Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Oni - poradnik do gry

Oni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 05 | Oni poradnik Oni

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Zaraz na początku zobaczymy uciekającego cywila, który został zaatakowany przez uzbrojonego w wyrzutnie plazmy agenta syndykatu - Chapter 05 | Oni - Oni - poradnik do gry

CHAPTER 05

Hot Pursuit - Airport Cargo Hangars

Zaraz na początku zobaczymy uciekającego cywila, który został zaatakowany przez uzbrojonego w wyrzutnie plazmy agenta syndykatu. Gdy zdecydujemy się na zlikwidowanie agenta, w nagrodę zyskamy kolejną apteczkę. Kierujemy się teraz do wąskiego korytarza, gdzie pod drodze miniemy zwłoki martwego pracownika. Znajdziemy się teraz w sali, która po tym, jak do niej wejdziemy, wyleci z jednej strony w powietrze. Okolicę patroluje paru uzbrojonych żołnierzy, dlatego należy ich wyeliminować, zanim zaczniemy zwiedzanie. Wchodzimy do nienaruszonej części sali (tej za szybami) i od razu udajemy się po schodach na pięterko, ponieważ na dole nie ma nic wartościowego. Na górze natomiast znajdziemy naboje oraz po drugiej stronie terminal, otwierający drzwi na dole sali, koło miejsca wybuchu. Owego terminala broni koleś z materiałami wybuchowymi, więc trzeba zwrócić na niego szczególną uwagę. Teraz udajemy się w nowe miejsce (na początku możecie go nie zauważyć - jest na dole sali dokładnie naprzeciw głównego wejścia) i tam, nie przeszkadzając robotnikom, uruchamiamy kolejny, ukryty za skrzyniami terminal. Z informacyjnego dowiemy się natomiast o dziwnych zakłóceniach w sektorze N31, a po wyskoczeniu na najwyższe pudła będziemy mogli zabrać maskowanie. Pozostało nam jeszcze odwiedzić naruszoną wybuchem cześć pomieszczeń. Na dole zobaczymy, jak uzbrojony agent męczy biednego cywila - za uratowanie mu życia dostaniemy apteczkę. Kolejny terminal informacyjny mówi coś o nielegalnych lotach. To pewnie to, czego szukamy. Piętro jest puste, więc nie należy się nim przejmować, tylko od razu uderzać w kierunku dużych drzwi w środku sali.

Dostaniemy się teraz na tyły lotniska, gdzie spaceruje banda wrogich agentów. Musimy stąd dotrzeć do hangaru, więc czeka nas trochę gimnastyki. Należy się szybko i po cichu zająć żołnierzami, tak, aby nie zaalarmowali swoich kolegów. Najpierw likwidujemy kolesia spacerującego przy wejściu. Następnie udajemy się do tego, stojącego przy siatce po lewej stronie, a kiedy go już zaatakujemy, wybiegnie mu na pomoc jeszcze jeden, tym razem człowiek-demolka. Powinien w tym czasie pojawić się na horyzoncie koleś z pistoletem maszynowym, którego szybko i sprawnie likwidujemy. Szczególną uwagę należy zwrócić na agenta z granatnikiem - jest to najbardziej śmiercionośna broń w tej grze. Kiedy się nim zajmiemy, wchodzimy ostrożnie do pomieszczenia strażników - należy uważać na kolesiów z paralizatorem, który stoi po prawej stronie zaraz za drzwiami. Uruchamiamy następnie terminal, który umożliwi nam przejście do hangaru. Zobaczymy uciekającego wraz z obstawą Muro - możemy dorwać go na dwa sposoby: albo biegniemy przez kolejne hangary, albo udajemy się na dach i stamtąd ścigamy naszego ptaszka. Od razu zaatakuje nas trzech agentów, więc będziemy musieli się trochę z nimi zabawić. Terminal informacyjny mówi coś o niebezpieczeństwie czekającym w tunelu wentylacyjnym, a ten (terminal) z narysowanymi wrotami otworzy nam taki tunel.

Droga przez serce hangaru: W dalszej części hangaru spotkamy kolesia z maszynówką, który po śmierci obdaruje nas apteczką. Kiedy zaczniemy likwidować kolejnych agentów, będą się otwierać nowe drzwi, aż w końcu przedostaniemy się przez cały hangar. Koleś w pomieszczeniu kontrolnym da nam apteczkę, a terminal informacyjny napomknie o skończonej naprawie. Wbiegamy teraz przez wielkie wrota do niebieskiego tunelu. Znajduje się tutaj mnóstwo laserów, które, jeśli zostaną uruchomione, włączą systemy bojowe. Jeżeli tak się stanie, to rozlokowane co kawałek terminale odetną na jakiś czas dopływ trującego gazu. W następnym pomieszczeniu spotkamy dwóch agentów, z czego ten z karabinem maszynowym zostawi po sobie apteczkę. Po przejściu kolejnych wrót zobaczymy terminal informacyjny - jest w nim coś o ataku kryminalistów na parking. Jak się zaraz okaże, to ów parking jest już pod ich kontrolą. Likwidujemy uzbrojonych żołnierzy, po czym zabieramy od jednego z nich apteczkę i udajemy się po pochylni w górę. Znajdziemy się na dachu hangaru, gdzie czeka na nas kolejna para agentów.

Droga przez dach hangaru: Wbiegamy po pochylni na górę, gdzie czeka już na nas koleś z granatnikiem i apteczką. Następnie wchodzimy do pokoiku kontrolnego, w którym znajduje się terminal. Trzeba nam będzie znaleźć trzy takie terminale, z czego każdy z nich znajduje się w podobnej, zawieszonej w powietrzu budce. Ruszamy w lewo po pochylni i dalej po chodniku, mijając po drodze pomieszczenie ze strażnikiem. Kiedy dojdziemy do większej platformy, ruszy w naszą stronę dwóch kolesiów (uwaga - jeden z karabinem!). Schodzimy powoli do kolejnej budki, gdzie znajduje się drugi terminal. Pozostał jeszcze jeden. I tak po wyjściu z budki kierujemy się w prawo, biegniemy koło zamkniętych jeszcze drzwi i likwidujemy kolejnego agenta, po którym odziedziczymy apteczkę. Na końcu drogi skręcamy w lewo i wchodzimy do ostatniej, trzeciej budki. Po uruchomieniu terminala zapalą się na zielono wszystkie lampki nad drzwiami, co oznaczać będzie, iż możemy tamtędy przejść. Zabieramy jeszcze pole siłowe i wchodzimy na dach, gdzie przyjdzie nam się rozprawić z trzema osiłkami. Terminal informacyjny mówi coś o zmasowanym ataku na niektóre sektory.

Teraz, przemieszczając się po dachach, eliminujemy patrolujących teren żołnierzy. Wbiegamy po pochylniach na kolejne segmenty, pomijając zejście w dół na parking. Możemy napotkać na opór uzbrojonych w wyrzutnie plazmy agentów, jednak jeżeli posiadamy jeszcze granatnik to nie będziemy mieli żadnych problemów. Przechodząc po kolejnych dachach należy uważać na miejsca, po których stąpamy - jest tu ciemno, a każdy nierozważny krok może się źle dla nas skończyć. Po krótkiej wędrówce dojdziemy do zamkniętych drzwi, do których prowadzą schody. Musimy teraz odnaleźć zejście w dół, a znajduje się ono nieco dalej. Kiedy zejdziemy w dół po schodach, naszym oczom ukaże się dość rozległy teren, z kilkoma wielkimi skrzyniami porozrzucanymi po okolicy. Trzymając się lewej strony dojdziemy do bronionego przez dwóch agentów terminala. Po jego uruchomieniu drzwi na górze staną przed nami otworem.

Po ich przekroczeniu znajdziemy się w biurach lotniska. Musimy znaleźć tutaj linę z hakiem, potrzebną do przedostania się na samolot. Od cywila dostaniemy trochę amunicji, to miło z jego strony, prawda? Po zejściu klatką schodową w dół czeka nas mały pojedynek z dwoma agentami. Kolejny cywil podaruje nam natomiast apteczkę. Następna klatka schodowa i następni agenci. No cóż, teraz będzie trochę monotonnie. Ale za to w rogu pomieszczenia znajdziemy potrzebną nam linę. Po zejściu ostatnimi już schodami i przejściu przez niewielkie drzwi znajdziemy się w hangarze naprawczym.

Trzeba teraz dostać się na dach hangaru, w którym się znajdujemy. Likwidujemy kolejnych agentów i dalej po pochylni w górę. Musimy uważać na kolesia w pomieszczeniu, ponieważ kiedy nas zauważy, uruchomi alarm. Trzeba się będzie pobawić z następnymi osiłkami, po czym ruszamy po pochylni na dach. Tam kolesie z paralizatorami nie dadzą nam żyć - szybka seria z granatnika i po sprawie. Teraz wchodzimy na pomost i w wyznaczonym miejscu opuszczamy się do samolotu.