Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Oni - poradnik do gry

Oni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 02 | Oni poradnik Oni

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Po tym, jak Konoko znajdzie w magazynie dokumenty, świadczące o powiązaniach syndykatu z fabryką, postanawia to sprawdzić, nawet bez całkowitej przychylności dowódców - Chapter 02 | Oni - Oni - poradnik do gry

CHAPTER 02

Engines of Evil - Manufacturing Plant

Po tym, jak Konoko znajdzie w magazynie dokumenty, świadczące o powiązaniach syndykatu z fabryką, postanawia to sprawdzić, nawet bez całkowitej przychylności dowódców. Jak się okaże, będzie to strzał w dziesiątkę. Jednak nasza bohaterka nie jest taka głupia i weźmie sobie do pomocy dwóch agentów. Wejście przez frontowe drzwi? - czemu nie. Pani recepcjonistka, pisząca coś na komputerze w sali wejściowej, poinformuje nas, że zaraz "ktoś się nami zajmie".

I nie trzeba będzie nawet długo czekać - z lewych drzwi wybiegnie jeden żołnierz, z prawych natomiast trzech. Będziemy musieli pomóc naszym agentom, ponieważ są oni całkiem cieniutcy i pojedynczy przeciwnik potrafi ich rozłożyć bez mydła. Najlepiej jest uratować tego, który walczy z jednym przeciwnikiem, ponieważ drugiemu prawdopodobnie nie uda nam się już pomóc. Uratowany agent będzie wspierał nas w dalszej drodze, likwidując napotkanych przeciwników. Ruszamy teraz do pomieszczenia za drzwiami po prawo od wejścia. W sali za szybą spaceruje dwóch żołnierzy - komentarz jest zbyteczny. Jeden z nich pozostawi apteczkę, a my następnie uruchamiamy terminal, który da nam dostęp do dalszej części fabryki. Możemy jeszcze zawrócić do pomieszczenia, znajdującego się zaraz przy wejściu, gdzie po zlikwidowaniu kolejnego już żołnierza dostaniemy apteczkę. W międzyczasie przyjdą nowe rozkazy: musimy przeczesać teren fabryki w poszukiwaniu dowodów na jej powiązanie z syndykatem. Z terminala informacyjnego przy drzwiach dowiemy się o jakimś mózgu, któremu poświęcono naprawdę sporo uwagi. Po wejściu do dalszego pomieszczenia, zostaniemy ostrzelani przez ubranego na niebiesko strażnika. Jeżeli szybko go nie zlikwidujemy, to wznieci on alarm i zwalą się na nas posiłki z całej okolicy. Jednak zachowanie strażnika może wydać się trochę dziwne. Konoko od razu przejrzała na oczy - to jest pułapka: w czasie kiedy my penetrujemy fabryczne kompleksy, syndykat szykuje coś naprawdę dużego. Mimo wszystko Griffin nakazuje nam kontynuować misję, więc zabieramy apteczki z ciał nieżywych strażników i ruszamy dalej jedyną możliwą do obrania trasą.

W pomieszczeniu zaatakuje nas strażnik, a nam, po udanej akcji, pozostanie jeszcze tylko zabrać po nim apteczkę. W środku tej sali znajduje się terminal, który da nam dostęp do kolejnego, znajdującego się w następnej sali oraz otworzy przejście przez tunel w głównym pomieszczeniu. Po wejściu do następnego lokalu, zobaczymy jak żołnierz znęca się nad cywilami - za ich uratowanie dostaniemy amunicje balistyczną. Przełączamy wspomniany wyżej terminal, który otworzy następne drzwi w dużej sali. Teraz zerkamy jeszcze do terminala informacyjnego, hmm, nieciekawe zabezpieczenia ma ten mózg... ale to dla nas mało ważne, przynajmniej na razie. Drzwiami obok terminala dostaniemy się z powrotem do sali wejściowej. Wchodzimy do pomieszczenia naprzeciwko drzwi i po zabiciu kolesia zabieramy amunicję. Trzeba tutaj uważać na przeciwnika z wyrzutnią plazmy, który spaceruje po wspomnianym wcześniej tunelu. Dostaniemy także rozkaz udania się do skrzydła produkcyjnego, gdzie jak twierdzi dowództwo, znajdziemy potrzebne dowody. A więc schodami do tunelu i dalej klatką schodową w dół, gdzie czeka na nas komitet powitalny w postaci kilku strażników, w tym jeden uzbrojony w rakiety samonaprowadzające. Ale my dajemy sobie z nimi radę, po czym zabieramy apteczki od nieżywych już strażników i rozglądamy się po okolicy. W jednym z pomieszczeń z czerwoną maszyną zauważymy na białej ścianie niewielkie drzwi, przez które udajemy się w dalszą drogę. Zaraz dowiemy się, że syndykat atakuje budynek badawczy, znajdujący się dziesięć minut drogi od naszej pozycji. Konoko miała rację. Fabryka jest pułapką, syndykat chciał tutaj zwabić naszą bohaterkę, aby mieć czystą drogę do instytutu badawczego.

Teraz trzeba się stąd wydostać. Jednak czeka nas jeszcze daleka droga, a przed nami trudne zmagania z laserami, które uruchamiają automatyczne wieżyczki i wyrzutnie. Na dole sali czeka na nas dwu strażników (jeden z nich ma broń, jeden także pozostawi apteczkę) oraz zamknięte drzwi. Wracamy więc na górę i dalej do holu z laserami. Omijamy pomieszczenie po prawej i wchodzimy do sali z kolejnymi dwoma strażnikami. Znajduje się tu terminal, wyłączający zabezpieczenia we wspomnianym wcześniej pomieszczeniu koło holu. Z terminala informacyjnego wyciągniemy dane na temat słabości cybernetycznego mózgu, co później bardzo się nam przyda. Teraz w sali z wyłączonymi zabezpieczeniami uruchamiamy terminal, dzięki czemu otworzą się drzwi w pierwszej sali. W międzyczasie Shinatama przedstawi nam naszego przeciwnika - cybernetyczny mózg, o którym tyle już słyszeliśmy. Teraz biegiem do otwartych przed chwilą drzwi, gdzie cywil podaruje nam apteczkę. Jeżeli dobrze się rozejrzymy, to na pewno nie przegapimy kolejnego terminalu, który da nam dostęp do pomieszczenia w holu z laserami, gdzie czeka na nas dwóch żołnierzy (jeden zostawi apteczkę). Kolejny terminal otworzy drzwi w sali na drugim końcu holu, gdzie też pospiesznie się udajemy. Musimy szybko zneutralizować żołnierza strzelającego do cywila, który w nagrodę da nam apteczkę. Teraz schodzimy klatką schodową w dół do pomieszczenia z mózgiem.

Naszym zadanie będzie złamanie zabezpieczeń systemu przez przełączenie kolejnych terminali, co doprowadzi w końcu do samodestrukcji mózgu. Zabezpieczeń jest w sumie cztery, a my musimy powtórzyć to trzy razy, co w sumie daje dwanaście podejść. Po zakończeniu jednej sekwencji zabezpieczenia będą rosły w siłę - pojawiać się będzie coraz więcej laserów, które, jeżeli nas dotkną, uruchomią na jakiś czas karabiny i wyrzutnie chroniące mózg. Powodzenia!