Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Oni - poradnik do gry

Oni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 13 | Oni poradnik Oni

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Mai wraca do lokalnej placówki TCTF, aby dorwać Griffina - Chapter 13 | Oni - Oni - poradnik do gry

CHAPTER 13

Phoenix Rising - Tctf Regional Hq (Redux)

Mai wraca do lokalnej placówki TCTF, aby dorwać Griffina. Ten jednak zwieje naszej bohaterce sprzed nosa i zabarykaduje się w dolnych częściach budynku.

W terminalu informacyjnym znajdziemy dane na temat napraw po ostatnim ataku syndykatu. Wychodzimy przez drzwi do większej sali z laserami. Możemy je wyłączyć dzięki terminalom znajdującym się w małych pomieszczeniach po obu stronach od wyjścia, jednak trzeba będzie się najpierw rozprawić z kilkoma strażnikami. Zbieramy apteczki i wchodzimy do kolejnych do pomieszczeń w centrum sali, przełączając znajdujące się tam terminale. Spotkamy tam cywila, który będzie przepraszał Mai za coś, co zostanie później użyte przeciwko niej. Ciekawe o co mu chodzi? Na dachu natkniemy się na kilku strażników, a od jednego z nich odziedziczymy karabin snajperski. Kierujemy się najpierw do drzwi z żółtymi oznaczeniami, gdzie cywil po krótkiej rozmowie da nam dwie apteczki oraz pole siłowe. W terminalu informacyjnym znajduje się raport ochrony o wtargnięciu do budynku niebezpiecznego obiektu - Konoko. Za drzwiami z pomarańczowymi oznaczeniami spotkamy dwóch agentów. Po ich zlikwidowaniu udajemy się po schodach piętro niżej, gdzie czeka kolejna para.

Wychodzimy następnie z pokoju na zewnętrzne chodniki, gdzie w pomieszczeniu naprzeciwko wyjścia, po zabiciu strażnika, będziemy mogli zabrać maskowanie. Z terminala dowiemy się więcej na temat badań prowadzonych na Mai. Po wyjściu na zewnątrz rozwalamy dwóch agentów, po czym omijamy, na razie, pierwsze z kolei nie odwiedzone jeszcze pomieszczenie i biegniemy do tego ostatniego. Tam cywil da nam kolejne dwie apteczki. Wracamy do poprzedniego pokoju i tam schodzimy po schodach na niższe piętro. Kilku uzbrojonych strażników już tam na nas czeka, więc trzeba będzie ich szybko załatwić. W jednym z pomieszczeń po rozwaleniu strażnika dostaniemy apteczkę, po czym udajemy się kolejnymi schodami na sam dół sali. Uważając na kolesia z granatnikiem likwidujemy strażników, zabierając od nich naboje i apteczki. Za jedną z maszyn ukryta jest jeszcze jedna apteczka. Wchodzimy przez kolejne drzwi schodami w dół do dalszej części budynku.

Trzeba będzie teraz wyłączyć zasilanie w czterech podstacjach energetycznych. Pierwsza jest w pomieszczeniu po lewej. Po namowie wyłączy ją za nas pracownik TCTF, a my tymczasem zajmujemy się nieproszonymi gośćmi. W pierwszym z kolei pomieszczeniu na dole rozkładamy dwóch strażników, a w drugim za kolejną parę dostaniemy pole siłowe. Piętro niżej cywil podaruje Mai apteczkę, a jeden z agentów także zostawi takową po sobie. Przy kolejnych laserach natkniemy się na drugą stację energetyczną, którą oczywiście wyłączamy, eliminując uprzednio chroniących ją agentów. Ostatnią znajdziemy piętro niżej. Tam też napadnie na nas dwóch strażników. Po dezaktywowaniu ostatniej podstacji wyłączą się wszystkie zabezpieczenia laserowe. W pierwszym pomieszczeniu na piętrze poniżej, oprócz dwóch agentów, znajdziemy Screaming Cannon, w drugim natomiast strażniczkę oraz naboje i apteczkę. Mijamy najniższe piętro i schodzimy na sam dół sali, gdzie czeka już uzbrojony strażnik. Wchodzimy do kolejnego pomieszczenia przez otwarte drzwi.

Cywil podaruje Mai apteczkę. Teraz biegniemy po schodach w dół na spotkanie z trzema agentami (jeden zostawi apteczkę). W pomieszczeniu z oznakowanymi na czerwono drzwiami znajdziemy uzbrojonego agenta wpatrującego się w terminal - informacje o jakimś nowym typie androida. W sali za dużymi wrotami uaktywniamy terminal, który otworzy drzwi w końcu korytarza, prowadzące na klatkę schodową. Piętro niżej natkniemy się na kilku uzbrojonych agentów. W niewielkim pomieszczeniu spotkamy kolesia uzbrojonego w karabin snajperski, a za drzwiami oznaczonymi na czerwono znajdziemy kolejny terminal, tym razem otwierający przejście na samym dole. Pozostaną jeszcze dwa do aktywacji. Wchodzimy na klatkę schodową i udajemy się piętro niżej. Tam kolejni agencji nie dadzą ani chwili odpocząć. Na końcu korytarza w pomieszczeniu po prawej znajdziemy apteczkę, a po lewej drugi terminal. Został jeszcze jeden. Klatką schodową ruszamy na niższe piętro. Ostatni terminal znajduje się w sali z czerwonymi drzwiami, jednak warto jeszcze zajrzeć do pomieszczenia naprzeciwko, gdzie agent po śmierci pozostawi apteczkę. Kolejną dostaniemy od tego w pokoju z terminalem. Z informacyjnego dowiemy się o pracach związanych z systemami bezpieczeństwa i zasilaniem. Po aktywacji ostatniego terminala wchodzimy przez otwarte właśnie drzwi (klatka schodowa), którędy to dostaniemy się do piwnicy.

Tam spotkamy Griffina, który obróci przeciwko Mai... Shinatamę. To ten nowy typ androida, o którym wspominały terminale. Trzeba będzie teraz dezaktywować system, poprzez trzykrotne wyłączanie zabezpieczeń w czterech terminalach. Kolejne fazy będą coraz trudniejsze, ale kiedy się to w końcu uda, życie Griffina znajdzie się w rękach Mai, a raczej twoich, graczu!