Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Oni - poradnik do gry

Oni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 14 | Oni poradnik Oni

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Griffina mamy już z głowy, pozostał jeszcze tylko Muro - Chapter 14 | Oni - Oni - poradnik do gry

CHAPTER 14

Dawn Of The Chrysalis - Syndicate Mountain Compound

Griffina mamy już z głowy, pozostał jeszcze tylko Muro. Zaszył się on w jednej ze swoich baz, wysoko w górach, jednak przed naszą dzielną bohaterką nie ma rzeczy niemożliwych - już depcze mu po piętach.

Zaraz po przedostaniu się na teren bazy zaatakuje nas jeden z agentów. Poruszając się po okolicy należy zwrócić szczególną uwagę na snajperów pilnujących okolicy z wież - nie można im nic zrobić, są zamknięci tam na stałe. Teraz kierujemy się pod wieże po prawej stronie, gdzie musimy zastawić pułapkę na pobliskich agentów - kiedy nas zauważą to zaczną biec w nasza stronę. Likwidujemy ich w bezpiecznym miejscu, zaraz pod wieżą. Teraz ukrywając się za hangarami obiegamy bazę lewą stroną. W jednym z hangarów (po drugiej stronie bazy) znajdziemy naboje, jednak należy uważać na patrolującego okolice agenta. Dalej udajemy się w stronę większych zabudowań, jednak nie skręcamy w lewo do widocznych dwóch strażników tylko biegniemy cały czas prosto. Kiedy dojdziemy do kilku pudeł, zabieramy z nich granatnik oraz leżące na dole maskowanie (w takiej kolejności). Teraz wracamy do dwojga strażników, których częstujemy pociskiem z granatnika. Należy zwrócić uwagę, aby nie doszli oni do terminala alarmowego znajdującego się wewnątrz budynku. Teraz możemy spokojnie wejść do kompleksu. Zza szyby zauważymy kolejnego osiłka, który pilnuje znajdującej się w pomieszczeniu apteczki. Drugie drzwi zaprowadzą nas do sali z laserami. Po zlikwidowaniu ochrony w pierwszym pomieszczeniu zabieramy naboje, w drugim dowiemy się z terminala o zamknięciu czerwonego tunelu, a w ostatnim natomiast natkniemy się na uzbrojonego w karabin maszynowy agenta. Przechodzimy przez drzwi w prawym korytarzu do oświetlonego na czerwono pomieszczenia.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie