Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Oni - poradnik do gry

Oni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 01 | Oni poradnik Oni

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Griffin, który jest naszym dowódcą, pośle nas wbrew zaleceniom Kerra na pierwszą misję - Chapter 01 | Oni - Oni - poradnik do gry

CHAPTER 01

Trial Run - Syndicate Warehouse

Griffin, który jest naszym dowódcą, pośle nas wbrew zaleceniom Kerra na pierwszą misję. Według niego Konoko powinna zostać "przetestowana" na prawdziwym polu bitwy. Nie pozostaje nam nic innego, jak wykonać rozkaz i przekraść się do magazynu opanowanego przez syndykat.

Zaraz po przejściu do jego wnętrza musimy wyeliminować strażnika. Jako że znajdujemy się na podwyższeniu, nie radzę stosować stamtąd broni palnej - do zlikwidowania celu potrzeba będzie kilku bezpośrednich trafień, a lepiej jest zejść po cichu korytarzem w dół i tam zająć się spokojnie naszym delikwentem, najlepiej bez używania pistoletu. W pomieszczeniu, w którym znajdował się świętej pamięci już strażnik, zlokalizowane są dwa terminale - jeden informacyjny (mówi o silnej broni i amunicji znajdującej się w specjalnie oznaczonych skrzyniach) oraz następny (z dwukolorowym równoległobokiem przeciętym na pół), przeznaczony do otwierania drzwi (w tym przypadku tych koło klatki schodowej). Po wejściu do nowego pomieszczenia otrzymamy nowy cel: odnalezienie Chunga, który miał zdobyć niezbite dowody na łamiące prawo działania syndykatu. Kiedy rozejrzymy się dokładnie po okolicy, okaże się, że wszystkie wejścia na klatkę schodową i do następnego pomieszczenia są zamknięte (świeci się nad nimi czerwona lampka). Aby móc przedostać się dalej, należy po skrzyniach dostać się na pierwsze piętro i za drzwiami (po prawej) w niewielkim pomieszczeniu użyć terminalu, otwierającego przejście do kolejnej lokacji. Zaatakuje nas wtedy jeden z dwóch strażników, znajdujących się na drugim piętrze - odpowiednio się nim zajmujemy. Po przejściu do nowego pomieszczenia szybko eliminujemy kolesia z pistoletem maszynowym, który spacerował sobie, kryjąc się za skrzyniami, ułożonymi przy wejściu. Schodząc w dół po skrzyniach, zabieramy z jednej z nich amunicję balistyczną i likwidujemy strażnika. W jednym z dwu małych pomieszczeń przy klatce schodowej znajduje się terminal dający nam dostęp do kolejnej już sali. W jej dolnej części w pomieszczeniu ze sprzętem komputerowym znajdziemy amunicję balistyczną, natomiast na samej górze za skrzyniami ukrywa się strażnik, który - jeżeli go zlikwidujemy - zostawi nam po sobie prezent w postaci apteczki. Ma ona dość specyficzną cechę: w przypadku nadwerężenia naszego zdrowia, jej zastosowanie przywróci nam powoli siły. Dodatkowo, jeżeli użyjemy apteczki w momencie, gdy będziemy całkowicie zdrowi, zaowocuje to zwiększeniem siły i wytrzymałości Konoko (wokół niej rozlewać się będzie fioletowe światło). Wracamy do gry - wchodzimy na pierwsze pięto i podchodzimy do nieżywego już Chunga. Po zdaniu raportu Griffinowi, na jego rozkaz będziemy kontynuować misję. Zabieramy w tym celu notatnik Chunga - dostajemy nowe zadanie - odnaleźć zarządcę magazynu.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie