Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

4. Zabij centrologa w RNK dla Merka / Pokonaj Lenny'ego na ringu.

Mark zleci nam jedno z tych zadań. Będzie to losowe wygenerowanie misji, więc opiszę je obie.

Zabij centrologa w RNK dla Merka

UWAGA: Jeśli zrealizujemy to zadanie, stracimy możliwość wykonania misji [7].

Zadanie to zleca nam Merk. W Bazarze pojawia się on tylko nocą. Spelunka, w jakiej się znajduje jest tutaj:

Chce on się pozbyć pewnego Centrologa przebywającego w swoim kościele W Centrum - Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Chce on się pozbyć pewnego Centrologa przebywającego w swoim kościele W Centrum :

By zabić mnicha, nie zwracając przy tym uwagi strażników, musimy być ostrożni - Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

By zabić mnicha, nie zwracając przy tym uwagi strażników, musimy być ostrożni. Proponuję odłączyć od nas ekipę, włączyć skradanie i zajść Centrologa od tyłu. Nie możemy użyć żadnej broni palnej! Dwa celne ciosy i precyzyjny kopniak powinny wystarczyć. Kobieta ma niewiele PW. Można również wysadzić ją w powietrze, podkładając jej jakikolwiek ładunek wybuchowy w oknie Kradzieży. Gdy nam się to uda, otrzymamy 2000 PD i stracimy Karmę. Udajemy się teraz do Merka.

Pokonaj Lenny'ego na ringu.

Lenny to ten potężny Supermutant stojący przy barze. Mark zleci nam pokonanie go na ringu. Proponuje najpierw okraść Lenny'ego ze wszystkich Stimpaków i jego Wspomaganej rękawicy. Nie będzie się on miał, czym leczyć. Będzie zadawał również słabsze ciosy. Gdy zatłuczemy mutanta, wracamy do Marka. Zleci nam on wtedy misję [5].

5. Pobierz papiery od dr Henry'ego.

Kolejne zadanie od Merka. Dostaniemy je, jeśli wykonaliśmy poprzednią [4] misję. Tym razem mamy ukraść pewne dokumenty dr Henry'emu w Centrum . Nie możemy jednak niczego mu zrobić! Oprócz podprowadzenia papierów oczywiście. Jego gabinet znajduje się w tym miejscu:

Dokumenty znajdują się w jego biurku - Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Dokumenty znajdują się w jego biurku. Bierzemy je i wracamy do Merka. Dostajemy od niego 1000$ i otrzymujemy 1000 PD.

6. Zeta-skan i lista dla AHS-9 (obowiązkowo).

Jeśli ukończyliśmy misję [4] nie możemy zrealizować tego zadania. Nawet nie jest to zadanie, a pewna ciekawostka. Musimy w tym celu zagadać Centrologa (poznaliśmy go w misji [4]). Robimy to tak:

Nie. / Pomóc? Jak? / Więc jak to uszeregowanie działa? Czy to bolesne? / Jasne / [KONIEC] / [DALEJ] / [KONIEC]

Po zakończeniu seansu nasze Szczęście podskoczy o 2 punkty! Jesteśmy więc szczęśliwi, a przynajmniej powinniśmy:-) Centrolog przekaże nam również pewien list. Mamy go dostarczyć do AHS-9 w San Fransisco .

7. Powstrzymaj Jacka przed wysadzeniem elektrowni.

Coś dla mistrzów słowa. Czas pobawić się w negocjatora. By móc wykonać tą misję, musimy mieć wysoki poziom umiejętności Retoryki. Mogą nam tu pomóc Lustrzanki Mansona z Nowego Reno . Elektrownię, w której znajduje się sabotażysta znajdziemy w Centrum :

Podchodzimy do dziewczyny i stojącego koło niej robota - Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Podchodzimy do dziewczyny i stojącego koło niej robota. Poprosi nas ona o powstrzymanie Jacka. Chce on przeprowadzić samobójczy szturm na instalacje elektryczne wewnątrz budynku. By móc go powstrzymać i zarobić maksymalną ilość PD (6000!) z Jackiem rozmawiamy następująco:

Nie rób tego, Jack. Zawsze jest lepsze rozwiązanie. / Nic. Gówno wiem o twoich problemach. Może ty mi lepiej powiesz. / Kto chce cię zabić? / A więc pozwól by zajęło się nią prawo. A nie w ten sposób, Jack. / A więc wysadzenie elektrowni załatwi Mirę? / Posłuchaj, przemyśl to sobie. Wysadź to miejsce, a będzie to dowodem na wszystko, co o tobie mówi. / Tak, Jack. To prawda. / Oto twoja szansa. Bądź wielki. Daj jej popalić.

Jest to najtrudniejsza konwersacja w grze. Jeśli jednak uda nam się ją pomyślnie przeprowadzić, uratujemy i Jacka i elektrownię. Otrzymamy również od dziewczyny w środku, obfity zestaw 4 książek. Obowiązkowo je czytamy!