Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Oni - poradnik do gry

Oni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 12 | Oni poradnik Oni

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Okazuje się, że cały czas Konoko spała sobie w więzieniu TCTF - Chapter 12 | Oni - Oni - poradnik do gry

CHAPTER 12

Sins Of The Father - Tctf Science Prison #112

Okazuje się, że cały czas Konoko spała sobie w więzieniu TCTF. Trzeba się stąd jak najszybciej wydostać. Zwinna pani bez większych problemów ominie strażników, ale prawdziwa zabawa dopiero się zacznie.

Czeka nas teraz żmudna przeprawa przez systemy laserowe więzienia. Musimy odnaleźć wujka Kerra oraz zneutralizować pilnujący go oddział. Aby bezpiecznie przedostać się na druga stronę sali, trzeba dokładnie zaobserwować ruch laserów, i kiedy jeden będzie na odpowiedniej wysokości, przechodzimy do drugiego. Kiedy ten będzie najniżej, pośrodku pola swojego ruchu, przeskakujemy przez niego i dalej przebiegamy pod trzecim laserem. Czynność tę powtarzamy cztery razy, aż w końcu wyjdziemy przez otwarte drzwi na korytarz.

Czeka nas spotkanie z kilkoma agentami, którzy będą chcieli dojść do terminala alarmowego. Trzeba temu za wszelką cenę zapobiec, ponieważ zleci się wtedy cała ochrona więzienia. Od martwego ochroniarza zabieramy naboje, po czym schodzimy w większym pomieszczeniu po schodach w dół. W sali badawczej pan doktor podaruje nam naboje, a pani apteczkę. Wracamy do pomieszczenia ze schodami i na pierwszym poziomie, za czerwonymi drzwiami, znajdziemy terminal otwierający drzwi na samej górze. W kolejnej sali szybko likwidujemy patrolujących po mostkach agentów, zanim ci uruchomią alarm. W zielonej sali na dole czeka uzbrojony strażnik, a stojący pod ścianą terminal informacyjny wyjaśni jakie niegodziwości czyniono biednej Mai (czyli Konoko). Bierzemy od cywila amunicję i wracamy do drugiej sali ze schodami, gdzie napotkamy za niebieskimi drzwiami na kolejny terminal. W kolejnej sali spotkamy wujka Kerra, który poprosi nas o włączenie trzech pobliskich generatorów.

W pomieszczeniu włączamy terminal, dzięki czemu zabezpieczenia laserowe znikną. Wychodzimy na zewnątrz, jednak przed dalszą podróżą warto odwiedzić niższe poziomy. Od grupki agentów zabieramy pistolet ogłuszający. Rozbrajamy dwóch strażników patrolujących korytarz, po czym skręcamy w pierwszą odnogę w prawo, dalej po schodach, gdzie na dole czeka kolejny strażnik. Wchodzimy do pomieszczenia po prawo, gdzie od cywilów dostaniemy trochę naboi. Po uaktywnieniu pierwszego terminala przechodzimy do sali obok. Wziąwszy od kobiety-cywila pole siłowe, aktywujemy drugi terminal. Teraz kierujemy się do kolejnej, trzeciej sali. Rozbrajamy kilku agentów i przejmujemy ich broń oraz naboje. Mijamy wielkie drzwi i biegniemy na wprost korytarzem, do drzwi po lewej. Tam w trzeciej sali odnajdziemy ostatni terminal. Zbieramy od cywilów apteczki i wchodzimy przez wielkie drzwi do sali, w której czeka na nas Kerr. Wykona on na Mai kilka testów, po czym wyjaśni tajemnicę kryształów Daodan. Jeden z nich został wszczepiony w ciało Mai oraz jej brata... Muro. Tak, ten niezrównoważony psychopata jest jej bratem! Wyjaśni się także, w jaki sposób Mai zaczęła pracę dla TCTF - uciekła z laboratorium syndykatu razem z Kerrem. W pewnym momencie do sali wtargnie snajper, który strzelając do Mai zrani Kerra zasłaniającego swoją podopieczną.

Musimy się rozprawić ze snajperem, z nimi wszystkimi! Zbieramy snajperkę i po uaktywnieniu terminala wybiegamy na korytarz. Tam trzeba będzie się rozprawić z kilkoma agentami. Następnie biegniemy do otwartych przed chwilą drzwi. Za nimi czeka nas długa walka, po której zbieramy apteczkę zza maszyny oraz udajemy się po schodach na górny poziom. Z terminala informacyjnego dowiemy się wszystkiego na temat kryształów, natomiast drugi terminal otworzy drzwi do sali z laserami. Aby się przez nie przedostać, należy przeskakiwać kolejno te poruszające się w kierunku wejścia, uważając na ten, który porusza się w dół i w górę. Kiedy dojdziemy do środka pomieszczenia, z drzwi po drugiej stronie wybiegnie kilku agentów. Po skończeniu z nimi wchodzimy do kolejnej sali, gdzie po likwidacji kolejnego strażnika schodzimy po schodach. W kolejnej sali z kwasem unicestwiamy następnych agentów, uważając na tego z granatnikiem. W drugiej budce przełączmy terminal, po czym rozwalamy przeciwników. W kolejnej przełączamy kolejny terminal, po czym znowu zajmujemy się napotkanymi strażnikami. W ostatniej budce czeka ostatni terminal, który uaktywniony uruchomi wyciągarkę. Po niej Mai przedostanie się przez zgniatarkę do odpływu ścieków, a dzięki kryształowi, jaki posiada wszczepiony w swoim ciele, toksyny zawarte w wodzie nie zabiją jej.