Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Oni - poradnik do gry

Oni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 08 | Oni poradnik Oni

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Znajdujemy się teraz wewnątrz centrum atmosferycznego, gdzie syndykat przetrzymuje Shinatamę - Chapter 08 | Oni - Oni - poradnik do gry

CHAPTER 08

An Innocent Life - Atmospheric Conversion Center (Interior)

Znajdujemy się teraz wewnątrz centrum atmosferycznego, gdzie syndykat przetrzymuje Shinatamę. Zaraz zaatakuje nas dwóch agentów, nie będących jednak dla Konoko żadną trudną przeszkodą. Po załatwieniu sprawy wychodzimy na zewnątrz, do większej sali, następnie udajemy się schodami w dół, gdzie przyjdzie nam się zmierzyć z kilkoma agentami. Nadwyrężone zdrowie można uleczyć apteczką zostawioną przez jednego z nich. Teraz przechodzimy do kolejnej już sali. Tutaj znowu trzeba będzie pokazać paru agentom (a także agentkom) gdzie raki zimują, no cóż, jak mus to mus. Od nieżywego cywila możemy zabrać apteczkę, która jemu już się na nic nie zda. Po oczyszczeniu sali ruszamy na pomoc Shinatamie, która znajduje się w rogu pomieszczenia. Biedy android jest na skraju wyczerpania, a do tego dowództwo chce użyć jej przeciwko Konoko - tego już za wiele. Komu można teraz zaufać? Jednak nie ma teraz czasu na zastanawianie się - mamy trzydzieści sekund aby udać się w bezpieczne miejsce zanim mechanizm autodestrukcji rozniesie Shinatamę i wszystko, znajdujące się w jej okolicy, na kawałki. Wbiegamy więc po schodach na górę i wchodzimy przez otwarte drzwi do pokoju kontrolującego napięcie na wielkim słupie.

Za naszą namową cywil zmniejszy napięcie, dzięki czemu będziemy mogli przedostać się na drugą stronę. W kolejnym pomieszczeniu czeka na nas para zdesperowanych agentów, szczególnie ten z wyrzutnią plazmy może dać się nam we znaki. Ruszamy po schodach na górę, zahaczając po drodze o terminal informacyjny - dowiemy się, iż eksplozja naszego biednego androida zniszczyła systemy zabezpieczające pojemniki z kwasem. Aby przedostać się do dalszej części centrum, trzeba będzie przejść obok nich. Na górze spotkamy osiłka z apteczką, a kolejną dostaniemy od doktorka w pomieszczeniu z terminalem. Otworzy on nam przejście do sali z uszkodzonymi zbiornikami - zasilanie zostało sparaliżowane i skoki napięcia powodują silne wyładowania elektryczne, które trzeba będzie zneutralizować, używając specjalnych terminali.

Na pierwszym mostku zabieramy od trupa apteczkę i biegniemy czym prędzej do pierwszego wyłącznika. Po drodze spotkamy roboty, co prawda bardzo podobne do tych z misji treningowych, jednak dużo bardziej niebezpieczne. Na drugim mostku zbieramy naboje i przy terminalu wyłączmy na chwilę dopływ prądu. Po drodze do trzeciego wyłącznika natrafimy kolejno na dwie apteczki, jednak aby je zabrać będziemy musieli się naprawdę pospieszyć. Po opuszczeniu sali napadnie na nas agentka z pistoletem ogłuszającym, co jest dość przykrym uczuciem, szczególnie po spacerku który właśnie zrobiliśmy. Schodzimy później na dół, gdzie już czeka komitet powitalny - dwóch osiłków do golenia. Z terminala informacyjnego dowiemy się, iż na teren centrum wkroczyły już jednostki operacyjne SWAT. W kolejnym pomieszczeniu kontrolującym napięcie na słupach, znajdziemy kilku agentów oraz apteczkę, jednak radzę skupić się szczególnie na pierwszej opcji. Po krótkiej przerwie zmniejszamy napięcie i biegiem udajemy się na drugi koniec słupa. Będziemy to musieli robić bardzo szybko, przeskakując pojedyncze impulsy - jeżeli wszystko zrobimy jak trzeba, to uratujemy się w ostatniej chwili. Kolejna para przeciwników może nam uprzykrzyć życie po drugiej stronie, szczególnie, że kobieta-agent uzbrojona jest w fazer - dość skuteczną broń. Przez drzwi wchodzimy do większego pomieszczenia.

Dwóch agentów na dole tylko czeka, aby się z nami rozprawić, nie możemy ich zawieść, więc od razu włączmy się do walki. Na pierwszym piętrze w niewielkim pomieszczeniu spotkamy cywila, który wyjaśni Konoko, jak najszybciej wydostać się z centrum meteorologicznego. Najlepszą drogą jest przedostanie się przez nieaktywny system wentylacyjny, jednak przedtem trzeba będzie się do niego przedostać. Drugie piętro i drugie pomieszczenie to dwie agentki obijające pracowników centrum, od których dostaniemy amunicję. Na trzecim piętrze spotkamy kolesia z wyrzutnią rakiet, który będzie starał się nas namierzyć. Kolejne schody i jesteśmy na czwartym już piętrze - znowu spotkamy paru uzbrojonych agentów. W pomieszczeniu cywil podaruje Konoko apteczkę, a terminal otworzy przejście na ostatnim piętrze, skąd wybiegnie kilku agentów TCTF, jednak nie będą oni przyjaźnie do nas nastawieni - w końcu sprzeciwiliśmy się rozkazowi dowódcy, a to jest surowo karane. Windą wjeżdżamy na górę, gdzie czeka na nas wyposażony w pole siłowe agent. Zmniejszamy napięcie na kolejnym słupie i biegniemy na druga stronę. Kiedy będziemy w połowie drogi, kilku agentów ruszy za nami. Głupota jednego z nich sprawi, że reszta jego kolegów zginie, a Konoko uda się cudem ujść z życiem.