Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

 

FN FAL - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

FN FAL

Minimalna siła: 5

Zasięg: 35

Obrażenia: 9-18

Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6

Waga: 10

Pojemność magazynka: 20 naboi

Amunicja:

7.62 mm

Przebicie: bez zmian - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: bez zmian

FN FAL (noktowizor) - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

FN FAL (noktowizor)

Minimalna siła: 5

Zasięg: 35

Obrażenia: 9-18

Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6

Waga: 11

Pojemność magazynka: 20 naboi

Amunicja:

7.62 mm

Przebicie: bez zmian - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: bez zmian

H& - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

H&K CAWS

Minimalna siła: 6

Zasięg: 30

Obrażenia: 15-25

Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6

Waga: 6

Pojemność magazynka: 10 naboi

Amunicja:

Śrut kaliber 12

Przebicie: + 25% - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: + 25%

Obrażenia: - 25%

Pancor Jackhammer - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Pancor Jackhammer

Minimalna siła: 5

Zasięg: 35

Obrażenia: 18-29

Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6

Waga: 13

Pojemność magazynka: 10 naboi

Amunicja:

Śrut kaliber 12

Przebicie: + 25% - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: + 25%

Obrażenia: - 25%

H& - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

H&K G11

Minimalna siła: 5

Zasięg: 35

Obrażenia: 10-20

Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6

Waga: 9

Pojemność magazynka: 50 naboi

Amunicja:

Bezłuskowa amunicja 4.7 mm

Przebicie: bez zmian - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: bez zmian

H& - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

H&K G11E

Minimalna siła: 6

Zasięg: 40

Obrażenia: 12-23

Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6

Waga: 9

Pojemność magazynka: 50 naboi

Amunicja:

Bezłuskowa amunicja 4.7 mm

Przebicie: bez zmian - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: bez zmian

Karabin Gaussa M72 - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Karabin Gaussa M72

Minimalna siła: 6

Zasięg: 50

Obrażenia: 32-43

Punkty akcji: P 5 / C 6

Waga: 10

Pojemność magazynka: 20 naboi

Amunicja:

2 mm EC

Przebicie: bez zmian - Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: bez zmian