Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Poradnik do przygodówki „Sherlock Holmes versus Arsene Lupin” to kompletny opis przejścia gry. Czy słynny detektyw sprosta wyzwaniu, jakie postawi przed nim nie mniej słynny włamywacz? Najwyższy czas przekonać się o tym osobiście...
Aktualizacja:
Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Poniedziałkowy poranek w mieszkaniu Holmesa przy Baker Street 221 b. Słynny detektyw gra na skrzypcach. Watson peroruje, ubolewając nad minorowym nastrojem przyjaciela, jaki nie opuszczał go przez ostatnie dwa tygodnie. Domniemywa, że przyczyną tego stanu mogły być spektakularne akcje francuskiego złodzieja Arsene Lupina, który w żywe oczy kpi sobie z policji i o którym rozpisuje się ostatnio prasa. Wreszcie doktor rzuca okiem na tacę z dzisiejszą korespondencją i z wrażenia aż brak mu tchu. Oto ma przed sobą list do Holmesa nie od kogo innego, tylko od samego Lupina...
Przygody Sherlocka i Watsona oglądasz z perspektywy pierwszej osoby. Rozgrywają się one w pełnym trójwymiarze. Bohaterami kierujesz za pomocą myszki, prowadząc ich z wciśniętym LPM lub przy użyciu myszki i klawiszy kierunkowych klawiatury (albo WSAD). Rozmowy inicjujesz, podchodząc dość blisko do potencjalnego interlokutora i klikając go. Aktywne obiekty możesz obejrzeć (ikonka oka) lub wziąć ewentualnie użyć na nich jakiegoś posiadanego przedmiotu (ikonka ręki). Aby zastosować którąś z zebranych rzeczy na obiekcie zewnętrznym, trzeba kliknąć ją w ekwipunku, by przegródka, w której się ona znajduje, została podświetlona, następnie opuścić ekwipunek i przy tak uaktywnionym przedmiocie (jego ikonka widoczna jest wówczas w prawym górnym rogu ekranu) kliknąć obiekt zewnętrzny. Aby połączyć lub użyć na sobie przedmiotów w inwentarzu, należy przeciągnąć jeden z nich na drugi. Ekwipunek przywołujesz i zamykasz PPM. Mieszczą się w nim (od lewej): zbierane w trakcie gry znajdźki , odbyte dialogi, spostrzeżenia formułowane przez detektywa w postaci raportów, wszystkie znalezione dokumenty oraz mapy, dzięki którym usprawnisz sobie przemieszczanie się pomiędzy lokacjami. By przyspieszyć bohatera podczas kierowania nim na piechotę, wystarczy 2x kliknąć LPM. LPM przewija także wygłaszane przez postacie kwestie. W trakcie rozgrywki wielokrotnie użyjesz lupy i taśmy mierniczej do zbadanie obiektów w zbliżeniu. Dla każdego z tych narzędzi trzeba wejść w owo zbliżenie osobno. Podczas rozgrywki bohater kilka razy zmuszony jest kucnąć, dokonasz tego wciskając lewy Ctrl i w ten sam sposób powrócisz sterowaną postać do pozycji wyprostowanej (ikonka sylwetki w lewym dolnym rogu ekranu). Rozwiązania zagadek wyróżniono w tekście kolorem czerwonym .
Czy słynny detektyw sprosta wyzwaniu, jakie postawi przed nim nie mniej słynny włamywacz? W czym uda się Watsonowi pomóc, a w czym przeszkodzić? Jak tym razem wykaże się Lestrade? Najwyższy czas przekonać się o tym osobiście...
Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin
Sherlock Holmes: Nemesis
Data wydania: 30 października 2007
GRYOnline
Gracze
Steam
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 16 na 17 lipca 1895 cz.2
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 16 na 17 lipca 1895 cz.1
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: 16 lipca 1895
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.6
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.4
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.2
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.1
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: 15 lipca 1895 cz.4
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: 15 lipca 1895 cz.3
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: 15 lipca 1895 cz.2
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: 15 lipca 1895 cz.1
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: 14 lipca 1895, Londyn cz.2
- Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: 14 lipca 1895, Londyn cz.1
Komentarze czytelników
zanonimizowany478417 Generał
Super poradnik ale GOL widać tylko smaczku narobił tym co czekają na Polską premierę :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.