarz: zanonimizowany751914

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl