Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

7. Zabij Króla szczurów.

By dostać się do legowiska gryzoni, musimy przejść do Osady Traperów . W tym miejscu spotkamy Cienkiego Bolka:

Klucz, umożliwiający nam dostanie się w głąb zabudowań obleganych przez szczury, możemy zdobyć na dwa sposoby - Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Klucz, umożliwiający nam dostanie się w głąb zabudowań obleganych przez szczury, możemy zdobyć na dwa sposoby. Pierwszy to nakarmienie psa w Przedmieściu Mięsem (wypluje on wtedy nasz klucz), drugi zaś to oznajmienie Cienkiemu Bolkowi, że chcemy rozwiązać jego problem ze szczurami. Gdy wręczy nam on klucz, otwieramy nim pobliskie drzwi (ich lokalizację podałem na obrazku powyżej). Cienki Bolek może nas również poduczyć w Sztuce przetrwania. Każe sobie za to oczywiście zapłacić. Niewiele na szczęście. Czyścimy teraz cały północny teren z gryzoni (25 PD za każdego ubitego szczura). Na końcu zabudowań widzimy zejście na dół:

Schodzimy po drabince i trafiamy na pierwszy poziom lochów - Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Schodzimy po drabince i trafiamy na pierwszy poziom lochów. Przeczesujemy go dokładnie. Zaraz przy wejściu widzimy na północy małe pomieszczenie. Z biurka wyciągamy amunicję 10mm JHP i wracamy tępić nią gryzonie. Na wschodzie znajduje się drabinka, którą dostajemy się na drugi poziom lochów. Spotykamy tam, oprócz normalnych szczurów - Twarde świnioszczury (75 PD). W tej lokacji znajdziemy również szkielet:

Wyjmujemy z niego 109$ - Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Wyjmujemy z niego 109$. Z kolei w tym miejscu: (z ciała martwego człowieka wyjmiemy Pistolet 10mm).

Na południowym-wschodzie spotkamy: Kruula Szczuura - Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Na południowym-wschodzie spotkamy: Kruula Szcz'uura:

Ładujemy w niego cały zapas ołowiu, jaki mamy - Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Ładujemy w niego cały zapas ołowiu, jaki mamy. Sulik, młotem dokończy sprawę. Gdy poślemy szczurzy pomiot do krainy wiecznych łowów, nasza misja będzie zakończona. Otrzymamy w ten sposób 300 PD. Kierujemy się teraz na północ, w stronę kolejnej drabinki. Dzięki niej trafimy do kolejnej części jaskiń. Spotykamy tam kolejną odmianę gryzoni - Kretoszczury (120 PD). Nieopodal znajdziemy resztki robota, a koło nich: Narzędzia, które przydadzą się nam potem w Kryptopolis . Leżą dokładnie w tym miejscu:

Na południu znajduje się z kolei metalowa szafka, w której znajdziemy 20$ i 2 Stimpaki - Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Na południu znajduje się z kolei metalowa szafka, w której znajdziemy 20$ i 2 Stimpaki. Wycinamy teraz w pień wszystkie odmiany szczurów i maszerujemy w stronę zamkniętych drzwi na północnym-wschodzie. Koło nich znajduje się półka, a w niej Dynamit i Łom. Drzwi otwieramy umiejętnością Otwierania zamków, Łomem lub Dynamitem ustawionym na 10 sekund. Gdy sforsujemy wrota - udajemy się drabinką na zewnątrz. Znajdziemy się w starym garażu. Idziemy na dół. Widzimy tam wrak samochodu. Z Krążownika szos wyjmujemy Regulator baterii. Przyda nam się on w Norze . Cała sytuacja ma miejsce tutaj:

Zanim opuścimy tą lokację, proponuje jeszcze zajrzeć do tej lodóweczki - Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Zanim opuścimy tą lokację, proponuje jeszcze zajrzeć do tej lodóweczki:

Znajdziemy w niej kilka Piw i butelek Nuka-Coli - Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Znajdziemy w niej kilka Piw i butelek Nuka-Coli.

To wszystko, co mogliśmy zrobić w Klamath . Czas dowiedzieć się czegoś o GECKu i odnaleźć Vica. Wyruszamy więc do Nory .